Ga naar inhoud


Nog iemand geïnteresseerd in Feedhunten


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

als je zelf een like krijgt weet je van wie die kwam

😜

Niet waar, als ik een Like krijg weet ik niet van wie die afkomstig is.

 

Bij het KPN forum zie ik dat wel.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Crazy Sat

Het vervelende van Feedhunting vind ik dat de downlink na een korte tijd weer stopt.

Als ik ga Feedhunten staat mijn ontvanger binnen de kortste tijd vol met parameters die het niet meer doen.

Dan moet ik die allemaal weer gaan verwijderen.

 

Ik bedank je voor al je bijdragen.

 

Trouwens, ik heb een jaar of 30 geleden een testbeeld ontvangen van een feed met het Australische testbeeld!

 

Spijt dat ik het toendertijd niet had opgenomen. (Maarja, ik had toen alleen een video recorder).

 

Ik kan alleen vermoeden hoe dat is gegaan: Australië zond het uit naar een Europese sat en die maakte het zichtbaar in zijn downlink.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, D-box zei:

@Crazy Sat

 

Ik kan alleen vermoeden hoe dat is gegaan: Australië zond het uit naar een Europese sat en die maakte het zichtbaar in zijn downlink.

Grote kans dat dat over meerdere satellieten liep.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Crazy Sat zei:

Uiteindelijk draait het draadje omtrent de vraag , is er bij jullie nog een draagvlak voor het feedhunten , wordt er ook effectief gekeken... ?

Ik persoonlijk kijk altijd naar jullie bijdragen, en soms probeer ik dan zelf een feed te kijken wanneer het onderwerp mij interesseert.

 

Dus post vooral wanneer je het onderwerp de moeite waard vindt, het wordt door meer mensen op prijs gesteld.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf lang geleden ook aan feedhunten gedaan en ben het blijven volgen. Soms reageerde ik hier en regelmatig probeerde ik een feed ook te pakken.

De laatste paar jaar niet meer, ook omdat de as van m'n schotel vast zat. Die is weer los en ik kan wanneer ik veel tijd heb en het weer gunstig is hem opnieuw uitrichten. Maar ik kijk nog steeds naar veel foto's die jullie plaatsen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen apparatuur om het te bekijken, heb de plaatjes regelmatig bekeken, zou het leuk vinden om live mee te kunnen kijken of een stukje film te zien van wat er buiten de uitzending gebeurd, echter is de ruimte op dit forum volgens mij te beperkt om op te slaan.

 

Ik weet niet of live meekijken mogelijk is, want zonder de juiste apparatuur is het lastig als ik het goed begrepen heb.

 

Op dit moment gebruik ik geen schotel, heb geen Canal Digitaal abonnement meer, maar als ik weer FTA via de schotel kan gaan kijken, dan is dat denk ik alleen via de Astra 1, 2 en 3 i.v.m. dat ik nog een triple LNB van Canal Digitaal in de doos heb liggen. Een zou graag een LNB voor de Astra 1 en 2 samen met de Hotbird willen hebben i.v.m. dat op de Astra 3 zonder Canal Digitaal abonnement niet of niets interessants te vinden is, tenzij Canal Digitaal failliet gaat dan wel de satelliet verlaat en ruimte komt voor FTA zenders. Als ik het goed begrepen heb, is er geen all-in-one LNB voor de Astra 1 en 2 samen met de Hotbird.

 

Misschien is het een suggestie indien het niet te veel werk is live beelden via dit forum te volgen, echter ga ik daar niet over, het zou denk ik wel meer leven op dit forum geven, dat bedoel ik niet negatief, het zou wel een heel mooie aanvulling zijn, misschien wel meer dan dat i.v.m. alle veranderingen met TV kijken via de satelliet.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, Miauw zei:

Misschien is het een suggestie indien het niet te veel werk is live beelden via dit forum te volgen,

Wanneer jij de uitzendrechten regelt en betaalt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, ceesv zei:

Wanneer jij de uitzendrechten regelt en betaalt?

 

Wordt wat lastig heb ik net in mijn portemonnee gezien.

 

Even zonder gekheid, daar had ik even niet bij stil gestaan, maar dan zijn foto's plaatsen toch auteursrechten die betaald moeten worden, of mag dat wel?

 

Zit op een wachtende verslaggever die in beeld en geluid een pizza besteld uitzendrechten?

 

Het lijkt mij juist het leuke wat voor en achter het interview gebeurd te zien, uiteraard niet de schokkende beelden, dat is ruw materiaal.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Miauw zei:

Het lijkt mij juist het leuke wat voor en achter het interview gebeurd te zien, uiteraard niet de schokkende beelden, dat is ruw materiaal.

Het is ook leuk maar eigenlijk niet de bedoeling dat iedereen meekijkt

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook Storm Chasers, die kijken ook naar de natuur van het weersysteem en dat 100% legaal.

De elektromagnetische golven zijn ook een natuurfenomeen al zijn er veel door mensenhand in de natuur gedumpt.

 

kijk wat je wilt als je het gratis kunt zien

 

Screenshot_14.png.9fa497a8313243387890cbc8c51d7cbb.png

 

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Mojo zei:

Het is ook leuk maar eigenlijk niet de bedoeling dat iedereen meekijkt

 

Maar dat is wat voor mij feethunten nou zo leuk maakt, die verslaggever in beeld is ineens keurig netjes en beleefd, dat hoef ik niet te zien.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...