Ga naar inhoud


Geen antwoord op je vragen en/of opmerkingen


jptd

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Je kunt je altijd aanmelden als moderator, maar we zijn hier met 9 man en ik weet nu al wat 8 van de 9 9 van de 9 man gaan zeggen als jij je aan wilt melden als moderator ;)

 

Jij heb wel altijd wat over een ander te melken (liefst achter iemand zijn rug om), maar je bent zelf statistisch gezien een van de grootste forumtrollen van dit forum. Je bent in 15 jaar forum ontelbaar vaak gewaarschuwd door ontelbaar vele moderators die hier de afgelopen 15 jaar (mee)gewerkt hebben en volgens jou is dat geheel de schuld van al die talloze moderators ;)

 

Jij bent vanwege je vreselijke eigenwijsheid gewoon niet serieus te nemen en zo denken zo ongeveer alle moderators er over.

aangepast door Michel
correctie

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ja je kunt je eigen afvragen als je bij een beetje tegengas als verweer gaat geven dat je 40 uur werkt en 11 uur in de auto zit of je dan hier op de juiste plek zit ?

 

ik werk er 80 in de week.

ben daarnaast o.s voorzitter van een biljart vereniging

kan alleen niet aan mijn leden uitleggen dat ik mijn werk niet doe omdat ik het zo druk heb met mijn zaak

 

dan moet je die taak niet op je nemen. simpel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt je altijd aanmelden als moderator, maar we zijn hier met 9 man en ik weet nu al wat 8 van de 9 9 van de 9 man gaan zeggen als jij je aan wilt melden als moderator ;)

dit hoor je aan je leden te vragen en niet aan je moderators

 

alweer voute gedachte

Link naar reactie
Delen op andere sites

je leden dragen het bestaansrecht van je forum

niet je moderators

 

er kan nog steeds gevoetbald worden zonder scheidsrechters

voetballen zonder voetballers wordt een probleem

 

adverteerders zien graag clicks

die komen van je leden

aangepast door jptd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

dit hoor je aan je leden te vragen en niet aan je moderators

 

alweer voute gedachte

 

Wat wil je nu eigenlijk? Je hebt er volgens mij nog steeds de pé in dat je 19 maart volledig terecht een waarschuwing hebt gekregen van een collega moderator. NU is iedereen de boeman, maar naar jezelf kijken is teveel gevraagd.

 

Dan begin je een of ander fluttopic over waar al die leden van 15 jaar geleden gebleven zijn, maar als iemands je dan netjes vraagt onder welke naam JIJ toen actief was, is dat te veel gevraagd, terwijl mij dat toch een heel valide vraag lijkt als je een vraag over die tijd stelt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent vanwege je vreselijke eigenwijsheid gewoon niet serieus te nemen en zo denken zo ongeveer alle moderators er over.

 

 

Misschien is hij wel mega populair bij de leden

Ik vindt hem wel okay eigenlijk.

 

Ik stem voor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wil je nu eigenlijk? Je hebt er volgens mij nog steeds de pé in dat je 19 maart volledig terecht een waarschuwing hebt gekregen van een collega moderator. NU is iedereen de boeman, maar naar jezelf kijken is teveel gevraagd.

 

 

 

Jij moet eens leren om on-topic te blijven

Hetgeen jij ons hier probeerd te leren en bij te spijkeren dat doe je zelf niet.

Je bent een slechte ouder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

je leden dragen het bestaansrecht van je forum

niet je moderators

 

er kan nog steeds gevoetbald worden zonder scheidsrechters

voetballen zonder voetballers wordt een probleem

 

adverteerders zien graag clicks

die komen van je leden

 

Precies en zonder die 15 zeikers, kan dit forum voor de duizenden mensen die het wel leuk vinden gewoon voortbestaan.

 

Als het beleid je hier niet bevalt, dan ga je gewoon. Dat is je eigen vrije keuze. Jij gaat akkoord met de regels van dit forum, maar respecteren doe JIJ ze niet er er over zeuren doe JIJ wel.

 

Dit is een 'streng' forum. In zoverre streng, dat hier regels gelden waar je jezelf aan dient te houden. Doe je dat niet krijg je een nette waarschuwing, doe je dat 2 x niet krijg je nog een nette waarschuwing, doe je dat 3 x niet, krijg je een strenge waarschuwing, doe je het 4 x, sta je buiten.

 

Dat is zo, dat blijft zo en dat werkt zo.

 

Wat JIJ niet schijnt te begrijpen: Dit forum is niet VAN jou, maar VOOR jou.

 

Sjaak(k) heeft in die 15 jaar al zeker 45 waarschuwingen gekregen, maar hij loopt hier nog steeds rond. Zo streng zijn wij nou ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

je dankt je bestaansrecht aan je leden maat

dat schijnt er bij jouw niet door te komen

 

'Maat' deze discussie is op dit forum in de afgelopen 15 jaar al 100 x gevoerd en 100 x is alles zo gebleven zoals het is. Het forum bestaat nog steeds en het is nog steeds het grootste satelliet TV forum van Nederland en Vlaanderen.

 

Het beleid zal dus wel niet zo heel erg fout zijn.

 

Het overgrote deel van de bezoekers heeft niets te klagen. Het zijn steeds slechts een paar man die lopen schoppen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nee, maar je zou voor al die moderators door de jaren heen eens wat meer respect op kunnen brengen.

 

Bij jou is altijd een ander schuld, hetgeen in 99 van de 100 gevallen overduidelijk niet het geval is. In dat ene andere geval is die moderator ook maar gewoon een mens.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zoals altijd zijn ook hier weer eens 9 moderators de schuldige, terwijl die het er unaniem over eens zijn dat jij een probleem-lid bent.

 

Het gaat niet om mij, maar om 9 mensen die het allemaal niet snappen en het op jou gemunt hebben. :(

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...