Ga naar inhoud


Betaald voor Setopbox, maar geen Veronica meer


Gast pcinfo

Aanbevolen berichten

Shit, vandaag herladen en Veronica kwijt. Aangezien ik geen HD heb, zal ik het dan ook niet meer krijgen.

 

Ik hoop de oude zender (met die tekst bovenin) terug te kunnen krijgen, iemand tips? Heb een SRT8000 strong (erg oud model). Via http://www.sat4all.com/forums/topic/334922-geen-veronicadiscovery-meer-met-dm7020/page-2?do=findComment&comment=2184079 kon ik de vorige update nog overleven..

 

Iemand tips? (over anderhalve maand gaan we verhuizen, dan kabel, dus hd aanschaffen is geen optie / overbodig

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Ja, een eigen topic openen in het betreffende ontvanger forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mojo, mmm dat zou kunnen, maar dat is niet wat ze zeggen tegen mij...

 

Overigens zou het ook wel netjes zijn om mij eerst schriftelijk op de hoogte te stellen

en een aanbieding te doen alvorens zenders te gaan uitschakelen......

 

Nu kwam ik er pas achter door de lichtkrant op het kanaal zelf....

 

Waarom is die lichtbak anders? Niet duidelijk?

 

Altijd maar zeuren , zeuren , jongens toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

:excl: zucht.. hoelang loopt er al een draadje over dat veronica SD stopt .. of komen de mensen alleen op het forum als ze een probleem hebben...  :confused:

aangepast door john-sathopper

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD heeft het anders netjes opgelost.

Ik snap daarom niet waar deze flodder op slaat.

Inderdaad. Als ze op deze wijze de rest ook overzetten zie ik het probleem niet. Ik mag met mijn familie pakket (geen HD) dan ook niet klagen.

 

Wat echter niet netjes is van CD is dat ze iedereen met een familie pakket eerst het familie pakket HD door de strot hebben geduwd. Op mij na dan :P

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Als ze op deze wijze de rest ook overzetten zie ik het probleem niet. Ik mag met mijn familie pakket (geen HD) dan ook niet klagen.

 

Wat echter niet netjes is van CD is dat ze iedereen met een familie pakket eerst het familie pakket HD door de strot hebben geduwd. Op mij na dan :P

Er zit anders nog steeds een redelijk HD-verschil tussen Familie (oud) en FamilieHD.

Hoe lang dat zo blijft, is een andere zaak, daar moet ik je wel een beetje gelijk geven. M.i. is het opheffingstraject Astra 1 met VeronicaHD echter al wel ingezet.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou maar niet te vroeg juichen. CD kennende gaat dit nog heel lang duren.

Daarbij, wat zijn de SD set top box klanten nu eigenlijk achteruit gegaan.

Ze missen Veronica en dat heeft een kijkdichtheid die het bestaan niet rechtvaardigt.

 

Ik zie het als een zet om de kosten van het SD pakket te drukken.

Zodat de nog bestaande STB klant nog jaren van een goedkoop pakket kan genieten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer de uitgifte van de laatste seca 2 kaart al weer enige jaren geleden is geweest is het uitfaseren van seca 2 te rechtvaardigen.

Bedenk dat alle klanten meebetalen aan het in stand houden van een dubbel coderingssysteem.

Andere aanbieders hebben niet zo'n lange overgangstijd.

 

Voor bezitters van een STP pakket, die de zenders NED 1,2,3 in HD wilden zien was er al een aanleiding voor een SECA 3 kaart.

Het uitfaseren van de SD kanalen is logisch in het perspectief van het steeds kleiner wordende deel wat nog naar SD kijkt.

 

In dit draadje hebben zich slechts 2 of 3 personen gemeld die zich benadeeld voelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SD sat ontvangers bijna niet meer in de handel verkrijgbaar.

Wel zie ik de grotere dealers zich werpen op mobiele sat installaties op met name campers.

Daar zitten wel schotelgroottes bij die in zuid Europa problemen geven met Astra 3. Maar ik weet niet in hoeverre M7 dit zich gaat aantrekken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...