Ga naar inhoud


Omroep Zeeland stopt met uitzenden via satelliet


astro iris

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Voorlopig wel, totdat het contract afgelopen is en er opnieuw over geld onderhandeld moet worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar sluit ik mij bij aan. Om mijn part maken ze er een keuzepakket van net als film, sport en hbo.

Gewoon tientje per maand voor vragen en als er na een jaar te weinig abonnees zijn dan gaat de stekker eruit en kan de transponder benut worden voor wat nuttigers waar wel animo voor is.

 

Ik heb er al vele jaren ongelofelijk de pest over in dat ik niet gewoon tegen extra betaling een keuzepakket "publieke omroep" kan kiezen waar dan in elk geval de eigen zenders van Nederland24 op zitten. In die context vind ik het nog niet eens erg als ik daarbij ook voor de doorgifte van de provinciezenders zou meebetalen.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...