Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 21,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 5k weergaven
    • Sat4all vriend

Image flashen lukt niet!!! 1 2

• Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 40,4k weergaven
    • 9 reacties
    • 21,7k weergaven
    • 14 reacties
    • 30,9k weergaven
  1. afstemmen mislukt

• 8 reacties
    • 9,4k weergaven
    • 30 reacties
    • 12,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 7,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 9,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 46,2k weergaven
  2. dreambox op boot

• 12 reacties
    • 14,4k weergaven
    • Sat4all vriend

info voor programma start

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 9,2k weergaven
    • Sat4all vriend

de smartcardreaders van de dreambox.

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 3,8k weergaven
  3. Meerdaagse EPG op Sky UK

• 3 reacties
    • 10,6k weergaven
    • Sat4all vriend

Dm 8000 boot niet door 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 34 reacties
    • 24,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 15 reacties
    • 14k weergaven
    • 10 reacties
    • 22k weergaven
  4. [DM600pvr] goed image gezocht 1 2

• 20 reacties
    • 6,5k weergaven

• Zou een goed voorbeeld zijn voor velen die vanuit het buitenland nog wel hun stem laten gelden terwijl ze niet of slecht op de hoogte zijn met wat er hier speelt.
    • Heb lang gewerkt met Multistalker Pro en het werkt prima.Maar EStalker is voor beginners veel beter om mee te werken. Beiden werken op het host/macadress principe en daarin is het opstellen van een playlist in EStalker veel eenvoudiger dan bij Multistalker Pro.  
    • Nee, ik heb niet gestemd.  Ik ben niet op de hoogte met de politieke situatie in Nederland omdat ik er al sinds 1976 niet meer woon.  Het interesseert me ook niet meer wat er is in Nederland gebeurd. Wel in de regio waar ik woon. 
    • Heb jij daar dan niet op gestemd als Nederlander die in het buitenland woont?
    • Hier wil ik ook nog even op reageren.  Het is nou eenmaal zo dat landen in het Midden Oosten op enorme olievoorraden zitten. Hun geluk.  Moeten ze die olie daarom dan maar goedkoop verpatsen? Wat zou jij doen? En weet je, de hoge benzineprijzen in Nederland komen niet doordat bijvoorbeeld Saudi Arabiya die olie zo duur verkoopt. Dat is de regering in Nederland die het voor nodig acht die olie in de vorm van verschillende brandstoffen met absurde accijnzen aan te slaan.  En het is dat juist dié democratisch gekozen regering waar jij op gestemd hebt. Niet die Arabiertjes in hun vergulde Ferrari’s waar jij het over hebt en alle vorm van democratie negeren.  Het is het democratische Nederland dat de benzineprijzen in de hoogte jaagt en waar jij uiteindelijk duur voor moet betalen. 
  • Nieuwe aanmaken...