Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Dit kan je toch geen impasse meer vinden.

CanalDigitaal heeft haar juridische kansen gewogen en te ligt bevonden.

Een beetje klantje pesten en gebruikers aan het twijfelen maken over wat wel en niet mag.

Meer zit er voor de M7 groep kennelijk niet in.

 

Nogmaals, dit is duidelijk een punt voor joop001

Ik denk ook dat men hier een punt heeft. Men kan niet aantonen dat je de kaart hebt geshared ook al kunnen ze je kaartnummer achterhalen via internet. Er bestaat nog altijd de mogelijkheid in bijvoorbeeld CCcam om 00006a niet te sharen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat is nu eigenlijk het standpunt van CD om de smartcard intern te sharen?

Daar heb ik nog niets over gehoord of gelezen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even korte reactive,

 

@CeesV. & ea

 

Lees svp ook andere bijdragen in reactie op uw ea die ik heb gegeven met de nodige argumenten voor duidelijker uitleg. In het kort komt het hierop neer CD zet kaart op zwart zonder afdoende toelichting. U verzoekt om beeld CD wijst af. Dat is contract breuk want u heft overeenkomst voor beeld. Dan is mijn advise (heel nadrukkelijk begin niet zelf te rotzooien, want hoe simple uitleg ook lijkt het is en blijft een lastige materie voor niet juridisch onderlegden) ga naar je rechtsbijstand leg hun zaak voor. Dan is stap 2 juridisch vertegenwoordige  zet handelingen in actie aansturend op rechtzaak. Dan zult u uiteindelijk bemerken (ervaringen tot op heden in meerdere zaken) dat CD beeld hersteld vlak voor de zitting met veel excuses en zelfs wat extra's. Cd ziet dus in dat men fout zit. Dit geldt dus alleen voor niet sharen met derden tegen vergoeding oid.

 

Andere opmerking Beeld over internet naar Eigen ontvanger op andere plek is niet sharen zoals door velen uitgelegd. Het is gewoon een prive verbinding die niet voor anderen is bedoeld. Dus er wordt niks gedeeld.

 

CD mag niet zomaar op een kaart die niet hun eigendom is sw plaatsen die hun in staat stelt om kijkgedrag of welke andere informative dan ook te verzamelen. Dat is gewoon een vorm van hacken. Geloof mij maar de OvJ in deze zou hier heeeeeel graag informative over verzamelen om dit aan te pakken want dat is gewoon een criminele handeling. Dus strafbaar.

 

Als laatste ik ben niet op mensen te beleren oid slechts enige doel is correct informeren meer niet. Punten scoren oid is dan ook niet aan de orde Zou ik zelfs als heel flauw en kinderachtig gedrag betitelen.

 

CD is een private club en dus gelijk aan ieder andere private club oid en geen overheid en kan dus geen wetten bedenken of afkondigen. En ja ik weet obv de nodige ervaring ad optreden in procedures oa rechtbanken hogergerechtshovein en Raad van State dat er een groot verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen (hoe zuur soms dan ook). Echter niet opkomen voor je rechten is veelal het domste wat je kan doen. Daarom dan ook meermaals hier mensen aangeraden neem rechtsbijstandsverzekering want helaas dat is nodig en dat wordt zelfs nog noodzakelijker in onze maatschappij. (dit betreur ik oprecht maat het is een reeel gegeven helaas).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is nu eigenlijk het standpunt van CD om de smartcard intern te sharen?

Daar heb ik nog niets over gehoord of gelezen.

Wellicht heb ik het aan het verkeerde eind maar naar mijn mening bestaat INTERN sharen niet.

Sharen is immers het delen met anderen en in huis (intern) delen valt hier dan niet onder.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een kaart in huis delen via je netwerk, een SwartWi of een Cloon+.

Dit is allemaal legaal zolang een rechter niet anders beslist heeft.

 

Wansharing, of het commercieel delen van je kaart via internet kan niet legaal zijn.

Zolang CanalDigitaal dit niet juridisch of door aangepaste techniek aanpakt is het echter voor goed willende satelliet sites dweilen met de kraan open.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joop001,

 

De desbetreffende topics over dit onderwerp ( dat de kaart shareders afgestraft worden ) met verschillende titels

zoals dit topic en dat topic : tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing en andere recente titels van nieuwe soortgelijke berichten

 

gaan er allemaal over hoe men met de wet op privacy omgaat en met de wetten over de Filmrechten + versleutelde Films of Content omgaat

{ achter de voordeur doe ik wat ik wil }

Dat op zich staand probleem heeft nu niet echt iets te maken met de prijsverhoging en dit topic, Extra kaart flink duurder, of dacht je dat echt?

 

(als ik in Maastricht een scheet laat en dat stoort de buurman moeten overal in het land de raampjes van het toilet dichtgetimmerd worden)

:D ja johan cruyff is er niks bij

 

 

On topic:

Lees je algemene voorwaarden nog maar eens, prijsverhogingen en zender wijzigingen zijn de providers voorbehouden.

En dat is ook normaal.

(daar heb je zelfs een handtekening onder gezet bij afsluiten van het abonnement)

 

Het topic hetgeen ik "een oude Koe" noemde is dus elders terug te vinden.

(we schrijven al een paar jaar over deze topics)

En dat betreft ook het onderzoek destijds inzake wat voor recht we hebben als abonnee en of dat abonnement valt onder het consumenten recht?

Hetgeen naar voren kwam dat de contractvorm een andere is die niet de whc betreft.

 

(overigens de naam consumenten recht is al fout want eigenlijk is er een wet handhaving consumenten bescherming en omdat we snel fouten maken inzake recht en wet mag de leek geen uitspraken aan derden doen daarover)

 

Dat het opvalt dat vaak dezelfde mensen / forumleden hier reacties op geven is simpel en eenvoudig verklaard... (we schrijven al een paar jaar over deze topics)

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je slaat de plank volledig mis, wel leuk dat je mijn naam genoot ter sprake brengt maar verder ..

heeft hetgeen je schrijft weinig of geen waarde, buiten dat het je mening is dan natuurlijk.

 

Een leek, of eigenlijk ieder persoon kan zijn mening geven. 

Dat heet vrijheid van mening uiting.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zag op mijn nota overzicht dat voor de maand augustus reeds 4,5€ afgeschreven wordt....

Bij mij ook, terwijl ik de tweede kaart opgezegd heb. Ik ga er wel van uit dat die 4,5 euro weer teruggestort wordt.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook, terwijl ik de tweede kaart opgezegd heb. Ik ga er wel van uit dat die 4,5 euro weer teruggestort wordt.

Bij CD kun je nergens van uit gaan.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

off topic,

onder de berichten hier uitvloeiend,vraag ik mij of,als m7 nu gerechtelijke stappen zou nemen,wie dan eigenlijk ter verantwoording zou worden geropen?

Zou het de abonnee houder zijn,degene die de nog te bewijzen strafbare feiten pleegt,of alle 2?

Is de abonneehouder niet verantwoordelijk wat er gebeurt met zijn kaart?

on topiic nu.

Zijn er al TVV klanten die bericht hebben gekregen dat zij ook hun 2de en 3de kaartje zullen verhogen?

Ik had ook zin,om op hetzelfde adres een 2de kaart te nemen,mijn vader is TVV abonnee,en ik mag boven legaal zo'n kaartje gebruiken,maar 129€ kaartje+ module + 30€ activatie kost is wel een beetje veel van het goede.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

de 2e kaart van TVV is ergens verleden jaar van 1,5 naar 2,5 euro gegaan. (nog) Goedkoper dan CD, maar je krijgt er dan ook minder zenders voor, en amper iets in HD.

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht heb ik het aan het verkeerde eind maar naar mijn mening bestaat INTERN sharen niet.

Sharen is immers het delen met anderen en in huis (intern) delen valt hier dan niet onder.

 

Ik las ergens dat Canal Digitaal zijn pijlen richt op cccam en oscam. Moeten we niet vrezen dat we over een tijdje verplicht worden om gebruik te maken van een module?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...