Ga naar inhoud


Vlaamse publieke zenders bij alle abonnementen canaldigitaal


astro iris

Aanbevolen berichten

Wat betreft het HD Actie Pakket/ HD Light Pakket (dit zijn twee namen voor hetzelfde pakket zenders) :

 

Een HD werkte altijd al, Canvas HD en Ketnetop12 zijn onlangs toegevoegd. De drie radio zenders Klara, MNM en Studio Brussel werken nu nog niet. Dit is inmiddels gemeld aan de technische dienst van CanalDigitaal en dit wordt binnenkort ongetwijfeld opgelost.

 

Wat betreft het Settopboxpakket: Dit pakket wordt niet meer aangeboden aan nieuwe klanten en daardoor heeft CanalDigitaal ontheffing aangevraagd. Dit mag tot uiterlijk 5 oktober 2017.

 

Zie ook deze posting:

Origineel gepost door Overgangregeling Mediawet Artikel IV.1
Het is een pakketaanbieder als bedoeld in artikel 6.9a van de Mediawet 2008 die programma-aanbod
door middel van een omroepnetwerk of een omroepzender verspreidt of laat verspreiden,
tot 5 oktober 2017 toegestaan naar personen die voor 5 oktober 2012 met die pakketaanbieder een overeenkomst
met betrekking tot de ontvangst van minder programma-aanbod dan bedoeld in artikel 6.13, tweede lid,
van de Mediawet 2008 hebben gesloten, dat programma-aanbod te verspreiden of te laten verspreiden.
De omvang van het geringere programma-aanbod, bedoeld in de eerste volzin,
is gelijk aan de omvang van het programma-aanbod dat voor 5 oktober 2012 werd verspreid.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als ik die uitspraak van het cvdm lees, dan lees ik het volgende.

 

-M7 heeft alleen ontheffing gevraagd voor het dvb-t pakket van online.

-Omdat er bij het cvdm al klachten waren binnengekomen over het niet doorgeven van de belgische publieke zenders door canaldigitaal,

heeft het cvdm dit verzoek beschouwd als een verzoek voor ontheffing van zowel doorgifte via online als via canaldigitaal.

-Het cvdm is toen op de website van cds gaan kijken welke pakketten er aangeboden en cds toen verzocht om een overzicht van welke kanalen er in die pakketten worden doorgegeven.

-Pakketten die niet (meer) op de website staan (zoals dus het settopboxpakket) zijn dus door het cvdm geheel niet beoordeeld.

-Het cvdm weet helemaal niet dat die pakketten bestaan.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonet weer even gecontroleerd en Canvas HD, Ketnet/OP12, Ketnet, Studio Brussel en MNM doen het wel.

Dus de stelling hierboven van Noordzee over het HD light/HD actie pakket klopt en het antwoord van Canal Digitaal op mijn mail niet...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik CanalDigitaal was zou ik gewoon de prijs blijven verhogen tot het STB pakket bijna net zo duur is als het basispakket. Daarna is het simpel om overstappen te promoten. De Vlaamse zenders toevoegen lijkt me ook simpel: de prijs verhogen omdat er zenders bijkomen, 'moet van het Commissariaat'. Dan worden STB kijkers nog meer gemotiveerd om de seca2 smartcard te wisselen en een HD ontvanger en Duo LNB aan te schaffen.  Vervolgens terug naar de eerste stap: de prijs verder blijven verhogen. ;)

 

 

Het gaat om het principe en, het STB pakket is in de loop van de jaren al 8X zo duur geworden.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt Radio niet via het internet? Of probleem met bandbreedte, beschikbaarheid of geo-block?

 

http://radioplus.be/#/stubru

 

 

Natuurlijk gaat dat via internet, maar het gaat om het principe, door een list van CD, hebben de STB kijkers, met extra

€5.--  abo, ook het nakijken.

 

CD prijst zich sowieso al genoeg uit de markt en dit is het volgende voorbeeld hier van.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het settopboxpakket niet meer officieel wordt aangeboden wil niet zeggen dat je het niet kunt krijgen. CanalDigitaal is echt niet per 5 oktober 2012 gestopt met dat pakket verkopen, er zijn zelfs abonnees die in 2014 nog een STB pakket hebben afgesloten als 'oplossing' voor een opzegging om de abonnee te behouden. Dat is voor het Commissariaat natuurlijk totaal niet te controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het settopboxpakket niet meer officieel wordt aangeboden wil niet zeggen dat je het niet kunt krijgen. CanalDigitaal is echt niet per 5 oktober 2012 gestopt met dat pakket verkopen, er zijn zelfs abonnees die in 2014 nog een STB pakket hebben afgesloten als 'oplossing' voor een opzegging om de abonnee te behouden. Dat is voor het Commissariaat natuurlijk totaal niet te controleren.

 

Zoals ik al schreef, heb er ook  €5.-- HD pakket bij en dat kleden ze langzaam ook al uit en dit zonder kennisgeving.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het settopboxpakket niet meer officieel wordt aangeboden wil niet zeggen dat je het niet kunt krijgen. CanalDigitaal is echt niet per 5 oktober 2012 gestopt met dat pakket verkopen, er zijn zelfs abonnees die in 2014 nog een STB pakket hebben afgesloten als 'oplossing' voor een opzegging om de abonnee te behouden. Dat is voor het Commissariaat natuurlijk totaal niet te controleren.

idd, ik ben een gelukkige met het 2014 STBP :grin:

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag opnieuw de radiozenders Klara, MNM en Studio Brussel getest met het HD Actiepakket/HD Lightpakket: Ze gaan nu open.

 

Wat betreft het Settopboxpaket: Uit dezelfde uitspraak kan je afleiden dat dit pakket tot uiterlijk 5 oktober 2017 mag bestaan in de huidige vorm. Ik heb het al is eerder voorspeld: "Binnen enkele jaren worden de bestaande STBP-klanten overgezet naar het HD Actiepakket/HD Lightpakket." De kosten zijn niet heel veel duurder en de zenders uit het STBP zijn in de HD-versie aanwezig in het nieuwe pakket.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag opnieuw de radiozenders Klara, MNM en Studio Brussel getest met het HD Actiepakket/HD Lightpakket: Ze gaan nu open.

 

Wat betreft het Settopboxpaket: Uit dezelfde uitspraak kan je afleiden dat dit pakket tot uiterlijk 5 oktober 2017 mag bestaan in de huidige vorm. Ik heb het al is eerder voorspeld: "Binnen enkele jaren worden de bestaande STBP-klanten overgezet naar het HD Actiepakket/HD Lightpakket." De kosten zijn niet heel veel duurder en de zenders uit het STBP zijn in de HD-versie aanwezig in het nieuwe pakket.

 

Mocht ik al geinteresserd zijn, waar vindt ik HD Actiepakket/HD Lightpakket?

 

Vind dit niet op hun site.

 

Bij voorbaat dank.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien een tijdelijke aanbieding die op dit moment niet meer te boeken is?

Dat impliceert het gebruik van het woord "actie".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht ik al geinteresserd zijn, waar vindt ik HD Actiepakket/HD Lightpakket?

 

Vind dit niet op hun site.

 

Bij voorbaat dank.

 

Het staat hier: 

http://www.canaldigitaal.nl/blijfkijken/

 

Zelf heb ik het (nog niet zo lang geleden) telefonisch besteld, de voorwaarde is dat jij een geregistreerd kaartje op je naam hebt staan waar geen ander abonnement meer op zit. Een voormalig FTV-kaartje (oude STD-abonnement) is voldoende.

 

Zoals Johan45 al aangaf is het zeker mogelijk om dit abonnement nu nog te regelen. Anders zou het nu ook niet meer op hun site staan. De website is zelfs onlangs geupdated. De zenders Canvas HD en Ketnetop12 zijn erbij geplaatst. Het zijn nu dus 17 zenders i.p.v. 15 zenders. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat hier: 

http://www.canaldigitaal.nl/blijfkijken/

 

Zelf heb ik het (nog niet zo lang geleden) telefonisch besteld, de voorwaarde is dat jij een geregistreerd kaartje op je naam hebt staan waar geen ander abonnement meer op zit. Een voormalig FTV-kaartje (oude STD-abonnement) is voldoende.

 

Zoals Johan45 al aangaf is het zeker mogelijk om dit abonnement nu nog te regelen. Anders zou het nu ook niet meer op hun site staan. De website is zelfs onlangs geupdated. De zenders Canvas HD en Ketnetop12 zijn erbij geplaatst. Het zijn nu dus 17 zenders i.p.v. 15 zenders. 

 

 

Dank je voor de info.

 

Ik gebruik mijn smartcard, oranje, nog steeds voor STB en €5.-- HD pakket.

 

Dus houd ik er daar nog maar even bij.

 

Mocht STB wegvallen, ga ik over naar Familiepakket, of wacht op zo'n fantastische aanbieding,

die ik nooit krijg.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...