Ga naar inhoud


9/11 verbleekt, vergeleken met de terreurdaden vanuit Gaza.


AEO

Aanbevolen berichten


Op 3-11-2023 om 09:23, Kabeltje87 zei:

Eén van de opties die geanalyseerd wordt, is om alle 2,3 miljoen inwoners van de Gazastrook de grens met Egypte te laten oversteken

Wat ik mij al geruime tijd heb afgevraagd is wat die 2,3 miljoen inwoners van de Gazastrook eigenlijk doen?

Men heeft het dan over een strook ter grote van 2 x Texel en dat het zo erg is dat daar 2,3 miljoen mensen wonen, maar wat maken ze daar, halen ze uit de grond of wat dan ook dat het interessant is om daar zo hutje mudje je wonen in een woestijn?

Volg je de berichtgevingen dan is er na 7 dagen al een gebrek aan van alles maar hoe komen ze daar dan normaal aan, hoe betalen ze dat en wat voor werk voeren ze daar dan voor uit?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik dus, wie is de geldschieter die dit allemaal mogelijk maakt?

Zijn wij dat met alle ontwikkelingshulp, VN afvaardigingen, vluchtelingkampen enz. of is dat een ander regiem?

Ik kan me nl. niet voorstellen dat de bevolking daar in 75 jaar kan groeien van 80.000 naar 2,3 miljoen met niets doen en geen geld te kunnen verdienen.

Er moet dus een flinke bron van inkomsten zijn om in je vrije tijd nog tijd over te hebben om tunnels te graven en raketten te bouwen.

1 uur terug, moonchild zei:

ze bouwen goedkope flatgebouwen

Misschien goed om eens een stel van die bouwvakkers deze kant op te halen om hier ook goedkope woningen te bouwen aangezien de aannemers hier dat niet lukt.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, gerrit B zei:

Misschien goed om eens een stel van die bouwvakkers deze kant op te halen om hier ook goedkope woningen te bouwen aangezien de aannemers hier dat niet lukt.

Die woningen daar zijn vierkante woonbunkers in een subtropisch klimaat. Als je die hier neerzet, gaan tv programma's als Radar en Kassa exploderen...🤔

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, moonchild zei:

maar wie betaald dit allemaal ;)

 

Ik denk dat je daar het antwoord al op weet,  Wij! en Europa, vele NGO's.   Onze minister van financiën Kaag is notabene met een Palestijn getrouwd, nou dan weet je het wel toch? 

 

Het is continue dezelfde groep die zgn voor democratie zijn en die lui oh zo zielig vinden maar in werkelijkheid de terreur mede mogelijk maken. Maar dat zien ze niet, zolang ze er zelf maar een goed gevoel aan over houden. 

aangepast door Codx
  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Nou Nou Nou

De appelkompot theoriën worden weer gevoed hoor!

Doe effe normaal.

Wanneer een mening niet politiek correct is doen we het af als complot theorie 🤨

 

Laat dat nou net het probleem in NL zijn.

Oorzaak van problemen niet willen benoemen want stel je voor dat je mening niet deugt.

  • Like 2


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Wanneer een mening niet politiek correct is doen we het af als complot theorie 🤨

 

Laat dat nou net het probleem in NL zijn.

Oorzaak van problemen niet willen benoemen want stel je voor dat je mening niet deugt.

Over welke of wiens mening heb jij het?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me vergissen, maar Gaza krijgt enorme financiële bijdragen van alle kanten incl. Nederland.

Het probleem is alleen dat langer dan de laatste tijd het door Hamas vooral wordt gebruikt voor wapens en tunnels ipv voor ontwikkeling van de bevolking, ziekenhuizen, watervoorzieningen en noem maar op, desnoods schuilkelders voor als er in Israël een idioot aan de macht komt zoals nu.

Maar zo'n idioot komt in Israël alleen aan de macht door wat de idioten van Hamas doen met het geld.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, minplus zei:

Ik kan me vergissen, maar Gaza krijgt enorme financiële bijdragen van alle kanten incl. Nederland.

Zou dat dan niet een van de oorzaken zijn van het eigenlijke probleem?

Door gratis geld beschikbaar te stellen ontstaat er in mijn ogen een flinke aanzuigende werking dat zien we dus in die Gazastrook, dat zien we hier in Nederland en ook in de rest van Europa.

Vluchtelingen kiezen niet alleen voor veiligheid maar vaak veel meer voor wat ze in het land van hun dromen kunnen verwachten en/of krijgen.

Ik heb het idee dat als de geldstroom wordt afgesneden de Gazastrook (en ook andere migratiestromen) binnen de kortste keren leeg zal stromen en er een veel gezondere economie zal ontstaan met ook een heel ander regiem zonder 2,3 miljoen volgens de media "o zo zielige" Palestijnen die hutje mudje moeten wonen op zo'n klein stukje land.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...