Ga naar inhoud


Wanneer nieuwe Dreambox ?


freaky

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd wat de volgende Dreambox gaat brengen. Zijn er al wat ideeën wat er aan gaat komen ?

Mede omdat de DM8000 eruit gaat.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Opvolger wordt de Goliath.

 

Zou in het vierde kwartaal 2012 op de markt komen, maar bij Dream ben je hierover nooit zeker.

 

Er wordt zeer geheimzinnig gedaan over de Goliath. Een wat of hoe blijft onbeantwoord.

 

Het enige wat men zegt is, laat de andere fabrikanten maar rustig verder copiëren en clonen, op die manier maken zij kortelings toestellen met hopeloos achterhaalde technologie.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat men zegt is, laat de andere fabrikanten maar rustig verder copiëren en clonen, op die manier maken zij kortelings toestellen met hopeloos achterhaalde technologie.

 

Eerst zien, dan geloven. Momenteel loopt DMM zelf hopeloos achter, en als ze ooit met iets nieuws komen hoop ik dat ze prijstechnisch concurerend kunnen zijn, anders vallen ze echt buiten de boot.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment is "Dreambox Goliath" project voor de consument niks anders dan een

die niet eens daadwerkelijke hardware laat zien noch specificaties. (wow, misschien support het wel HD+ en CI+ maar niet de bijkomende gebruikersbeperkingen, misschien die nieuwe HD resolutie van 4K, misschien wel DTS-HD master-audio. Speculeren, speculeren.)

goliath_630_0.jpg?1339751819

Concreet kan je stellen, het is een animatie video. :grin:

Dreambox-Blog artikel.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een google translate link van Dreambox blog artikel over Goliath (is alweer uit juni 2012) : Engels / Nederlands.

 

Goliath is een compleet nieuwe hardware en software die alle functies van de succesvolle Dream boxen en dit op zichzelf zal nog troef combineert. Het project is in termen van snelheid en innovatie om nieuwe normen en de manier waarop media-inhoud wordt verbruikt, een revolutie in te stellen.

(vertaald door google van Duits naar Nederlands :eek: )

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst zien, dan geloven. Momenteel loopt DMM zelf hopeloos achter, en als ze ooit met iets nieuws komen hoop ik dat ze prijstechnisch concurerend kunnen zijn, anders vallen ze echt buiten de boot.

 

Als dreammultimedia geen dreamboxen hadden gemaakt dan waren de andere boxen er sowieso niet geweest, want dan valt er niets te kopiëren.

Dus achterlopen is wel een heel groot woord.

 

Nu wachten jullie op een nieuw product van dream en wachten op de kopieën en gaan dan dream weer slecht maken , maar zonder dream komen jullie ook niet verder met jullie kloon boxen.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu wachten jullie op een nieuw product van dream en wachten op de kopieën en gaan dan dream weer slecht maken , maar zonder dream komen jullie ook niet verder met jullie kloon boxen.

 

Gr Cb1

Aan wie zijn deze vermanende woorden nou gericht? Toch niet aan Henksat? :confused:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een soort van "UPC Horizon" boxje look-a-like...

 

Hartstikke leuk en aardig,maar volledig dichtgetimmerd.

 

Laat dat aub niet waar zijn. Ik bedoel ik erger me kapot aan die naieve consument hier in Nederland die al die marketing proeha van bv kabelboeren als geloofwaardig achten. In Duitsland is men zo eerlijk om youtube video's te plaatsen over HD+ (video) en

beperkingen. Men neemt in Nederland massaal CI+ in huis. Horizon soortgelijk, men volgt blindelings de verkooppraat, zonder zich eens neutraal te informeren wat de voor en vooral nadelen (beperkingen)zijn. Als de consument aangeeft iets niet te willen ivm beperkingen, stopt de leverancier er vanzelf mee omdat ze geen omzet hebben.

Als Goliath net zoals Horizon dicht getimmerde meuk is vol met gebruikersbeperkingen, dan komt dat niet in huis hier. Dan koester ik mijn DM8000, hopende dat enigma development doorgaat, en anders een concurrent die niet de gebruikersbeperkingen verplicht.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dreammultimedia geen dreamboxen hadden gemaakt dan waren de andere boxen er sowieso niet geweest, want dan valt er niets te kopiëren.

Dus achterlopen is wel een heel groot woord.

 

Nu wachten jullie op een nieuw product van dream en wachten op de kopieën en gaan dan dream weer slecht maken , maar zonder dream komen jullie ook niet verder met jullie kloon boxen.

 

Gr Cb1

Eey, don't shoot the messenger. (Wat heeft henksat nou met cloneboxen te maken? je uit je frustratie tegen de verkeerde :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wel geen officiële DMM blog maar van een user die dit als hobby schrijft

Ok, ik heb op het officiele Dream Multimedia forum een Goliath topic gestart.

Zie hier.

Ik kon geen een Goliath resultaat vinden op hun forum search, dus vandaar topic gestart. Ook kan ik me ergens vaag herinneren dat Goliath topics verwijderd werden. Dus als de link niet meer werkt, dan weet je dat ze dat niet waarderen, en ik waarschijnlijk een ban heb op DMM forum(alweer). :D

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...