Ga naar inhoud


Betaald voor Setopbox, maar geen Veronica meer


Gast pcinfo

Aanbevolen berichten

@ Mojo

 

Ten 1e: vragen ze MEER dan 15,- (39,- + HD abbo)

Ten 2e: zou het als trouwe klant niet meer dan normaal zijn om een nieuwe kaart gratis te ontvangen

om hetzelfde aanbod te kunnen blijven ontvangen als CD besluit kosten te besparen.

Ten 3e: Ik vraag ze niet om een gratis HD ontvanger of duo LNB, zoals ze andere klanten wel gratis aanbieden...

             En zo'n kaartje kost inkoop geen ruk.....Dus ik zie het probleem niet...

Dat ze teveel vragen is aan jou om te zeggen dat ze fout zitten en wijzen naar de algemene voorwaarden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Tja, het blijven soms net mensen.... en die maken fouten.

 

De conclusie is, dat je volgens de algemene voorwaarden eenmalig 15 euro voor een seca 3 kaart zou moeten betalen.

 

Elk ander alternatief is duurder,

 

Ik zou het sportief van je vinden wanneer je hier laat weten hoe het afloopt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

 

Doe ik zeker.... Ik heb namelijk vroeger in het CD pand gewerkt en woon om de hoek....

Ik trek misschien morgen wel de stoute schoenen aan en waag me in het hol van de leeuw....

Eens kijken hoe ze reageren.... :-P

 

Ik laat zeker even weten hoe het afloopt....

 

Als ze me niet te woord staan zit ik binnenkort op het digitenne forum, digitenne4all.com hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik ruim 3 jaar geleden overging naar HD, heb ik op eenvoudige wijze het €5.-- p.m. HD pakket bij mijn STB pakket genomen.

 

Mijn Seca 2 card werd automatisch vervangen voor een Seca 3 en zonder activeren, of wat dan ook, gelijk beeld.

 

Ben ik dan de enige waar het zo soepel veloopt?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik ruim 3 jaar geleden overging naar HD, heb ik op eenvoudige wijze het €5.-- p.m. HD pakket bij mijn STB pakket genomen.

 

Mijn Seca 2 card werd automatisch vervangen voor een Seca 3 en zonder activeren, of wat dan ook, gelijk beeld.

 

Ben ik dan de enige waar het zo soepel veloopt?.

Als je het pakket zelf uitbreid dan zal het inderdaad soepeler verlopen. In dit geval wil pcinfo niet uitbreiden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je e-mail adres bij CanalDigitaal bekend is, krijg je regelmatig de nieuwsbrief van CanalDigitaal. Daar staat meestal de informatie die je nu niet zegt te weten.
Brieven per post worden nooit gestuurd.
De laatste nieuwsbrief had deze info, zie: http://www.canaldigitaal.nl/wijzigingen2014/?utm_campaign=ConsumentennieuwsbriefFebruari2014&utm_medium=Email&utm_source=Nieuwsbrief&utm_content=tekstlink
Daar staat dus ook in dat je Veronica HD gewoon met je settopbox kunt blijven ontvangen.
Je hebt wel een oranje kaart nodig.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer maar eens ergens anders TV te krijgen voor die prijs van het STB pakket....!!!!

Het wordt gewoon tijd voor vernieuwing... voor die prijs valt een kaart + nieuwe box niet te sponseren.... en ergens anders ben je gewoon meer kwijt voor zo'n minimaal pakket... Eigenlijk gaat dit gezeur helemaal nergens over.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch snap ik zijn punt heel goed.  Hij betaald voor een product/dienst waarbij zomaar TV zenders gaan wegvallen en die informatie moet die notabene in beeld lezen.  En dan blijkt terwijl je trouw betaald je zelf moet gaan informeren en er achter komt dat het je nog geld gaat kosten ook. Je hebt daar toch niet om gevraagd?

 

Als Canal Digitaal iedere seca2 kaarthouder zelf had benaderd wat niks meer dan normaal is met een nette brief dat per x datum alles gaat veranderen en je een nieuwe kaart nodig hebt en daarbij de klant een aantal keuzes geeft was dit al heel anders geweest. Dat had het vermoedelijk ook geld gekost maar dan voelt de klant zich niet zo belazerd.

 

CDS blijft maar wijzigen elke 2 weken wat heel slecht valt bij klanten en zelfs de gecertificeerde ontvangers lopen hierdoor regelmatig vast.  En dan hebben we het niet eens over de deeltijdzenders en de administratieve ellende. De mensen hebben er een keer genoeg van.  

 

Trouwens ik ben van mening dat men klanten die 10 jaar een STB pakket hebben die jaarlijks 10 euro in prijs stijgt. makkelijk een gratis kaartje kunnen opsturen, waar hebben we het over.  En anders neem resoluut afscheid van het STB pakket en stuur iedereen een brief dat ze naar basis moeten overstappen maar dat durven ze ook weer niet.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iedereen beleeft veranderingen op zijn manier, maar in dit geval upgraden van SD naar HD zenders voor de prijs van een seca 3 kaart is ook wat waard.

Men had ook eenvoudig kunnen stellen dat deze zenders in het settop pakket niet meer ondersteund werden en zoals de medewerker van CD abusievelijk voorstelde, een hd pakket af te moeten nemen.

 

En wat die veranderingen betreft, met fastscan is dat 3 toetsen indrukken op je ontvanger, en dat eens per maand.

Alle ontvangers in de markt hebben ondertussen wel een vorm van zenderlijst ondersteuning.

 

Veranderingen melden per e-mail is in 2014 ook een algemeen geaccepteerd verschijnsel in het maatschappelijk leven, die brief met postzegel kost ook geld, en bedenk dat alle kosten door de eindverbruiker, wij dus, betaald worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar moet je dus niet zijn in zijn geval. Hij wil geen aanbieding maar een kaartwissel.

Waar moet hij dan wel zijn? Ik heb ook zo'n zwart kaartje en t zelfde probleem met Veronica.

Kan ondanks de melding van CD : "De zender Veronica/Disney XD HD blijft gewoon te bekijken vanaf het SetTopBox-pakket." géén HD zenders zien (lees ned123.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is al meerdere keren hier geschreven, met je settop box kan je Veronica HD en RTL 8 HD ontvangen.

 

Mits je een HD ontvanger hebt, een schotel voor Astra 3 en een SECA 3 kaart.

 

Een SECA 2 kaart kan je voor een luttel bedrag omruilen voor een seca 3 kaart.

 

Dit jaar zullen er nog meer SD zenders uitgeschakeld worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...