Ga naar inhoud


Publieke themazenders vanaf nu met nieuwe naamgeving


Sprietje

Aanbevolen berichten

Maar jij brengt steeds je mening over commerciële tv ter sprake, ook als het draadje er niet over gaat.

Is dat geen zeuren, dan?

 

Dit draadje gaat over de nieuwe naamgeving NPO (en de bijbehorende logo's), dus dit lijkt me toch wel de beste plek om er over door te zagen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen "steen des aanstoots".

Maar laat elkaar wel in zijn of haar waarde, gelukkig denken we niet allemaal het zelfde.

 

Maar in dit draadje gaat het over de naamgeving van de publieke zenders, laten we ons daartoe beperken in onze uitlatingen.

Voor wie er behoefte toe voelt, open je eigen onderwerp over dat wat je aan het hart ligt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebeurt wel door de software, maar op mijn Vu+, kan je dit instellen, aan/uit.

 

Ik maak zelf mijn zenderlijst, alles moet kloppen, dus bij mij staat dat op uit.

 

Neem een zender als MBC als voorbeeld, deze verandert van frequentie en een andere neemt de plaats in bijv: Nile TV.

 

Dan is de naam correct, maar staat de boel niet meer op alfabet, vandaar.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...