Ga naar inhoud


National Geographic Wild HD Dutch werkt niet


Werner Peeters

Aanbevolen berichten

Nee, maar ik heb net wel (na heeeeeeeeel lang proberen) een verantwoordelijke van TVV aan de lijn gehad. Die beweert dat het probleem bij NGC zelf ligt, want ze hebben al meerdere klachten in dezelfde zin gehad, en blijkbaar is daar intern een mail over doorgestuurd - op mijn vraag waarom dit bijv. niet op de site van TVV gemeld wordt, blijkt dat die site uitgebaat wordt door de commerciële dienst en ze daar bij support geen greep op hebben. Allemaal erg Kafkaïaans als je't mij vraagt.

 

Maar soit: TVV-klanten hebben dus NGC Wild HD voorlopig *NIET* en het ligt *NIET* aan de antenne/ontvangstapparatuur. Uitzweten is dus de boodschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier (WV) met de Triax 78 en Triple LNB is Nat Geo Wild op volle sterkte te ontvangen, en gewoonweg met de fastscan lijst, op DUO 2 signaal 87dbuv / quality 16db, dus niets uitzweten, uw apparatuur nazien is de boodschap.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier (WV) met de Triax 78 en Triple LNB is Nat Geo Wild op volle sterkte te ontvangen, en gewoonweg met de fastscan lijst, op DUO 2 signaal 87dbuv / quality 16db, dus niets uitzweten, uw apparatuur nazien is de boodschap.

Het heeft echt niets met de apparatuur te maken, geloof mij vrij. Ik draai al heel lang mee in de satellietwereld en als alles perfect werkt op één zender na waar je dan nog een signaalsterkte van 100% op krijgt, weet ik dat wel zeker...

Ik zal ook nog eens een vraagje stellen aan TVV. Misschien krijg ik nog voor het jaareinde een antwoord.

@ redneck: En uiteraard hebben we de juiste Wild HD. Ik pluk hem altijd uit de fastscan. Het tegendeel is eerder waar... De Poolse of Tsjechische Wild HD komt perfect door.

aangepast door azimuth

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stap eens met je kaartje een winkel of bij een bekende met sat. naar binnen en probeer je kaartje eens uit.

Wanneer je dan wel/geen ontvangst van de betreffende zender hebt weet je waaraan het ligt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, raar verhaal.

ik heb de standaard tvv schotel installatie met duo lnb.

ik kan hem perfect ontvangen(fastscan hd zenderlijst)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het cd forum is er een draadje met oa daarin  een cds/tvv dealer die ook een aantal tvv-klanten had die de zender niet konden ontvangen.

Die moest toen de kaartnummers doorsturen. Verder is dat draadje niet meer gegaan.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga toch ook nog eens met mijn ontvanger langs een dealer hoor, maar misschien kan Azimuth ook nog eens nahoren om het verhaal van TVV al dan niet te bevestigen. Blijkbaar zijn er zowel mensen die de zender wel als mensen die de zender niet ontvangen.

 

En ja, het is de juiste versie, de juiste frequentie, en mijn apparatuur is haarfijn afgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frequency 12.207.000V

SID 709, Namespace 15400960, TSID 3226, NID 3, Type 1

Service reference 1_0_1_2C5_C9A_3_EB0000_0_0_0   ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga toch ook nog eens met mijn ontvanger langs een dealer hoor, maar misschien kan Azimuth ook nog eens nahoren om het verhaal van TVV al dan niet te bevestigen. Blijkbaar zijn er zowel mensen die de zender wel als mensen die de zender niet ontvangen.

 

En ja, het is de juiste versie, de juiste frequentie, en mijn apparatuur is haarfijn afgesteld.

Dat is inderdaad een goed idee, maar ik durf mijn hoofd daar niet meer laten zien. Ik heb daar nog nooit iets gekocht, en de laatste weken een paar keer langs gegaan voor een hardnekkig hardwareprobleem (een lnb die perfect werkte maar een disecqswitch stoorde - heel lastig om op te sporen)...

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem met 3 verschillende ontvangers zijnde: Clarke Tech 5000 Combo, Clarke Tech 5000 Combo Plus en Azbox Elite.

Signaalkwaliteit is perfect, heb het ook getest met een 120cm schotel en het gaat wel degelijk over de versie 'Nat Geo Wild HD DUT'

De ondertiteling krijg ik door maar voor de rest is het 'gecodeerd kanaal' of 'gecodeerd' afhankelijk van het type ontvanger. 

Softcam of Astom cam v 2.16 maakt geen verschil, mijn abonnement is een Basic+

Volgens mij moet het iets te maken hebben met de rechten, smartcard gaat volgens de ontvanger open voor de categorieën 55,62-63.  

aangepast door alleyoop
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...