Ga naar inhoud


Sat4all en cookies


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ik zou als ik jou was gewoon sat4all.com niet meer bezoeken. Het zit jou namelijk wel heel erg dwars.

 

Je zou natuurlijk ook gewoon op kunnen geven door wie je niet meer 'gevolgd' wil worden.

Zie: http://www.youronlin...ntie-voorkeuren

 

Dat zou ik dan weer doen, maar ik heb er dan ook niet zo veel verstand van als jij ;)

 

Deze site kan niet zonder cookies bedreven worden. Wil je geen cookies, moet je gewoon weg blijven.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jullie (willen?) het niet snappen.

Heb geen moeite met noodzakelijke cookies maar wel met spy cookies

De cookie wet wil het beperken

wet bescherming persoons gegevens is er ook moeilijk mee te verenigen

 

De cookie wet is uitgevaardigd door nederland op aandringen van de EU

alle andere eu landen hebben ook een cookie wetgeving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jullie (willen?) het niet snappen.

Heb geen moeite met noodzakelijke cookies maar wel met spy cookies

De cookie wet wil het beperken

wet bescherming persoons gegevens is er ook moeilijk mee te verenigen

 

De cookie wet is uitgevaardigd door nederland op aandringen van de EU

alle andere eu landen hebben ook een cookie wetgeving.

 

Jij wil het kennelijk niet snappen, want die tracking cookies komen van onze inkomstenbron (google ads) en zijn dus noodzakelijk. Zonder inkomsten namelijk geen kostendekking en dus geen sat4all.com!

 

Het zijn voor de allerlaatste keer geen SPY cookies, want ze bespieden je niet, ze volgen alleen de zoekacties van de (verder anonieme surfer) om zo content op jouw surf(zoek)gedrag af te stemmen.

 

Het ENIGE dat ik kan doen is een melding plaatsen VOORDAT er tracking cookies geplaatst worden die je dan MOET accepteren en je anders onze site niet kunt bezoeken. Wil je toch sat4all bezoeken en geen trackingcookies, moet je maatregelen nemen in je browser.

 

En die melding is me toch een partij irritant voor onze bezoekers............

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat het zo is (denk zelf ook dat het niet zo is) in theorie kan een site uit de database login naam en

e-mail adres via een cookie op de pc van een user zetten voor domain .google.com

Als je op de site van google gaat kan google die cookie uitlezen en zou gericht reclame e-mail

kunnen versturen speciaal gericht op die user.

 

Ik zeg uitdrukkelijk denk niet dat het zo is maar technisch mogelijk daarom mijn eerdere vraag weet

iemand welke info in de sat4all cookies staat bestemd voor google.com ? niemand van ons zal

het weten

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je bent gewoon paniek om niets aan het zaaien. Bovendien snap je nog steeds niet hoe het werkt, maar ik ben het langzaam wel beu om het te blijven uitleggen.

 

Google kan niet bij sat4all cookies, wij kunnen niet bij google cookies en google kan al helemaal geen informatie uit de sat4all database halen.

 

Wij includen op onze website google ads en google analystics code, waarmee google vervolgens zelf die cookie zet vanaf domein google.com en dus ook alleen maar leesbaar is door google.com en de gebruiker zelf.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zou ik het niet hebben durven zeggen :D

 

Nou Nou weet zeker dat je dat wel durft

 

alleen jammer dat iemand zijn mening niet mag verdedigen en

de wetgever gelijk geeft

 

Het zal wel rustiger worden op sat4all belgacom is ipv6 aan het uitrollen waarna de

ipv4 nummers vervallen dan is sat4all niet meer bereikbaar vanuit belga land

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel rustiger worden op sat4all belgacom is ipv6 aan het uitrollen waarna de

ipv4 nummers vervallen dan is sat4all niet meer bereikbaar vanuit belga land

 

Ook dit is nu weer een van de vele niet onderbouwde Pukje kreten.

Sorry, maar misschien moet jij je in het vervolg eerst eens goed in de materie verdiepen voordat je dergelijke onzin hier plaatst.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...