Ga naar inhoud


Cheapconnect...iemand al ervaring?


Aanbevolen berichten

Dank je Sverige voor het delen van je ervaring.

Tja, soms heb je geen andere keus dan om die geldverslindende nummers te bellen.

Laten we het er maar niet over hebben hoeveel sommige mobiele providers durven te vragen!

 

Ik meen trouwens laatst opgevangen te hebben dat binnenkort aan dit soort 0900-diefstal paal en perk gesteld gaat worden.

Eigenlijk best netjes dat CC nu al het initiatief neemt door geen extra toeslagen in rekening te brengen.

Oei, een compliment in hun richting en dat uit mijn mond/knuistjes; het moet niet gekker worden......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik had al eerder aangegeven dat ik in augustus me nummer wil laten porteren naar CC.

Zit nu ook nog bij BP.

Vorige jaar heb ik in juni bij BP aangegeven dat ik mijn toenmalig KPN nummer met ingang van 1-08-2012 wilde omzetten naar BP. Dit is ook keurig op 1/8/2012 gebeurt, enkele dagen voor het omzetten de inlog gegevens ontvang.

Wat schets vandaag me verbazing, ik ontving van BP een email dat mijn prepaidnummer met ingang van 2-6-2012 is verlopen, geen jaar abonnement maar 10 maanden. Het lijkt er op dat BP de datum van aanvraag als ingangsdatum kiest en niet de datum van het begin van de levering van de dienstverlening.

Een hele vreemde zaak, heb ze een email gestuurd met het verzoek de boel te corrigeren afwachten wat ze doen, heb al aangegeven dat als ze dat niet doen ik een klacht bij de OPTA zal indienen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cheapconnect - ook opererend op de zakelijke markt onder de naam Maxitel.nl - heeft nogal wat moeite met de tarieven van de verschillende 0900 nummers: inmiddels heb ik al om meerdere correcties moeten verzoeken omdat ze kennelijk niet gekend zijn in hun systeem. Dat heeft het vervelende gevolg dat goedkope servicenummers een aanslag vormen op je tegoeden die drastisch afnemen als bepaalde nummers aan 1,50 EURO / minuut worden berekend maar dat feitelijk niet kosten.

 

Tot mijn ergernis worden verzoeken om correcties kort afgedaan met een bericht  met 'dit gebeurt automatisch'. Vervolgens blijkt het niet mogelijk om dit automatisme nader aan te duiden. Wekelijks is het in ieder geval niet, gelet op het tijdstip van de melding. Vervelend detail is de noodzaak tot opwaarderen die niet nodig zou zijn geweest als de tarifering correct zou zijn geweest of als het onterecht afgeschreven bedrag sneller zou zijn bijgeschreven. 

 

Jammergenoeg censureert men het eigen forum, onder het mom dat het forum alleen voor algemene zaken is bedoeld anders had ik deze melding wellicht daar gedaan. Het complimenten topic aldaar blijft natuurlijk wel open. Vooralsnog heb ik daarin echter niets te melden.

Just in case u might Wonder: Ik zoek veel, lees nog meer maar schrijf zelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Tja wat verwacht je dan. Bellen tegen een afbraaktarief en dan ook nog correcte serviceafhandeling? Die twee gaan in een winstgevend bedrijf simpelweg niet samen. Als je aan de ene kant geen bergen geld verdiend, kan je het aan de andere kant ook niet uitgeven. Service kost nu eenmaal serieus geld.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja wat verwacht je dan. Bellen tegen een afbraaktarief en dan ook nog correcte serviceafhandeling? Die twee gaan in een winstgevend bedrijf simpelweg niet samen. Als je aan de ene kant geen bergen geld verdiend, kan je het aan de andere kant ook niet uitgeven. Service kost nu eenmaal serieus geld.

 

Mvg,

 

Michel

Ik en vele anderen zijn erg enthousiast over CC. Over service en terugkoppeling

niets te klagen. Dat de tarieven laag zijn komt door de moordende concurrentie.

Blijkbaar is CC dermate innovatief dat ze, in deze nog steeds crisisperiode,

voor mij een mooie prijs/service-verhouding wegzetten met een perfecte kwaliteit

van bellen.

 

100% zal niemand een product kunnen leveren, wij zijn tenslotte allemaal mensen

en mensen zijn nu eenmaal geen robots (gelukkig maar).

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel gebruikers bellen uit met VoipXXXX van Delmont. En ontvangen binnenkomende telefoontjes via nederlandse nummer van CC.

 

Als nummer melding gaat bij VoipXXXX het nederlandse nummer mee van CC.

 

Dan heb je erg weinig klachten en minimale kosten.

 

Toch nog toe is alles vlekkeloos verlopen bij portering naar CC en een goede geluidskwaliteit. Snelle reactie op een vraag.

 

Alhoewel BP in principe ook goed werkt. Het is helaas de wat vreemde tarief opzet, zoals die nu wordt toegepast.

 

Delmont geeft helemaal geen service, maar werkt perfect. Betaling is de eenvoud zelve. Kan automatisch of na een melding via email.

 

Het aangeven van je eigen keuze voor nummermelding is ook erg goed. Inbelnummers in diverse landen werkt ook erg goed.

 

En dan nog de mogelijkheid, om binnen een goede WIFI verbinding, met Voip te bellen op een  Smartphone is ook erg interessant. 

 

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja wat verwacht je dan. Bellen tegen een afbraaktarief en dan ook nog correcte serviceafhandeling? Die twee gaan in een winstgevend bedrijf simpelweg niet samen. Als je aan de ene kant geen bergen geld verdiend, kan je het aan de andere kant ook niet uitgeven. Service kost nu eenmaal serieus geld.

l

 

Die mening deel ik niet met je, Michel. Men is goedkoop in bellen maar niet eens de goedkoopste per minuut. En waarom zou een bedrijf niet goedkoop & klantvriendelijk tegelijk kunnen zijn? Het feit dat er een foutje is gemaakt in de tarifering is vervelend maar de communicatie hierover kan nog wel wat verbeterd worden. Vriendelijkheid kost geen geld. C'est le ton qui fait la musique... 

Just in case u might Wonder: Ik zoek veel, lees nog meer maar schrijf zelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is dus precies wat ik zeg. Een goede helpdesk kost geld en dat kan niet als je aan veeleisende klanten (particulieren) een support-intensief product verkoopt en dat ook nog eens doet tegen zeer lage tarieven.

 

Dan blijft er dus geen geld over voor vriendelijke professionele behulpzame helpdesk medewerkers. ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voip providers moeten het van de massa hebben

Het is geen centen handel maar tiende centen handel

De wholesale prijzen zijn erg laag (uit mijn hoofd) naar vast 0,02cnt/min naar mobiel 0,2cnt/min

De methode van voipbuster en dochters is niet zo slecht 4,-/pm of ze

bellen of niet bellen het geld komt binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Uitgaande gesprekken zijn met Dellmont het goedkoopst via Freevoipdeal. Mobiel bellen NL voor 0,023 eurocent/min, vast NL gratis binnen de freedays. De freedays zijn maar liefst 120 dagen.

 

Sinds kort gebruik ik Freevoipdeal, deze is weliswaar relatief goedkoop en werkt ook goed, maar sinds vandaag merk ik toch een nadeel: je kunt er maar 1 gesprek tegelijk mee voeren. :crazy:

Bij andere Dellmont zusterbedrijven zoals Justvoip had ik dit nadeel nog niet ervaren, daar kon ik gewoon meerdere oproepen tegelijk plaatsen.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben, of zou het een storing van tijdelijke aard zijn?

Ik zal Freevoipdeal ook eens een mail sturen.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn antwoord was wel erg kort, maar ik spreek ook uit eigen ervaring, helaas.

 

Het is dan niet zo'n probleem voor mij, desnoods twee accounts.

 

Och, kort maar krachtig is voldoende he. ;)

Maar als je twee accounts gebruikt, is het aanmelden op de verschillende 2 accounts vanuit hetzelfde IP adres dan geen probleem? Heb je dat uitgeprobeerd?

 

Ik had trouwens nog een (zo mogelijk korter) antwoord van de "klantsenservice" van Freevoipdeal. Als ik gelijktijdige gesprekken wilde voeren, werd ik verwezen naar hun wholesale label voippro.com.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...