Ga naar inhoud


Cheapconnect...iemand al ervaring?


Aanbevolen berichten

Al 3 jaar een trouwe klant van Cheapconnect, met de hele familie en vriendenkring, zeer betrouwbaar en een goede service. KPN ligt er ook wel eens uit, net als de andere providers, die maken echter daar nooit excuses voor, Cheapconnect wel. Ik wou dat ik aandelen had.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoewel ik CC recentelijk nog bijna de hemel inprees, moet ik hier toch nog even op terugkomen.

Verontrust door diverse meldingen (o.a. op hun eigen forum) heb ik sindsdien de logs van mijn FB 7390 dagelijks in de gaten gehouden.

En ja hoor, ook bij ons dus helaas talrijke -kortdurende- disconnects

 

Nog niet dramatisch maar zoiets was ik, eerlijk gezegd, toch niet gewend bij Budgetphone.

Tja,het ziet er naar uit dat goedkoop toch duurkoop is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in de log van mijn FB dagelijks een registratieprobleem. Volgens mij moet je ook bedenken dat een probleem alleen ontstaat als de FB zich registreert en dat is 1x per uur. Als er daartussen iets mis is zie je dat niet terug in de log.

Voor mij was het een test om een extra nummer daar onder te brengen. De problemen bij CC doen niet naar meer verlangen. Terwijl Budgetphone inderdaad nauwelijks of geen storingen kent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen maar ook ik heb 2 nummers, en ze blijven geregistreerd, en dat was met de problemen toen direct mis op biede nummers.

Is die FB  ook een 7390 of een andere, lees n.l. dat er met de 7170 meer problemen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

CC, geconfronteerd met het specifieke registratieprobleem, verzocht mij vanochtend om een gespecificeerd overzicht.

Heb ik per omgaande aan hen verstrekt.

Plausibele verklaring dan wel adviezen om uitval in de toekomst te voorkomen, is tot nu toe uitgebleven.

 

Waarom zouden ze ook; de prolongatiekosten voor een tweede aboperiode heeft men immers al geïncasseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een kennis van mij was het ook het geval dat er een errors kwamen o.a. 408 bij een FB 7170.

Nu heb ik voor hem een 2e hands FB 7340 met laatste firmware erop (06.06) geplaatst en sinds 3 mei geen problemen meer.

Op die storingen na dan natuurlijk.  En de FB 7390 die ik heb staat ook firmware versie 06.06 op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dagelijks is misschien overdreven, maar een periode toch wel bijna dagelijks.

De log? Event log - all. Voipbuster is overigens niet dezelfde club. Freecall, easyvoip, voipbuster enz. zijn Betamax providers. CC hoort daar niet bij en het systeem is waarschijnlijk anders, zoals dat van Budgetphone ook anders is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 1 week geen enkele probleem meer in mijn logs. Lijkt erop dat ze de problemen inmiddels onder de knie hebben. Gelukkig. Ik gooi het maar op incidenten dan.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...