Ga naar inhoud


9/11 verbleekt, vergeleken met de terreurdaden vanuit Gaza.


AEO

Aanbevolen berichten


je bent misschien iets te voorbarig. @jan72

Ik schreef over een algemeen gezwets.

Bovendien bevestig ik dat hetgeen Ramsey uit gevoel en emotie doet niet verkeerd is.

Maar er is veel meer gaande. Zijn we hier ook al kampementen aan het formeren, je durft niet eens meer een shoawarma te gaan halen zo boos kijken ze je aan en liever NA.

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij geeft 1 visie, terwijl er meerdere zijn.

Ik ben positief over Israëli en Palestijnen, maar absoluut niet over de idiote fanatici aan beide kanten.

Beide groepen hebben waanzinnigen als leiders gekozen die alleen maar uit zijn op de ander verdrijven.

Dus ultra-religieus  aan beide kanten, waarbij Hamas een terroristische groep is die de Palestijnen in Gaza onderdrukt en de Netanyahu club geprobeerd heeft in Israël hetzelfde te bereiken. Beide groepen zijn voor mij walgelijk en verachtelijk.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet daarbij niet dat Netanyahu tot de Hamas aanslagen druk bezig was om zijn eigen positie veilig te stellen en daarbij een extremistisch rechtse splintergroepering gebruikte om rechters en de grondwet buiten spel te zetten. Israel stond al maanden op zijn kop. Daardoor is Israel totaal ontgaan wat er een eindje verderop op het vuur stond te garen.  

Hem wacht nog een fatale afrekening omdat hij de nationale en internationale belangen in de waagschaal heeft gesteld voor eigen gewin.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2023 om 21:07, D-box zei:

Duidelijk, maar ook een uitleg van deze tijd.

De maker van dit filmpje had ook het Oude Testament moeten lezen.

Het is gewoon bespottelijk.

Dit gaat om broedermoord.

Het is ontstaan door de tweeling Jacob en Esau.

 

Dus mijn raad is aan iedereen: lees het oude testament.

  • Bedankt 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Dat is wat ik aangaf.

Ik denk geen seconde dat hem een fatale afrekening wacht, net als Rutte hier. Beiden komen niet achter de tralies, hoewel ze het verdienen.

Dit lijkt me geen enkel opzicht een rechtvaardige vergelijking!

Rutte heeft in zijn eigen staart gebeten door de lang te blijven en bij belangrijke dossiers die hij zelf heeft veroorzaakt,  op zijn handen te blijven zitten. 

Netanyahu heeft zijn land in een all-out oorlog gestort door extremisten alle speelruimte te geven vijanden te maken en op de volle confrontatie-toer te gaan. A la Trump. Van een heel andere orde!

Rutte is geen opruier. In totale tegenstelling tot Netanyahu. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil is voor mij minimaal ook al zijn de gevolgen verschillend doordat ze in een ander land aan de macht waren/zijn. In Israël heeft het enorme gevolgen maar hier ook al zijn het nog andere.

Daar is het vanwege oorlog,  hier terecht een volledig volledig wantrouwen in de overheid vanwege wantoestanden op tig gebieden.

 

Voor mij gaat het om eerlijk en open zijn, iets waarvan ik begrijp dat er zelden een politicus is waar dat voor opgaat, laten we zeggen 5%.

Omtzigt en nog een paar.

Netanyahu is corrupt en alleen op eigen macht uit. Walgelijk.

Rutte idem met het zwart lakken van 80% van de informatie en een selectief geheugen over alles wat hij misdaan heeft. Walgelijk.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, D-box zei:

Het is gewoon bespottelijk.

Dit gaat om broedermoord.

Het is ontstaan door de tweeling Jacob en Esau.

 

Dus mijn raad is aan iedereen: lees het oude testament.

Tien keer gelezen en het is idd bespottelijke broedermoord.

Maar dat zijn alle oorlogen. Broedermoorden door volledig geschifte "leiders". Al duizenden jaren.

Probleem is dat we al duizenden jaren idioten kiezen en hun gang laten gaan.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, minplus zei:

Probleem is dat we al duizenden jaren idioten kiezen en hun gang laten gaan.

nou uh

een deel van die idioten worden niet gekozen volgens een democratisch proces, maar middels corrupte stelsels en corrupte kandidaten etc.

 

Bovendien zijn er ook zoals we nu mee maken hele groepen en volksstammen die compleet de weg kwijt zijn en in "het duister" de luidste stem volgen.

Dat is geen bewust kiezen, dat is gestuurd uit de kleine hersenen / animalisme, het dier in hen.

 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1302798866/bestuursvoorzitter-amerikaanse-synagoge-vermoord

Quote

Slotkin liet na de moord weten dat Woll zich inzette om begrip te kweken tussen verschillende geloven, „om licht te brengen waar duisternis is.” Volgens de lokale krant Detroit Free Press was Woll betrokken bij een organisatie die jonge joden en jonge moslims bij elkaar wil brengen.

 

trek niet te snel conclusies zegt de politie, te laat, de beesten zijn los.

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:
Quote

Slotkin liet na de moord weten dat Woll zich inzette om begrip te kweken tussen verschillende geloven, „om licht te brengen waar duisternis is.” Volgens de lokale krant Detroit Free Press was Woll betrokken bij een organisatie die jonge joden en jonge moslims bij elkaar wil brengen.

 

trek niet te snel conclusies zegt de politie, te laat, de beesten zijn los.

 

Dus zij is vermoord om een hele andere reden?  Tuurlijk in theorie zou het kunnen maar laten we eerlijk zijn, hoe groot is die kans op dit moment?  De politie kan beter z'n mond houden want hiermee schaden ze het vertrouwen van burgers.  De volgende keer zegt de burger, de politie kijkt weg ipv die lui aan te pakken en vermoedelijk hebben ze daar ook nog gelijk in. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een interview, gisteren uitgezonden op Al Arabiya met die kl**tz*k Khalid Mashaal (Hamas terrorist en aanvoerder). 
Met respect voor de journaliste Nascha Nabil met haar kritische vragen. 
Een teken dat nieuwszender Al Arabiya de situatie van beide kanten belicht en niet “gekleurd” is zoals zo snel geroeptoetert wordt. 
 

 

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik eigenlijk niet snap is dat ze daar met spoed brandstof nodig hebben om water op te pompen ed.

Een land met ruim 300 dagen zon per jaar en dat gemiddeld ook 11 tot 12 uur per dag.

Wij plaatsen hier massaal zonnepanelen met slechts een derde dagen zon per jaar in vergelijk met die omgeving omdat het zo goed is voor het klimaat terwijl in een land waar juist volop zon aanwezig is men blijkbaar nog steeds volledig afhankelijk is van fossiele brandstoffen om water op te pompen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Codx zei:

De volgende keer zegt de burger, de politie kijkt weg ipv die lui aan te pakken en vermoedelijk hebben ze daar ook nog gelijk in. 

Als je de specifiek gerelateerde "protesten" in Duitsland bekijkt (de afgelopen dagen en uren ) is dat gewoon weg dom om aan te nemen dat je met een of meer cordons ME dat gespuis uit elkaar kan houden. (dom van de burgemeester en desbetreffende Bondsland president, ook die de veldslag wilden voorkomen)

Ja dat gespuis. Waarom begin je / jij hier op straat te vechten? Waarom wil je / jij vechten? Heb je geen stem of argumenten? Wil je alleen maar moorden?

Omdat je niet evenwaardig en gelijk behandeld wordt? Als je dat denkt ben je nog niet toe aan een vrije samenleving en ook niet toe aan vrijheid van meningsuiting. Moorden is geen meningsuiting!

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, gerrit B zei:

Wat ik eigenlijk niet snap is dat ze daar met spoed brandstof nodig hebben om water op te pompen ed.

Een land met ruim 300 dagen zon per jaar en dat gemiddeld ook 11 tot 12 uur per dag.

Wij plaatsen hier massaal zonnepanelen met slechts een derde dagen zon per jaar in vergelijk met die omgeving omdat het zo goed is voor het klimaat terwijl in een land waar juist volop zon aanwezig is men blijkbaar nog steeds volledig afhankelijk is van fossiele brandstoffen om water op te pompen.

wtf

 

gaat het hier over jouw zonnepanelen of over terreur?

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...