Ga naar inhoud


Humax icord


ulfiyya

Aanbevolen berichten


zelf heb ik een humax icord, om maar even on-topic te blijven.

 

werkt op zich nog prima, maar wordt, als ik de staatsloterij win, vervangen door de vu+ duo. (of de opvolger, want die winkans is niet groot)

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, die zoekfuncties is ook een verhaal apart.........zie ik nu iets over het hoofd, maar je zei "rechtsboven"

Kun je me aanwijzen waar die knop verborgen is?

 

post-37495-0-34744400-1432730958_thumb.jpg

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt 't zelf aangegeven. Je moet naar forum gaan en daar rechts boven staat ie.

Ik heb problemen met de diseqc motor verschikelijk! Die oude 5400 werkt probleemloos maar die nieuwe Humax???.

Ik heb gehoord dat 't aan de lnb ligt die moet niet zoveel stroom leveren, jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, dat polaatje wat ik erbij postte, is net nadat ik op forums geklikt had, maar zoekfunctie zie ik niet.

 

het klopt dat de icord  gevoelig is voor stroomopname van de LNB.  De voeding voor de LNB is krap bemeten.

Ik heb ook daar problemen mee, herhaaldelijk krijg ik een "LNB - uit" melding.....komt omdat de lnb wat meer stroom opneemt dan de voeding aankan, helaas.

een manier is om LNB te nemen, die weinig stroom opnemen.

Een DiSecq motor kan deze ontvanger moeizaam aan.

 

Er is ergens een lijstje (kijk eens op de duitse humax forum, google eens, ik mag de link niet geven, ivm commercie) welke LNB probleemloos werken, en welke wel eens problemen kunnen geven.

Vooral bij het omschakelen van de ene naar de andere LNB krijg ik wel eens deze foutmelding.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, die zoekfuncties is ook een verhaal apart.........zie ik nu iets over het hoofd, maar je zei "rechtsboven"

Kun je me aanwijzen waar die knop verborgen is?

danwel in het geopende bericht

danwel in het forum / subforum

zie afbeelding joker55, als je ze niet ziet heb je wellicht een of andere ipadder of ifoon

post-30989-0-28620600-1432739503_thumb.png

post-30989-0-11238300-1432739504_thumb.png

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

danwel in het geopende bericht

danwel in het forum / subforum

zie afbeelding joker55, als je ze niet ziet heb je wellicht een of andere ipadder of ifoon

 

Tonskidutch: ik zie het bijgevoegd plaatje.   Ik ben vrij actief op andere fora, en ook iets wat gebaseerd is op deze software, maar daar zie ik de zoekfunctie wel, hier niet.

Kun je me uitleggen wat een ipadder of ifoon is?  Nooit van gehoord, wat is dat, op een desktop? en hoe herken ik deze?

post-37495-0-55879800-1432754444_thumb.jpg

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben lid van die duitse forum maar ik versta geen duitse. Waar is die link aub?

 

 

Ik heb een oud topic gevonden hier, en daar heb ik ook al eens gelinkt naar die lijst.

Dus die link mag wel........lees even dat oudere topic door, en je weet al wat meer, denk ik.  

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/308912-humax-icord-hd-werkt-niet-meer-met-een-diseqc/

 

ik zie dat deze link naar dat duitse forum niet meer werkt, omdat dat duitse forum helemaal vernieuwd is, en diverse links niet meer werken, helaas.

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...