Ga naar inhoud


RNW stopt met Nederlandstalige uitzendingen


mereltje

Aanbevolen berichten


Ja dit vind ik echt schandelijk!!

 

Als ze toch niet in het Nederlands willen uitzenden trek dan maar helemaal de stekker er uit. Elke cent die daar naar nog toe gaat is er eentje teveel.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of je bedoelt de kg of je luisterde niet naar RNW.

 

Ik luisterde in Frankrijk in de auto op vakantie regelmatig naar de 49 meter KG band voor het nieuws op RNW.

Verder herinner ik mij alleen uitzendingen voor truckers op die frequenties.

Ook bijvoorbeeld in Zuid Afrika heb ik wel naar hun nieuwsuitzendingen in de Nederlandse taal geluisterd.

 

Of je kan nu naar bijvoorbeeld de engels talige uitzendingen luisteren, of je gebruikt webradio.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit vind ik echt schandelijk!!

 

Als ze toch niet in het Nederlands willen uitzenden trek dan maar helemaal de stekker er uit. Elke cent die daar naar nog toe gaat is er eentje teveel.

 

Helemaal mee eens, het is tenslotte 'Radio Nederland wereldomroep' betaalt van Nederlands belastinggeld. Dus in het Nederlands en anders stoppen die handel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitzenden kost geld.

En bezuiniging is het motto van de door ons allen gekozen beleidsmaker.

RNW zou nog wel anders willen maar daar is te weinig steun voor te vinden.

 

http://petities.nl/p...derland-red-rnw

 

Daar heb je natuurlijk gelijk in, mooi moment dus om de subsidie kraan helemaal dicht te draaien.

Laat het geld maar komen van landen waar ze de uitzendtaal wel als hoofdtaal hebben.

aangepast door Boudewijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitzenden kost geld.

En bezuiniging is het motto van de door ons allen gekozen beleidsmaker.

RNW zou nog wel anders willen maar daar is te weinig steun voor te vinden.

 

http://petities.nl/p...derland-red-rnw

 

RNW wil helemaal niks anders, het is juist RNW die KIEST om hun centen op deze manier te besteden. Ze hadden ook de uitzendingen voor vreemde talen kunnen schrappen maar dat doen ze niet en dat zegt genoeg.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

RNW wil helemaal niks anders, het is juist RNW die KIEST om hun centen op deze manier te besteden. Ze hadden ook de uitzendingen voor vreemde talen kunnen schrappen maar dat doen ze niet en dat zegt genoeg.

 

Dit is een keuze welke is afgedwongen door de door ons gekozen beleidsmakers in Den Haag.

De omroep heeft dit gewoon uit te voeren.

 

 

Helemaal mee eens, het is tenslotte 'Radio Nederland wereldomroep' betaalt van Nederlands belastinggeld. Dus in het Nederlands en anders stoppen die handel

 

Als we dan toch willen bezuinigen doe het dan goed en stop met BVN

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een keuze welke is afgedwongen door de door ons gekozen beleidsmakers in Den Haag.

De omroep heeft dit gewoon uit te voeren.

 

 

De overheid geeft ze alleen minder geld. Het is het bestuur van RNW zelf die besluit dan de boel te chanteren door de Nederlandse uitzendingen te schrappen. En dan starten ze zogenaamd een petitie om de overheid te dwingen meer geld te geven anders kunnen ze immers geen nederlandstalige uitzendingen meer maken. Ik walg van die lui !

 

Per direct alle subsidie stopzetten of eisen dat ze alleen nederlandstalige uitzendingen maken, moet je is opletten hoe snel er dan ineens wel geld blijkt te zijn. Dit is overigens hetzelfde spelletje wat de Publieke Omroep speelt, ook logisch het zijn deels dezelfde figuren. Er is zogenaamd geen geld voor HD en allerlei zaken maar ondertussen is er wel geld voor dubieuze activiteiten en het bestuur. Daarom ben ik van mening dat er nog veel meer bespaard kan worden op de PO. Het is allemaal een spelletje daar, beetje themazendertjes schrappen die toch al niks kosten.

  • Like 2

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

De weg bezuinigde algemeen directeur van RNW krijgt, naar het zich laat aanzien, waarschijnlijk een vertrek premie van 1 miljoen mee.

 

Waarom zijn er nu nog steeds van die idioot hoge oprotpremies toegestaan. Laten ze dat maar direct verbieden en in de grondwet vast laten leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...