Ga naar inhoud


Betaald voor Setopbox, maar geen Veronica meer


Gast pcinfo

Aanbevolen berichten

15 euro? Eigenlijk nog teveel, want ik wil helemaal niet veranderen.... Maar goed er staat geen 15 maar 39 EURO !!!

 

Dit staat er op mijn "persoonlijke pagina":

 

 

U hebt het STBP-pakket en wijzigt niets

U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD.

U ontvangt een nota voor € 39,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u spoedig toegestuurd.

Ik schrijf toch ook dat je in de algemene voorwaarden moet kijken. Daar staat heel duidelijk dat ze 15 euro per 3 jaar in rekening mogen brengen voor een kaartwissel.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@mojo, mmm dat zou kunnen, maar dat is niet wat ze zeggen tegen mij...

 

Overigens zou het ook wel netjes zijn om mij eerst schriftelijk op de hoogte te stellen

en een aanbieding te doen alvorens zenders te gaan uitschakelen......

 

Nu kwam ik er pas achter door de lichtkrant op het kanaal zelf....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, uiteindelijk betaalt de consument altijd de rekening, en ik wil als familie pakket houder niet meebetalen aan een nieuwe kaart voor de settop box klanten.

 

De prijs voor je vervangende kaart is meestal "onderhandelbaar", wanneer je opzegt volgt er over het algemeen (niet altijd) soms een herziene aanbieding.

 

Overschakelen naar een andere aanbieder is altijd duurder, maar soms mogen principes geld kosten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mojo, mmm dat zou kunnen, maar dat is niet wat ze zeggen tegen mij...

 

Overigens zou het ook wel netjes zijn om mij eerst schriftelijk op de hoogte te stellen

en een aanbieding te doen alvorens zenders te gaan uitschakelen......

 

Nu kwam ik er pas achter door de lichtkrant op het kanaal zelf....

Daar kunnen ze niets aan doen omdat ze te dom zijn om hun eigen regels te kennen.

 

Communicatie is een nog groter probleem bij CD. Ze laten in ieder geval wel zien dat er iets gaat gebeuren. Zit er toch nog 1 slimmer persoon daarzo.

 

Lees even punt 24.5 van de algemene voorwaarden van CD.

 

http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/others/13013%20algemene%20voorwaarden%202013.pdf

 

 

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

 

Ik ben al 10 jaar klant en heb nooit geklaagd, tientallen zenderwissels, transponderproblemen  van CD

heb ik me laten welgevallen....

 

Ik heb gevraagd of er morgen iemand overdag kan terugbellen, maar dat werd moeilijk zij de dame aan de telefoon....

 

Maar als ze morgen geen nette aanbieding doen, zijn ze een klant kwijt...

 

Bij de kabelboer is de prijs nagenoeg hetzelfde en anders hebben we altijd nog het "grijze" circuit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mojo:

 

Ja er staat idd. 15,- per 3 jaar om piraterij en uitval te voorkomen.... maar de kaart werkt prima en het

betreft hier een wijziging van het aanbod van zenders om kosten te reduceren en heeft dus niets met

encryptie of piraterij van doen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laten we het erop houden dat je de stagiair van dienst aan de telefoon hebt gehad bij Canaldigitaal.

Het beste ga je met je verhaal naar Canaldigitaal webcare, daar zitten wel "eigen" medewerkers, die over het algemeen weten hoe de vork in de steel zit.

 

Het coderingssysteem van jouw kaart is gekraakt, daarom worden steeds meer zenders alleen nog maar in SECA 3 gecodeerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mojo:

 

Ja er staat idd. 15,- per 3 jaar om piraterij en uitval te voorkomen.... maar de kaart werkt prima en het

betreft hier een wijziging van het aanbod van zenders om kosten te reduceren en heeft dus niets met

encryptie of piraterij van doen....

Jawel hoor. Jouw kaart (seca 2) is niet veilig genoeg meer.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

en anders hebben we altijd nog het "grijze" circuit....

 

Om daar een strafblad voor te willen riskeren....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mojo & ceesv:

 

Kraken van publieke zenders? Heeft dat zin? Want film1 & HBO zitten allang op seca3.....

 

Maar goed, even daarvan afgezien vragen ze mij dus 39,- + 12x 5,- = 99,- EXTRA te betalen.

 

Da's heel wat meer dan de 15,- euro waarvan ik me al afvraag of dat eigenlijk wel terecht is....

Want er is namelijk nog GEEN officiële aankondiging dat de andere seca2 zenders gaan verdwijnen....

En ook wordt er niet gesproken over een kaartwissel voor ALLE settopbox klanten... dus is het een

wijziging in het zender aanbod, en blijft CD dus in gebreke door mij geen veronica meer te leveren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mojo & ceesv:

 

Kraken van publieke zenders? Heeft dat zin? Want film1 & HBO zitten allang op seca3.....

 

Maar goed, even daarvan afgezien vragen ze mij dus 39,- + 12x 5,- = 99,- EXTRA te betalen.

 

Da's heel wat meer dan de 15,- euro waarvan ik me al afvraag of dat eigenlijk wel terecht is....

Want er is namelijk nog GEEN officiële aankondiging dat de andere seca2 zenders gaan verdwijnen....

En ook wordt er niet gesproken over een kaartwissel voor ALLE settopbox klanten... dus is het een

wijziging in het zender aanbod, en blijft CD dus in gebreke door mij geen veronica meer te leveren....

Joh. Je kunt het probleem natuurlijk blijven opzoeken. Het is mij al 3 keer gelukt om een oude kaart te wisselen voor een nieuwe tegen 15 euro.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je baseert je op onjuiste informatie, die  hier op dit , en op het Canaldigitaal forum weerlegd is.

 

Je dient voor HD zenders die nu in het settop box pakket komen alleen een Seca 3 kaart te gebruiken, natuurlijk i.c.m. een HD ontvanger en ontvangst van Astra 3.

 

Die 12 x 5 Euro is onjuist, dat is hier al eerder gezegd.

Het zender aanbod is niet gewijzigd, Veronica zit nog steeds in het settop pakket.

Alleen de techniek is aangepast aan de huidige stand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mojo

 

Ten 1e: vragen ze MEER dan 15,- (39,- + HD abbo)

Ten 2e: zou het als trouwe klant niet meer dan normaal zijn om een nieuwe kaart gratis te ontvangen

om hetzelfde aanbod te kunnen blijven ontvangen als CD besluit kosten te besparen.

Ten 3e: Ik vraag ze niet om een gratis HD ontvanger of duo LNB, zoals ze andere klanten wel gratis aanbieden...

             En zo'n kaartje kost inkoop geen ruk.....Dus ik zie het probleem niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...