Ga naar inhoud


tijdsaanduiding sat4all


boudeman

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Even de tijdzone bij je instellingen goed zetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even de tijdzone bij je instellingen goed zetten.

???

 

Het is mijn PC die 1 uur te vroeg aangeeft. Mijn tijdzone is (UTC+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna. En alle tijden kloppen verder, dus ik denk dat dit specifiek voor sat4all geldt.

 

Maar nu ik er nog eens naar kijk wordt het nog grappiger. De tijd staat een uur te vroeg, maar verspringt naar de correcte waarde op het moment dat ik inlog.

 

Ik gebruik wel een Engelstalige Windows en Internet Explorer versie, dus misschien heeft dat er iets mee te maken. En nogmaals, ik zie het niet als een probleem, het valt mij alleen op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Heb je HIER: https://www.sat4all.com/forums/index.php?app=core&module=usercp&tab=coreje tijdzone correct ingesteld en ben je op ALLE apparaten waar je kijkt ook daadwerkelijk ingelogd op sat4all?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je HIER: https://www.sat4all.com/forums/index.php?app=core&module=usercp&tab=coreje tijdzone correct ingesteld en ben je op ALLE apparaten waar je kijkt ook daadwerkelijk ingelogd op sat4all?

 Oke, nu begin ik het te begrijpen. Als je niet ingelogd ben, pakt sat4all de GMT tijd. Als je inlogt, ziet sat4all via je profiel dat de juiste tijd voor NL en omstreken GMT + 1 is, en past dat aan. Is dat nooit iemand anders opgevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...