minplus Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Kortom walgelijk. Had ik nooit gedaan. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Beheerder Michel Geplaatst: 4 uren geleden Beheerder Geplaatst: 4 uren geleden Volgens mij is het wat overdreven. Het gaat om 5 man, 5 jaar en enorm veel werk en risico om te organiseren. Dus (20 miljoen / 5) /5 =? Dan valt het wel mee toch? Dat heet risicovol ondernemen met 0% staatssteun. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 7 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Als het met rechte dingen is toegegaan is er niets tegen in te brengen. Is er ook niet (tenminste tot nu toe) en dat was in 2024. Hoeveel er is uitgekeerd in 2025 wil men nog niet vrijgeven. En je kunt idd. voor deze manier kiezen want je gaat wel een contract aan voor 5 jaar en als volgend jaar het gehele F1 in elkaar stort dan moet je nog wel 4 jaar verder met misschien zware verliezen. 3 minuten geleden, Michel zei: Volgens mij is het wat overdreven. Het gaat om 5 man, 5 jaar en enorm veel werk en risico om te organiseren. nee, dat was alleen voor 2024, wat ze zich in 2025 hebben uitgekeerd moet nog komen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Big fellow Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Volgens mij ligt het genuanceerder. Het zou gaan over het totaal van alle tot nu toe georganiseerde weekenden. Aangezien een weekend ongeveer 75 miljoen omzet, en dit x 5, dan kom je op 375 miljoen in totaal uit. Dus dan valt die 20 miljoen toch wel mee.... Of denk je dat de investeerders dit voor niets deden? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 55 minuten geleden, minplus zei: Kortom walgelijk. Wat Verstappen en de anderen in dat circus verdienen vind ik walgelijk. Dat slaat echt nergens op. De grootste financiële “acteuren“zitten bij Liberty Media. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Big fellow Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden @Drs. IJzerbout Dit is hetzelfde in de meeste "topsporten" . Wat dacht je van de voetballers, honkballers in de VS, de NFL spelers etc? Maar het meest idiote over de afgelopen tijd vond ik toch wel het boks "gevecht" tussen een professionele boxer, en een wannabe youtuber. Dat gevecht was zo uit balans dat er wel contractuele afspraken moeten zijn gemaakt om de partij zolang te laten duren, want in realiteit had hij zijn kaak, neus en oogkas gebroken moeten hebben in ronde 1. En daar dan zoveel geld voor krijgen..... (90 miljoen dollar elk.....) Om terug te keren naar de F1; Ik denk dat de echte coureurs die het leuk vinden om te doen het ook wel voor minder zouden doen, als de markt zo in elkaar zou zitten. Maar als je bij een team zeg 50 miljoen kan verdienen, en bij een ander team 10 miljoen, tja dan is de balans zodanig in het voordeel van het team dat meer biedt, dat je daarvoor kiest. Kijk nu naar Hamilton; $60 miljoen basis salaris per jaar.. Of Verstappen voor $65 miljoen per jaar. Dat in vergelijking met Hulkenberg die $7 miljoen per jaar als basis salaris krijgt.... OK, ze hebben allemaal hoge kosten, belasting wat minder want Monaco doet niet aan inkomstenbelasting, maar denk aan de mensen die "een aandeel" hebben in hun carrière (de mensen die vroeg geïnvesteerd hebben als sponsor), management, trainers etc, maar toch houden ze een groot deel van hun salaris over. Als ik 5 miljoen op de bank zou hebben staan, dan zou ik waarschijnlijk meteen stoppen met werken en van mijn leven gaan genieten. Want met de juiste investeringen zou ik daaruit een heel mooi rendement moeten kunnen halen om van de te leven... Voor de sporters is dit blijkbaar niet van toepassing, want die hebben een veelvoud hiervan en blijven maar doorgaan..... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Tja, als dat waardeloze mens van Melania voor die film die niemand wil zien, €24 miljoen krijgt, ben ik mijn hele leven verkeerd bezig geweest. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
moonchild Geplaatst: 58 minuten geleden Geplaatst: 58 minuten geleden Het auto gerelateerde maximale budget voor elk team is in 2026 215 miljoen, excl. de 3 meest betaalde werknemers.Hoe meer budget des te sneller is de auto. Er is op dit moment maar 1 godlike coureur die duidelijk in elke auto sneller is dan de rest, Max Verstappen. Elke cent die je hem betaald maakt je auto sneller. 2 huidige coureurs uit het verleden waren ook godlike maar nu, wegens leeftijd, niet meer, Alonso en Hamilton. Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen