Ga naar inhoud


National Geographic Wild HD Dutch werkt niet


Werner Peeters

Aanbevolen berichten

Ik heb ook een probleem met Wild HD. Al de rest (ook Sify en 13th) ontvang ik perfect. Heel mijn installatie is de laatste weken gereviseerd, daar ligt het zeker niet aan.

Wild HD geeft een signaal van 100%, maar beeld blijft zwart. Ik hou het op een probleem van rechten.

Omdat de zender mij niet bijster interesseert, heb ik er nog geen energie in gestoken, maar zal toch eens bij TV-Vlaanderen moeten gaan klagen...

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Heb je het kaartje al eens uit de ontvanger gehaald en er weer opnieuw ingestoken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het kaartje al eens uit de ontvanger gehaald en er weer opnieuw ingestoken?

Ja hoor... Azimuth hierboven geeft aan dat 'ie hetzelfde probleem heeft, ik denk dat ik toch tegen beter weten in de servicelijn van TVV eens ga opbellen. Misschien moeten we de klachten eventueel groeperen? Azimuth, je mag me altijd even mailen op werner underscore peeters at skynet dot be. Als er meerdere klagers met hetzelfde probleem zijn zal TVV misschien sneller ingrijpen.

aangepast door Werner Peeters
Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan misschien eens proberen door een heractivatie van de kaart uit te

voeren(kan je online doen op site TVV). ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste azimuth

 

Ik hou het op een probleem dat je te weinig signaal hebt voor deze zender. Hij heeft de minste foutcorrectie, slechts 5/6 bij 8PSK modulatie dus bij te weinig signaal gaat die als eerste op zwart.

Als de geen rechten zou hebben gehad, dan had er wel gestaan geen kijkrechten en dat staat er niet zoals ik begrijp terwijl je met een abonnement waarbij je Syfy kunt ontvangen ook NGC Wild HD moet kunnen ontvangen.

 

Welke schotel heb je en in welke regio staat die?

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste azimuth

 

Ik hou het op een probleem dat je te weinig signaal hebt voor deze zender.

Ik geloof dat zijn en mijn probleem toch van een andere orde is: de programmagids komt gewoon door, en ik krijg geen melding "geen signaal" maar het volgende (ik heb eens even de moeite gedaan om het volledig over te tikken):

 

"Gecodeerd programma

Coderingssysteem Nagravision (1817), Viaccess (500), Cryptoworks (d96), Irdeto (624), Mediaguard (seca) (100)"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat zijn en mijn probleem toch van een andere orde is: de programmagids komt gewoon door, en ik krijg geen melding "geen signaal" maar het volgende (ik heb eens even de moeite gedaan om het volledig over te tikken):

 

"Gecodeerd programma

Coderingssysteem Nagravision (1817), Viaccess (500), Cryptoworks (d96), Irdeto (624), Mediaguard (seca) (100)"

Maar je hebt hem wel op Wild HD DUTCH staan, toch?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste azimuth

 

Ik hou het op een probleem dat je te weinig signaal hebt voor deze zender. Hij heeft de minste foutcorrectie, slechts 5/6 bij 8PSK modulatie dus bij te weinig signaal gaat die als eerste op zwart.

Als de geen rechten zou hebben gehad, dan had er wel gestaan geen kijkrechten en dat staat er niet zoals ik begrijp terwijl je met een abonnement waarbij je Syfy kunt ontvangen ook NGC Wild HD moet kunnen ontvangen.

 

Welke schotel heb je en in welke regio staat die?

Ik heb mijn schotel een tiental dagen geleden nog perfect uitgericht om een ander probleem op te lossen. Ik heb daarvoor een digitale meter en ik kan je verzekeren dat het ding een goed resultaat geeft. 

Ook toch vreemd dat ontvangst 100% is op Wild HD... Ook op een Philips van TV-Vlaanderen krijg ik hetzelfde resultaat. Dus aan een "niet-gecertificeerde" ontvanger ligt het ook niet.

Maar ik zal nog eens kijken welke foutboodschap ik daar precies krijg. Kan ik mij niet zo direct herinneren.

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde probleem hier met Clarke Tech 5000 en Basic+ abonnement: voldoende signaal maar steeds 'gecodeerd signaal' ook met Aston 1.07. 

Ik zal morgen eens proberen met 2 andere ontvangers...

Vreemd dat de softcam het niet doet. Zou wel moeten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...