Ga naar inhoud


Hoogste korting haalbaar om klant te blijven?


lujo

Aanbevolen berichten


Lijkt me ook wat 'Rijk'... Denk dat daar iets verkeerd overgetypt is... Met dat soort kortingen is CDS met een paar maanden failliet...

Aan de andere kant toont dit soort kortingen aan (dat het ervan af kan) dat je als trouwe sukkel dus flink teveel betaalt voor de pulp.... Wellicht betalen ze maar een paar Euri voor de standaard pakketten. De rest is al winst en daar kan gemakkelijk de helft vanaf.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, deze overeenkomst kwam telefonisch tot stand. Heb daarna meteen een bevestiging via mail gevraagd. Ben echter al vanaf de nokia 9500 lid van de club en al vrij lang met een dubbele kaart (voor de slaapkamer). Ben echter vorig jaar naar ziggo gegaan om te proberen en heb dit jaar ziggo verlengd met korting en een mediabox next. Toen ik daarop meteen canaldigitaal ging opzeggen was dit het aanbod wat ik kreeg. Echter geen dubbele kaart meer nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al lid vanaf 1991 (toen nog gewoon FilmNet via d2mac), later dus MultiChoice, Canal+, Canal Digitaal.. Bij niemand een dergelijke korting tegengekomen.. Mind you, niet dat ik zeg dat je het verzint, we kunnen het immers never verifiëren, maar ik denk dat die helpdeskmedewerker niet meer bij die club werkt na zo'n blunder...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feitelijk wil je dus niet van Canal Digitaal af, maar wil je ze 'dwingen' tot een voor jouw acceptabele grote korting die zo hoog is dat zelfs Canal Digitaal die niet wil geven..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil gewoon een goedkoper pakket, of dat satelliet of iptv is maakt mij niet uit.

Ik heb al opgezegd en ik besef dat ze door mij niet armer of rijker zullen worden.

Maar als ze met een mooie aanbieding komen dan kan ik wel blijven, scheelt mij wat in de portemonnee + overstap en hun één klant.

 

Als ze nou 4 maanden gratis doen bij 1-jarig abonnement (Rijk)

of

2 maanden gratis bij een 1-jarig abonnement (Riant)

 

Of is dat te veel gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wel, omdat de rekening door alle abonnees betaald moeten worden, betekent het dat wanneer jij minder betaalt, de rest meer mag gaan betalen.

Je wilt wel blijven, maar voor de laagste prijs, je goed recht.

Maar een klant waar je geld op moet toeleggen is een slechte deal voor iedereen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Intersound said:

Beetje vreemd dat je zegt dat ze niet meer mogen bieden.

Ik kreeg bij een verlenging van 1 jaar 11 maanden gratis:

 

Gefeliciteerd met je korting

Beste klant,

We zijn blij dat je nog een poosje bij ons blijft! We willen je graag bedanken met:

Je kan de komende 11 maanden kosteloos gebruik maken van het Rijk-pakket en je verlengt je abonnement met 12 maanden.

 

 

Lijkt me dat je een jaar het RIJK pakket gratis bovenop je normale RIANT pakket krijgt. dus dat je wel blijft betalen voor het RIANT pakket?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nee, allemaal onjuist. Ik had al het rijk pakket opgezegd en hiervan een bevestiging gekregen (beide kaarten). 2 weken later kreeg ik een telefoontje met de aanbieding. Ik heb net mijn contract gedownload en bekeken:

 

De aanbieding (11 maanden gratis) loopt tot 31 maart 2021 en het contract loopt tot 30 april 2021. De laatste maand moet ik dus weer betalen. Ik betaal vanaf  mei tot nu toe elke maand niets. Waarschijnlijk hopen ze dat ik tegen die tijd niet opzeg en het abonnement weer stilzwijgend van de rekening kan worden gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zijn ze echt de wanhoop nabij.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Intersound said:

Nee, nee, allemaal onjuist. Ik had al het rijk pakket opgezegd en hiervan een bevestiging gekregen (beide kaarten). 2 weken later kreeg ik een telefoontje met de aanbieding.

 

11 minutes ago, Mimisiku said:

Dan zijn ze echt de wanhoop nabij.....

 

Ik had per 31 december 2019 opgezegd.

Wel had ik nog tot juli 2020 een werkend kaartje. Maar dat zal dan toch wel per ongeluk zijn geweest. Want anders hadden ze vast wel gebeld of toch niet wou verlengen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, pms zei:

Maar dat zal dan toch wel per ongeluk zijn geweest.

Ik had die kaart nog actief tot 2,5 jaar na dato van het storneren... (ook een foutje :grin: )

daarna had ik hem niet meer in gebruik wegens omstandigheden en is die toch verlopen

 

ik kan me voorstellen dat ze allemaal een marge hebben maar verlies maken ze natuurlijk niet.

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...