Ga naar inhoud


Wederom anti cardshare maatregel (max 2 SID's): een gerucht of ...


John-Michel

Aanbevolen berichten


Precies, anderen hebben geen rev. i4A .... tja dan hou je 2 chids

Verder zou deze weg (2 chids) geen optie voor CD zijn, wegens klant verlies.

 

Bij C+ is het meestal wel waar rook is is vuur. De geruchten van hun bevatten meer waarheid dan wat ze zelf naar buiten brengen heb ik ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar er wordt hier nu wel onnodig paniek gezaaid want we kunnen inmiddels wel vaststellen dat de problemen incidenteel zijn en zeer waarschijnlijk niet worden veroorzaakt door een verdere beperking door CDS.

 

Ik kan het me ook niet voorstellen, het gaat tegen alle publicaties over de mogelijkheden om te gaan met de beperking van CDS zelf in.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Zo'n beetje heel Nederland heeft op de een of andere manier een rechtsbijstandsverzekering (hetzij via de vakbond, een beroepsorganisatie, standsorganisatie of gewoon in het verzekeringspakket). Ik weet echt niet hoe vaak en hoe lang ik dit moet roepen, maar gebruik dat ding. Want het is heel simpel om hier van alles te roepen als toetsenbordridders, maar ondertussen wordt er door slechts een handjevol mensen iets gedaan.

 

Het is allemaal heel simpel. CD heeft Alg voorw. Daar staat niets in over een limitering oid. In reclame's of bij verkooppraatje door eigen helpdesk of aangewezen dealers is daar ook niks over verteld. Ook bij het tekenen van het contract is niets gemeld of vermeld. Het is ook niet gewoonlijk dat een dienst als deze een limitering als onderhavige kent sterker het is zeer ongewoonlijk, dus het was/is ook niet aannemelijk voor client. Doordat het niet aannemelijk was/is voor client, kan hem ook niet verweten worden dat client daar geen rekening mee heeft gehouden. Verders heeft CD het product ook altijd ongelimiteerd geleverd zonder vermelding dat dit niet normalitair of bijzonder is. Hierdoor is er een gewoonterecht ontstaan. Door dit alles, is het niet meer dan fatsoenlijk dan dat CD het product als zodanig blijft leveren of een voor iedereen aanvaardbare oplossing biedt. Dit doet zij niet, daarom blijft zij in gebreke en pleegt dus feitelijk contractbreuk of is nalatig. Dit is een grond om je rechtsbijstandsverzekering te vragen om jouw belangen te verdedigen. Dat zullen ze ook zeker graag doen, maar dan moeten jullie haar/hem daar wel om vragen.

 

Dus bel morgen massaal je rechtsbijstandsverzekering en vertel jullie verhaal met daarbij het bovenstaande daarbij. Dat heeft meer zin, dan al dat geroep, gepiep en gejammer. Want dit zijn allemaal geluiden van huilende wolven in het bos. De een maakt de ander gek door te roepen help de drenkeling en ondertussen............... juist is de drenkeling verzopen. Waarom? Omdat iedereen te druk was met roepen om hulp en niemand de moeite deed om in het bootje te gaan zitten, naar de drenkeling te peddelen en hem/haar in het bootje te helpen.

 

(ps de mensen die al iets hebben gedaan, voor jullie was niet het bovenstaande bedoeld).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch dat het bij jullie zelf ligt hoor ik draai hier een oscam server (geen cs) lan dan alles ingesteld draai nu de versie 6429 .

Ik kjik hier op de db 8000 gewoon de 7000 ook neem opnames op(8000 en 7000) de 500 draait ook zijn er dus circa 5 en geen probs alles gewoon beeld .

 

1pm

 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch dat het bij jullie zelf ligt hoor ik draai hier een oscam server (geen cs) lan dan alles ingesteld draai nu de versie 6429 .

Ik kjik hier op de db 8000 gewoon de 7000 ook neem opnames op(8000 en 7000) de 500 draait ook zijn er dus circa 5 en geen probs alles gewoon beeld .

 

1pm

 

Ik heb de hele tijd ook geen last gehad. Ik zie het nu als een incident. Maar wel frepant. Ik was net Discovery HD + Discovery Science aan het opnemen en op een gegeven moment liep History HD vat. Ik heb wel oscam 6363. Zal de laatste er nu ook ff opzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij stond er eerst iets anders nu

 

nu SECA card xxx.xxx .xxxx rev I47 entitlements:

 

Je moet dus rev I4a hebben. Updaten in een M7 receiver of via CCcam 2.3.0 zou dan moeten werken.

 

Ik heb hier ook al meerdere keren freezes en zwart beeld gehad sinds de beperkingen. Na het uitschakelen van EMM updates loopt alles een pak stabieler, alleen moet ik er dus aan denken om dat af en toe wel toe te laten want anders werkt niks nog :P Maar goed, een beperking van 4 naar 2 zou voor mij toch wel dé druppel zijn nadat ik nu al een tijdje aan het overwegen ben om over te schakelen naar de kabel en enkel nog FTA schotel te kijken :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het de 3e kaart. Hoofdkaart zit bij mijn oma in de ontvanger(Officiele Philips Ontvanger). 2e kaart bij mijn oom(Officiele Philips Ontvanger) die bij mijn oma in huis woont. 3e kaart share ik door naar 3 boksen.
Heb je ook een her-activatie aangevraagd voor die kaarten nadat ze op I4a zijn gekomen?

Je zou jouw kaart even kunnen ruilen met de hoofdkaart.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1 kaart en gisteren gedurende een langere periode 4 zenders tegelijk opgenomen (Ned 1 HD, Ned 2 HD, RTL 4 HD en SBS6 HD). Dit gaf geen enkel probleem.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...