Ga naar inhoud


Sat4all en cookies


Michel

Aanbevolen berichten

Zo naief en kortzichtig.

Dat jij niks te verbergen hebt , gaat het niet om. Het gaat er om dat er ongevraagd van alles opgeslagen wordt over jou gedrag, en dat anderen verdienen aan jou gegevens.(niet alleen deze website, bv facebook/.sociale media is tig keer erger).

Maar goed dat bewuste internet gebruikers kunnen kiezen om zelf te bepalen of anderen hun gegevens (mis) bruiken of niet.

 

 

Spijker op de kop.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Verder is er genoeg server software waar niet voor betaald hoeft te worden, en wat hetzelfde danwel meer doet. Dat hosting(bandbreedte) geld kost snap ik wel.

 

Veel roepen, maar weinig bruikbare inhoud.

 

Ik vraag me af welke forum software geschikt zou zijn voor sat4all en niets kost. Betweten kan iedereen ;)

 

Verder kan ik echt niet begrijpen waar mensen zich druk over maken. Maak je liever druk over een RFID chip in je paspoort of zo.... Die is verplicht en daar kan je niets tegen doen. Binnen een meter afstand kan men echter wel je paspoort gegevens uitlezen.

 

Sat4all is niet verplicht en tegen tracking cookies kan je van alles doen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo naief en kortzichtig.

Dat jij niks te verbergen hebt , gaat het niet om. Het gaat er om dat er ongevraagd van alles opgeslagen wordt over jou gedrag, en dat anderen verdienen aan jou gegevens.(niet alleen deze website, bv facebook/.sociale media is tig keer erger).

Maar goed dat bewuste internet gebruikers kunnen kiezen om zelf te bepalen of anderen hun gegevens (mis) bruiken of niet.

 

Verder is er genoeg server software waar niet voor betaald hoeft te worden, en wat hetzelfde danwel meer doet. Dat hosting(bandbreedte) geld kost snap ik wel.

 

En wat is daar mis mee dan? Iemand kan dus zien waar ik naar surf en iemand anders is zo stom om voor deze informatie te betalen zodat via b.v. google adwords de producten waar ik op heb gesurfd mij worden voorgeschoteld.

 

Nogmaals, klinkt als iets wat absoluut geen probleem is, maar waar mensen een probleem van maken om wat voor reden dan ook.

 

Denk er gewoon over na, wat is hier nu het probleem? Er wordt dus (nog) een database aangelegd met gegevens over mij (en misschien doorverkocht).

Hoe schaadt dit iemands leven? Wat voor gevolgen zal dit voor iemand hebben? Precies... niets.

 

Het enige zinnige argument dat je kan hebben is 'Dat wil ik niet'.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarbij "mij" een computer is en geen persoon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat is daar mis mee dan? Iemand kan dus zien waar ik naar surf en iemand anders is zo stom om voor deze informatie te betalen zodat via b.v. google adwords de producten waar ik op heb gesurfd mij worden voorgeschoteld.

 

Het Sattuh...Toevallig java op je computer? En geen recente OpenJDK op Linux? En ook internet bankieren?

Veel succes met trojan Hermes, die zich oa via OpenX verspreid(wat deze website gebruikt voor reclame banners). :grin:

Via bannerplatform OpenX wordt momenteel het kritieke zero-day gat in Java misbruikt om drive-by's uit te voeren op nietsvermoedende websitebezoekers. Zij worden dan getrakteerd op de malware Hermes, die financiële gegevens verzamelt en doorstuurt.

 

voorbeeld.

 

Niks te verbergen, inderdaad ! :D

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Sattuh...Toevallig java op je computer? En geen recente OpenJDK op Linux? En ook internet bankieren?

Veel succes met trojan Hermes, die zich oa via OpenX verspreid(wat deze website gebruikt voor reclame banners). :grin:

 

Je haalt dingen door elkaar. Dit heeft niets te maken met mijn surfgedrag volgen dmv cookies. Je hebt het nu over mensen die middels illegale praktijken proberen in te breken.

 

Dit is net zo een domme vergelijking als zeggen dat je geen nummer op je huis moet plakken want dan kunnen dieven wel eens inbreken.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...