Ga naar inhoud


VTI 6.0.x voor alle VU+ staat gereed om te downloaden


Jürgen

Aanbevolen berichten

Ja, gooi de EIT EPG er uit, ook voor de infobalk, middels VTi Setup.

Als dat gedaan is, druk je op blauwe toets van AB, klik dan op VTi Systeem Gereedschap, en dan EPG instellingen.

Dan komt er een lijstje en onderaan klik je bij verwijder defecte epg.dat op ok.

 

Als dat klaar is, zou de ontvanger opnieuw zijn opgestart.

Nu EPG Import openen.

In EPG Import kan je evt. ook nog Rytec German.... aanvinken.

Druk nu op gele toets en er wordt éénmalig EPG data binnen gehaald.

Wil je dit iedere dag automatisch, dan even lezen wat er staat op het begin scherm.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij gaat er bij mij van het weekend weer vanaf. Terug naar 5.1. Die liep tadeloos.

Twee keer gezeur gehad met de Timeshift, een keer tijdens Top Gear.Dat is op zich al reden genoeg om naar de duisterste uithoeken  verbannen te worden.

En de EPG van Digitenne en de Engelse kanalen wordt niet in alle menu's getoond.

 

Ik kijk over een maand of wat wel weer.

Op zich jammer want ik vind die Atile HD ook wel een aardige skin.

René.

aangepast door ReneBee
Link naar reactie
Delen op andere sites

draait nog steeds stabiel en ben nog weinig problemen tegen gekomen op 1 na ........

 

de ontvanger ziet de cd kaart keurig in de reader maar de irdeto kaart van mijn kabelprovider krijg ik rechtstreeks in de reader niet voor elkaar

 

iemand enig idee waar dit probleem zit en hoe op te lossen ?

VU+ Duo2 met S en C tuner, VU+ Duo astra 1-2-3 en HB en draaibaar op tuner B

Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt natuurlijk enkel die nieuwe als je ook een ervan reeds geinstalleerd had (plugin of skin)

maar dat lijkt me evident

 

pas op met de Drivers en de bootloader voor DUO2 die door VU+ van de zelfde datum zijn... en al aangeboden worden.

laat die effe voor wat ze zijn, te vroeg

die kun je pas tzt laden als het image en de kernel weer aangepast zijn

NU NIET DUS.

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij lukt Permanent Timeshift nog steeds niet, komt hier nog een update voor?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de stream zijn er bij mij 5 pakketten vernieuwd of geupgraded.

Maar ik heb nog steeds geen EPG informatie op de plek die ik in het screenshot aangaf.

Timeshift is nu twee keer achter elkaar goed gegaan.

René.

aangepast door ReneBee
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had VTI 6 op de nieuwe DUO2 geïnstalleerd en kreeg Astra2 ontvangst niet goed. Bleek achteraf dat de satellites.xml de schuldige was. Voor Astra2 stond er 28,4graden ipv 28,2 waardoor de BBC/ITV zenders grijs bleven in de zaplijst in combinatie met CDS Fast Scan. De oplossing: de satellites download plugin extra installeren en daarmee de correcte .xml ophalen van Lyngsat. 


aangepast door Powerbooky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...