Ga naar inhoud


VTI 6.0.x voor alle VU+ staat gereed om te downloaden


Jürgen

Aanbevolen berichten

oups...

 

... effen melden... na de catastrophe van gisteren...

 

vanmorgen nog eens geprobeerd met de officiele versies uit de downloads van de VTi-site en ditmaal perfect kunnen installeren, zowel op mijn Solo als op de Duo !

 

:D  :D  :D

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook vti 6.0 op mn vu duo gezet. 2 tuners op A = Astra 1, B = Astra 3 en C = Astra 2 ingesteld (Triple lnb quad)

 

Maar... de Astra 2 lnb ziet ie kennelijk niet meer, want zendernamen zijn grijs in plaats van wit en doen het uiteraard niet als ik ze kies.

 

Met m'n standaard pakket smartcard zou ik ook NED 1,2 en 3 HD moeten kunnen zien, maar dat doet het nu ook niet meer. Andere Astra 3 zenders doen het wel. NED 1,2 en 3 doen het ook.

 

Iemand enig idee?

aangepast door Melchiorskystar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen even wat druk met vele downloaders.

Ik heb om zes uur, bij jullie 5 uur, v6.0.0 gedownload en daarna een flash gedaan.

 

Wilde later nog wat plug-ins installeren, maar het was te druk.

Nu is alles klaar en het loopt als een tierelier, weet nog niet of hij opnames goed afspeelt.

was in v5.1.0 niet echt een succes wel in v5.0.0

 

De nu ingebakken skin heb ik op "Windows 8" gezet en ziet er goed uit.

De opstart tijd bij mij is nu, met zelfde plug-ins, 1 min. 10 sec., dat was voorheen 30 sec. langer.

 

één ding willen ze maar niet leren, échte ondertiteling onder de bewuste toets op AB.

Daar blijft Pli weer de winnaar.

Waarom ze er niks aan doen, is mij een raadsel.

Er zijn genoeg slechthorenden en doven die snakken naar een oplossing.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier draait 5.1 als een tierelier. Wat zijn de zegeningen van 6.0?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, geen zegeningen maar wel een aantal lay-out wijzigingen waarbij jij je kunt afvragen hoeveel meerwaarde het oplevert.

Er zijn standaard wat Skins toegevoegd die naar mijn mening ook niet echt een verbetering zijn maar dat is immers persoonlijk en aan alle update en back-up functies is een voortgangsindicator toegevoegd welke handig is om te controleren hoe ver een actie is gevorderd, toch wel handig.

Bij standaard gebruik zie ik niet zo á la minute een onmiddellijk in het oog springend voordeel.

 

Nu denk ik en weet ik bijna wel zeker dat er onder water vast wel e.e.a. ten gunste is aangepast.

Alleen uit die reden zou ik altijd willen adviseren om de nieuwste FW te gebruiken maar natuurlijk kun je ook eerst even de kat uit de boom kijken.

Hier functioneert overigens alles naar wens zoals opnemen, weergeven, inter sharen, etc. dus misschien toch proberen?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er geen opsomming ergens die aangeeft wat er nu verbeterd in 6.x is t.o.v. de 5.x versie?

Ben al even opzoek geweest, maar krijg nog geen lijstje tevoorschijn.

 

Kijk, dat er een nieuwe versie uitkomt om alleen maar een paar standaard skins toe te voegen, dat geloof ik niet.

 

Zou eerder denken dat er een kernel update in zit o.i.d., die zijn meestal wel iets ingrijpender.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht #3 van de volgende link zie je de beknopte Changelog http://www.vuplus-support.org/wbb3/index.php?page=Thread&threadID=49599

 

Zoals ik ook al eerder schreef zijn er schijnbaar geen boeiende zichtbare wijzigingen aangebracht.

Nu is het wel zo dat alle vooraf in 5.0 / 5.1 aangebrachte wijzigingen hierin meer of minder zijn verwerkt en ongetwijfeld zal er ook in de Kernel wat zijn gewijzigd want anders kom je toch niet zo snel aan een wijziging naar een nieuwe versienummer.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

blauw groen groen

 

Update: 07.07.2013

- update plugin webradiofs(ver. 10.36)
- update plugin camofs (ver. 7.41)
- update skin solo2 hd vti(ver. 6.0_1.0)
- update skin crystal hd vti(ver. 6.0_1.0)
- update skin area51 hd vti(ver. 6.0_1.0)

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

blauw groen groen

 

Update: 07.07.2013

- update plugin webradiofs(ver. 10.36)

- update plugin camofs (ver. 7.41)

- update skin solo2 hd vti(ver. 6.0_1.0)

- update skin crystal hd vti(ver. 6.0_1.0)

- update skin area51 hd vti(ver. 6.0_1.0)

Gedaan gaat downloaden geeft daarna melding. 0 pakketten geïnstalleerd. Systeem is up to date aangepast door spockytje
Link naar reactie
Delen op andere sites

geloof dat je mijn bericht interpreteert als oplossing...

dat was niet zo

dat was een algemene bijdrage aan het nieuwe VTI 6.0 is uit

 

jouw probleem kan enkel met de skin te maken hebben dat het beeldvenster niet getoond wordt in de EPG modus

welke skin staat ingesteld, en heb je eventueel het menu van de skin aangepast.

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

geloof dat je mijn bericht interpreteert als oplossing...

dat was niet zo

dat was een algemene bijdrage aan het nieuwe VTI 6.0 is uit

 

jouw probleem kan enkel met de skin te maken hebben dat het beeldvenster niet getoond wordt in de EPG modus

welke skin staat ingesteld, en heb je eventueel het menu van de skin aangepast.

ciao

Heb skin atile pro HD en alle instellingen gehad zonder resultaat op een UNO.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...