Ga naar inhoud


Hoogste korting haalbaar om klant te blijven?


lujo

Aanbevolen berichten

FTA heb ik nooit meegemaakt bij MultiChoice.. Je kon wel 4 favorite bouquets bewaren (zolang je die krat niet uitzette)... Heb ook de dBox1 ook ooit een gemodificeerde smartcard gehad. Ik was lid van DF1 en MultiChoice. Had toen beide met mijn eigen UA en serial op de kaart.. Was op een gegeven moment uit met de pret. DF1 p/Premiere werd 1702 en dat snapte de kaart niet meer...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Mimisiku zei:

FTA heb ik nooit meegemaakt bij MultiChoice.. Je kon wel 4 favorite bouquets bewaren (zolang je die krat niet uitzette)... Heb ook de dBox1 ook ooit een gemodificeerde smartcard gehad. Ik was lid van DF1 en MultiChoice. Had toen beide met mijn eigen UA en serial op de kaart.. Was op een gegeven moment uit met de pret. DF1 p/Premiere werd 1702 en dat snapte de kaart niet meer...

 

Ook ervaring zat met die pace destijds, maar het was wel mogelijk om een TP er vast in te zetten want ze werden ook gebruikt voor kleine headends.  Niet handig als de zender na stroomuitval niet terug komt natuurlijk.   

 

Zelf ook de d-box1 gekocht  in 1996 of 97 geloof ik die was toen 1100 gulden, stukken goedkoper dan de NL versie die 2199 gulden moest kosten. Ook jaren lang met aangepaste DF1 irdeto1 kaartjes gekeken. En uiteraard de software van uli hermann er nog lange tijd op gehad, nog heel wat contact gehad in die tijd.  Mooie periode.. inmiddels kunnen we natuurlijk veel meer en is alles betaalbaar.    

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de DVB2000 firmware.... Kan me de rel met de piemel als volume-indicator nog herinneren. Heb volgems mij de totempole JTAG nog ergens liggen... Was dat bij een dame van ca. 55 aan het installeren... Ze kon er wel om lachen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, denk het niet.. Een deel grijs boeit ze niet. Heeft Canal Digitaal zelfs ooit toegegeven. Het is de WAN CardSharing die een doorn in het oog was/is.. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Mimisiku said:

Nee, denk het niet.. Een deel grijs boeit ze niet. Heeft Canal Digitaal zelfs ooit toegegeven. Het is de WAN CardSharing die een doorn in het oog was/is.. 

Ja daarom gingen ze ook ineens zo moeilijk doen met de extra kaarten ik denk dat ze beiden niet erg waarderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat kan. Maar de achterliggende gedachte is/was de winstmarge die de rupsjes nooitgenoeg. Met name op de commerciëlen wordt alleen maar herhaald en reclame gepompt. Iets nieuws zie je daar niet. Dat is allemaal 100 x rond betaald, daar hoeft geen prijsverhoging bij. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar Discovery doet precies hetzelfde al meer dan 10 jaar lang dezelfde programmas herhalen met om elke 7 a 8 minuten een onderbreking, daar hoeft dus ook geen geld bij. Als je het totaal plaatje bekijkt moet een tv pakket juist goedkoper worden anders houden ze in de toekomst geen mens meer over. En het is niet alleen wat er herhaalt wordt maar ook het content wat aangeboden wordt waarvan op de  commercielen het meeste niet om aan te gluren is. Het gaat op het einde over het totaal plaatje want je hebt zeg maar 70 zenders en als je gaat zappen kom je niets leuks meer tegen tenzij je van oeverloos herhalen houd.

 

TV pakketten zullen dus in prijs moeten dalen om de zaak niet in te laten storten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat beginnen ze ook langzaam in te zien.. Ze zien allemaal hun inkomsten instorten. Corona doet daar iets aan mee, maar de klant is de idiote reclamehoeveelheid beu en stapt over naar IPTV. En mede door hun oude programmering én ook daar idiote reclame zit daar ook geen progressie in. Ze zijn allemaal wanhopig en als de dood dat ze Intelsat achterna gaan.. Dplay komt niet echt van de grond en Disney+ en Amazon bieden zich aan voor hele lage prijzen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ben ik gebeld door CanalDigitaal of ik niet alsnog klant wou blijven. 

Ze hadden precies hetzelfde aanbod.

2 maanden gratis bij 1-jarig abonnement

of

6 maanden gratis bij 2-jarig abonnement.

 

Ik heb mevrouw vriendelijk uitgelegd dat ik dat aanbod al eerder ontvangen heb, geweigerd en toch opgezegd.

En dat ik wel klant wil blijven als ze met een beter aanbod komen, anders niet.

 

Ben benieuwd of ze weer gaan bellen.

 

 

aangepast door lujo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat er niet komen.... Meer mogen ze niet bieden.. En dan nog moet je oppassen! Mocht je er tóch instinken dan zijn ze er absoluut meester in om óók weer even heractivatiekosten te berekenen per kaart!!! En je 1-jaar toestemming 'per ongeluk' 2 jaar te maken....

 

Veel netter is de WebCare.. Die doen echt wat ze zeggen en je beloven. Temeer omdat je daar natuurlijk tastbaar chatbewijs van hebt. Met de WebCare heb ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen... Dat mag dan óók wel eens gezegd worden..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje vreemd dat je zegt dat ze niet meer mogen bieden.

Ik kreeg bij een verlenging van 1 jaar 11 maanden gratis:

 

Gefeliciteerd met je korting

Beste klant,

We zijn blij dat je nog een poosje bij ons blijft! We willen je graag bedanken met:

Je kan de komende 11 maanden kosteloos gebruik maken van het Rijk-pakket en je verlengt je abonnement met 12 maanden.

 

aangepast door Intersound
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...