Ga naar inhoud


TVheadend laat CD zenders niet zien.


GerFTW

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb nu een DVBSky S950C in mijn HTPC gezet. Samen met nieuwe CI module van CanalDigitaal. TVheadend geïnstalleerd op Kodi. De rest geconfigureerd in webclient. Zenderlijst ingeladen. Maar ik nu krijg ik geen beeld bij gewone Nederlandse zenders. Test kanaal 'CD/TVV info&nieuws' werkt wel zoals ook de duitse zenders.

Moet ik nog iets anders instellen om de CD zenders te ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kaart met chip naar boven in de CI geplaatst? CI ondersteuning (indien nodig) geinstalleerd? Kaart reeds geactiveerd?

Heb kaart al keer opgedraaid maar geen resultaat. En kaartje is ook geactiveerd.

 

Maar hoe zit het met CA? Hoe moet ik die 'descrambling' instellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Je PC kaart zal software support moeten bieden voor het gebruik van een Common Interface. Wellicht in de settings of configuratie aangeven dat een CI module moet worden gebruikt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Net de handleiding bekeken. Je moet vóórdat je de software installeert eerst de CI met kaart erin!! In de PC kaart steken.. Dan de software installeren. Bij het scannen kun je in het derde tabblad 'decoder' de CAM instellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik ook al op het GoT forum heb laten weten:

 

Last time I checked heeft TVHeadend geen ondersteuning voor CI-modules en ben je verplicht om gebruik te maken van een softcam (OSCam). Ik gebruik zelf de combinatie OSCam en een Smartreader met TVHeadend en dat werkt enorm goed en stabiel.

Houd er wel rekening mee dat je voor Fox Sports 2 International een CI-module nodig hebt en dat dit niet met de eerdere genoemde combinatie werkt.

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...