Ga naar inhoud


Wanneer nieuwe Dreambox ?


freaky

Aanbevolen berichten


Eerder aan de mensen achter de ET,VU enz...

Deze fabrikanten profiteren van hetgeen wat dankzij DMM is opgebouwd.

Ik bedoel,als er nu geen dreamboxen waren.waren ET en VU dan net zo populair als nu,

en konden ze dan net zoveel?

 

Sorry lees nu pas weer terug.

 

Gerard 76 slaat de spijker op zijn kop.

Zo bedoelde ik het precies.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry lees nu pas weer terug.

 

Gerard 76 slaat de spijker op zijn kop.

Zo bedoelde ik het precies.

 

Gr Cb1

Vond het al zo vreemd dat je Henksat aansprak over clones. Hij lijkt me echt de laatste die daar belangstelling voor heeft. :eek:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

over die beperkingen waarover word beschreven hetvolgende:

als de provider baas is over mijn toestel (eigendom of gehuurd) zal deze met onmiddelijke ingang buitenvliegen.

ik wil nog altijd bepalen wanneer ik iets opneem,hoelang ik het bewaar,en wanneer ik de afstandbediening gebruik.

is dit niet meer zelf te bepalen,sorry,maar dan zullen de zenders die het ondersteunen zonder mij verder moeten gaan.

sorry top offic,maar als dmm zoiets maakt,zullen ze het zeker niet aan mij kunnen verslijten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus, dreambox is het cable + satelliet xmbc en iptv receiver merk van de toekomst....

leuk als het / dat waar was.

zonder een gezonde concurrentie sterft ook een Ford Model T en worden de DAF's nog eens Cult.

 

dus ook de dreambox kan uitsterven, vooral als ze niet met anderen wil communiceren

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

was de dmm 7000 en de dm 8000 wel zo succes vol als er geen clonen waren geweest (en nee heb geen clone in huis)

Ja.

Immers de cloonboxen beinvloeden de verkoop alleen maar negatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je product gekloond word, dan heb je een goed product. Alleen waarschijnlijk een slechte prijs.

Ik lees vaak dat kloon eerder kapot gaat, slecht is, chinees spul... etc. Maar ik lees er toch relatief weinig over. Daarbij komt bijna alles uit China, zoek eens made in China. Iedereen die dingen roept als clones stoppen 9 van 10x mee, zoals bovenstaand persoon, willen alleen hunzelf maar beter laten voelen, met hun eigen originele dm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...