Ga naar inhoud


Windows 8.2 komt in september


Gast catw

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wanneer ik op een van de links klik lees ik het volgende...

 

Met een nipte voorsprong hebben Webwereldlezers Windows Vista uitgeroepen tot 'Flop van 2008', vlak vóór de OV-chipkaart. Netbooks zijn de toppers.

Dat blijkt uit onze eindejaarspeiling 'Top en flop van 2008' van producten of diensten die het afgelopen jaar in het nieuws waren. Een groep van 238 lezers, van onbekende representativiteit, deed mee aan de poll.

Buckler-effect

Bij de categorie flops was het dit keer ongemeen spannend. Lang lag de veelgeplaagde OV-chipkaart op kop als grootste mislukking, maar die werd ter elfder ure voor het sluiten van de poll nog ingehaald door Windows Vista, het besturingssysteem dat afgelopen jaar gebukt ging onder het 'Buckler-effect'.

 

Toen SAT4ALL overschakelde op de nieuwe boardsoftware en lay-out regende het ook klachten, wanneer we vandaag terug zouden schakelen naar de oude lay-out zou het net zoveel of misschien nog wel meer klachten regenen. ( door dezelfde mensen die de oude software geweldig vonden).

 

Alleen het feit dat dingen "anders" zijn zal weerstand oproepen.

 

Bij de installatie van mij oude Vista computer was ik eindeloos bezig mijn e-mail account over te zetten.

Bij deze computer gaf ik mijn e-mail adres in en alles werkte meteen.

 

Zoals bij alles, 2 stappen vooruit, een stap achteruit,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

LINUX MINT / LINUX KUBUNTU / W7

 

Kortom je hebt niets uit de eerste hand, je hebt er totaal geen ervaring mee. Gezien het feit dat je enkel negatief kunt zijn over wat anderen wel kunnen en willen gebruiken (na enige gewenning misschien) zegt meer over jezelf.  Heel grappig dat je dan dit kunt lezen:  

Kubuntu is a subproject of Ubuntu that is aimed at a particular sector of the consumer market. Like Ubuntu, Kubuntu is a computer operating system. However, the configuration is intended for use in preschool and elementary school environments. Kubuntu is also great for use by children in a home environment. The systems are intentionally made to be fun and thus support the creation of enthusiasm for the learning process. New versions are released regularly, helping to keep the subproject fresh and interesting to the public

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Weet je, wanneer ik deze laptop inschakel kan ik binnen 10 seconden werken.

Hij doet alles wat ik wil en geeft geen storingen of foutmeldingen.

Ik heb vrijheid in keuze welke software ik wil gebruiken van welke bron dan ook.

Nagenoeg alle randapparatuur waar ik mee werkte werkt ook op deze nieuwe computer.

 

Ik ben er tevreden mee, ook al is het een flop naar de maatstaven van de concurrenten. :lol:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kortom je hebt niets uit de eerste hand, je hebt er totaal geen ervaring mee. Gezien het feit dat je enkel negatief kunt zijn over wat anderen wel kunnen en willen gebruiken (na enige gewenning misschien) zegt meer over jezelf.  Heel grappig dat je dan dit kunt lezen:  

Dat verzin jij alweer, hoe zou jij nou kunnen weten waar ik allemaal ervaring mee heb, trouwens sedert 1994 heb ik alle windows versies uitvoerig kunnen testen.

Daarom ook dat ik enkel met Besturingsystemen werk die hun degelijk bewezen hebben, en niet zoals sommigen hier die blindelings de laatste troep er los op gooien.

Voor een moderator kom je trouwens niet erg helder over laat staan objectief, en je denkt dingen te weten waar je geen inzage over hebt .

Wat de opmerkingen van ceesv betreft, je knullige antwoorden als voorhaande voegen helemaal niets toe hoor, en laten een duidelijk gebrek aan inzicht zien, objectiviteit is je vreemd, en je eigen dunken moeten anderen maar voor lief nemen.

Tja, zulke lieden kunnen ze bij MS wel pruimen, gewoon alles slikken wat uit Redmond komt, en nog eens lekker afdokken voor de vele brakke software die ze op je af sturen.

Goed bezig hoor,

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom eens met argumenten van jezelf, een bunch linkjes naar wat wazige internetsites kan ik ook wel produceren.

Als je vervolgens de boel op inhoudelijke argumenten niet naar jouw visie kunt zetten maar even twee mods persoonlijk gaat flamen geeft wel aan dat je gewoon een mening hebt op basis van gevoel.

Linux is ook anno 2014 voor minder handige gebruikers nog steeds niet het aan te raden os. Ik moet er niet aan denken dat mijn ouders met willekeurig welke linux smaak aan het werk zet, dan ben ik weer terug bij af en heb ik ze telkens aan de lijn hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn levensjaren,dat ik met een pc bezig ben,ongeveer 15 windows versie's meegemaakt,er mee gewerkt.

Zowel nt versie's,als versie's voor de consument.De 2 slechtste versie's die ik heb meegemaakt,en das mijn ervaring,en niet die van jou of een andere en dat is windows me en windows vista.

ik draai op desktops/laptops windows7 en op één laptop windows 8.0.En ik moet eerlijksheid toegeven,dat ik geen enkele reden heb,om windows 8.0 af te breken.Ik heb wel een programma van derden erop gezet voor de startbalk te hebben (mijn keuze) en werkt fijn.

Mijn broer die windows 8.0 heeft zonder taakbalk,mist die eigenlijk niet meer,maar hij is wel jaren veel jaren later gestart dan ik,en dus ook veel minder de startbalk gebruikt.

De meest omwenteling vond ik de overgang van windows 3.11 naar windows 95.maar daarna,eigenlijk niet veel verandering in het gebruik.Het enige minpunt,dat ik kan aanhalen,is dat bedrijven,het vertikken,niet kunnen of wat dan ook,om drivers uit te brengen voor iets oudere hardware,zodat je nieuwere hardware moet kopen.En nu heb ik het niet over een alledaagse printer/scanner,maar over zaken die mensen mogelijk minder gebruiken,zoals een dvb-t stick,een videograbber,een skype telefoon e.d.

ps.je kan nog altijd firewire gebruiken op nieuwe laptops,als deze beschikken over een pci expres kaart.want er bestaat wel nog een pci expres naar firewire kaartje.Dit is nu buiten de kwestie,maar vermeld het,omdat het hier ter sprake komt.

en nog iets,ik heb er geen voordelen bij,windows/microsoft in het voordeel te spreken,ik heb niks met deze te maken,dan toch niet op financieel vlak in mijn voordeel.

Ik ga zeker linux ook niet afbreken,want ik heb diverse ook eens getest en het zag er fraai uit.Van apple kan ik weinig zeggen,ik heb er ooit 5 minuten op gewerkt,en dat was voor mij onwennig.maar om het af te breken,nee,daarom ken ik het niet goed genoeg.En gelukkig bestaan er diverse o.s.'en,zodat iedereen zijn gading kan vinden en gebruiken naar zijn zin,of dit nu linux,windows of macintosch is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En het enige wat ik als computer leek zeg is dat win 8 dat doet wat ik ervan verwacht, wanneer ik op een knop druk begint er een toepassing te werken.

En verder dring ik niemand mijn mening op, ik heb slechts mijn ervaringen beschreven.

Windows Vista heeft op mijn oude laptop ruim 6 jaar zonder problemen of blauwe schermen gewerkt, dat verwacht ik van windows 8 ook, het is tenslotte een operating systeem, een hulpmiddel om de toepassingen, de programma's waar het om gaat, op te starten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Had hem gisteren al willen plaatsen, maar wachte af of iemand anders het zou doen.

 

'Startmenu Windows 8.1 komt pas in 2015'

De terugkeer van het startmenu in Windows 8.1 laat waarschijnlijk nog tot april 2015 op zich wachten.

Dat meldt ZDNet op basis van anonieme bronnen, die vaker vroegtijdig informatie lekken.

Begin april beloofde Microsoft de terugkeer van het startmenu in Windows 8.1, om gebruikers van laptops en desktops tegemoet te komen. Eerder zorgde een update er al voor dat pc's opstarten in de desktop-omgeving, in plaats van de Metro-interface.

Wanneer het startmenu terugkeert maakte Microsoft niet bekend, maar volgens geruchten zou de tweede update voor Windows 8.1 de terugkeer inluiden. Die update zou gepland staan voor september 2014.

Microsoft zou echter besloten hebben om het startmenu pas terug te laten keren in de volgende Windows-versie, die mogelijk Windows 9 gaat heten en pas voor april 2015 gepland staat.

 

Bron: http://www.nu.nl/tech/3791587/startmenu-windows-81-komt-pas-in-2015.html

 

Windows 8.x is hierdoor bij mij voledig van de baan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Had hem gisteren al willen plaatsen, maar wachte af of iemand anders het zou doen.

 

En die iemand was er al :grin:

Weliswaar niet over de startknop maar wel over W9

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/340180-windows-9-zomer-2015/?hl=windows

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inj dat onderwerp staat helemaal niets over de eventuele beslissing van Microsoft het startmenu in Windows 9 pas uit te brengen in plaats van Windows 8.2. Dus niemand heeft het geplaatst.

 

Mijn geplaatste bericht heeft het over de startknop, en ook ook geen startknop geen Windows 8.x.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai windows 8.0 met een programma van derden voor de startknop.die draait bij mij perfect,en geen klachten.Ik sta nu niet te kijken wanneer er een windows komt met een eigen startbalk/knop.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we er geen ruzie over maken, het zijn immers allemaal geruchten. We weten het zeker als het zover is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...