Ga naar inhoud

Hoogste korting haalbaar om klant te blijven?


lujo
 Delen
Volgers 2

Aanbevolen berichten

Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:

 

Pakket: Rijk

Klant: Sinds 2006

 

Verlengen met 1 jaar

- 2 maanden gratis

 

Verlengen met 2 jaar

- eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)

- tweede jaar geen korting 

 

 

Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Met al die herhalingen en reclame maakt het niet uit of het SD of HD is.... Ik heb geloof ik rond 2009 iets opgenomen. Gebruikte software om de reclame te snijden. Werd op een gegeven moment meer recl

Geplaatste afbeeldingen

  • V.I.P.

Dat schijnt te verschillen per klant en per helpdeskmedewerker. In de afgelopen jaren hebben ze nooit 'standaard' kortingen gehad. Al naar gelang je je standpunt wist te verdedigen (en ronduit weigeren) werden de kortingen hoger..

Nu Discovery e.d. weg is heb ik er niets meer te zoeken. Al 3 mailtjes gehad van ze, korting, nieuwe ontvanger e.d. Maar keurig gemeld dat ik met de overgebleven zenders net zo goed bij Ziggo afnemen... De schotel voor TV-Vlaanderen en FTA...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, VU+Ultimo 4K BT

Joyne NL Basis, Joyne BE Travel, Ziggo, HD+ 

9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik begrijp dat het per klant en per helpdeskmedewerker verschilt. Vandaar dat ik benieuwd naar aanbiedingen die andere klanten hebben ontvangen.

Wat voor kortingen heb je zelf aangeboden gekregen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • V.I.P.

Ze boden korting aan op het pakket, géén heractivatiekosten en 6 maanden gratis omdat ik al lang klant was. Andere keer boden ze de nieuwe ontvanger aan als ik voor 2 jaar zou bijtekenen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, VU+Ultimo 4K BT

Joyne NL Basis, Joyne BE Travel, Ziggo, HD+ 

9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had een abonnement sinds 2004.
Bij elke prijsverhoging heb ik geprotesteerd, (telefonisch) en dat resulteerde dan altijd in een lager maandbedrag.
Wel met de eis dat ik dan weer een jaar lid bleef.

 

Ook bij de introductie van HD (bij die aktie dat je een schotel en ontvanger kocht) kreeg ik na bellen korting op het maandbedrag.

In december 2019 heb ik opgezegd, ik betaalde toen 14,95 voor het Rijk-pakket maar de prijs ging per 1 januari omhoog

Ook toen kreeg ik weer korting aangeboden maar was ik er wel klaar mee.
 

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uren geleden, Mimisiku zei:

Andere keer boden ze de nieuwe ontvanger aan

Mocht je kiezen uit een dreambox of een Vu+ultimo4K? 😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • V.I.P.

😁 Daar heb ik zelf voor gekozen. DM800SE, DM8000 en recent de VU+Ultimo4K BTE. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, VU+Ultimo 4K BT

Joyne NL Basis, Joyne BE Travel, Ziggo, HD+ 

9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was voorheen al klant sinds multichoice en de 1e digitale ontvanger van Pace die toen 1200 gulden kostte

 

Zit nu bij Ziggo en vind t wel best met alleen de npo in HD
 

commerciele meuk vind ik in sd wel prima

kijk toch t meeste via prime of netflix

D350833D-8030-40A9-997D-CE324A183762.jpeg


 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • V.I.P.

Ahhh, dat brengt me terug... De Pace 500-G4 zónder B-frames... Maar wel Discovery :) 

Waren gruwelijk inferieur (feitelijk afgekeurde ontvanger voor MultiChoice Suid-Afrika). Sloeg niets op. Bij iedere inschakeling werd opnieuw gescanned..... Ik betaalde toen overigens 1599 guldens.... Wat een tijd...... Zucht.. 

Later vervangen voor de Nokia 9500s (dBox 1)...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, VU+Ultimo 4K BT

Joyne NL Basis, Joyne BE Travel, Ziggo, HD+ 

9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp dient de klant dus jaarlijks met CD in de clinch te gaan teneinde een redelijk betaalbaar pakket te behouden.

Trouwe klanten die braaf de jaarlijkse prijsverhoging blijven betalen zonder ooit te klagen worden zo op een grove manier belazerd.

Wat een leuk bedrijf!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Moderators

Maar dat is geen uitzondering, dat gaat tegenwoordig bij bijna elk bedrijf zo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • V.I.P.

Dat kán, maar dat wil ik niet! We zijn senior en willen gewoon met één box lineair kijken. Dplay moet op een smart device en dat heb ik niet en dat wil ik ook niet. We hebben geen luxe smart TV... Zie het nut er niet van in.. Ze willen je dwingen naar IPTV en dat vertik ik.... Discovery etc. weg, Canal Digitaal weg... Zo simpel is het voor mij...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, VU+Ultimo 4K BT

Joyne NL Basis, Joyne BE Travel, Ziggo, HD+ 

9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 uren geleden, pms zei:

...

In december 2019 heb ik opgezegd, ik betaalde toen 14,95 voor het Rijk-pakket maar de prijs ging per 1 januari omhoog

Ook toen kreeg ik weer korting aangeboden maar was ik er wel klaar mee.
 

€ 14,95 voor het Rijk-pakket vind ik een nette prijs. Als ze mij dat hadden aangeboden dan was ik wel gebleven.

Ik kom niet verder dan 2 maanden gratis (24,95 per maand) als ik één jaar blijf. Dit was bij drie verschillende helpdeskmedewerkers.

Stap ik over naar Riant-pakket (19,95) dan krijg ik die twee manden gratis niet eens.

 

Vandaar dat ik mijn abonnement na 14 jaar heb opgezegd. 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago, lujo said:

€ 14,95 voor het Rijk-pakket vind ik een nette prijs. Als ze mij dat hadden aangeboden dan was ik wel gebleven.


Ik weet dus niet meer wat hun laatste aanbod/prijs was (per 1 januari 2020)

Ik zag dat ik in december nog 14,95 betaald heb.

Omdat ik ging verhuizen naar een woning met glas en kabelaansluiting kon ik ook tot het laatste moment volhouden dat ik wou stoppen want ik was niet meer afhankelijk van ze.

overigens: ik heb toen nog 6 maanden kunnen kijken zonder te betalen, zie dit draadje:

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 7/30/2020 at 9:22 PM, Mimisiku said:

Ahhh, dat brengt me terug... De Pace 500-G4 zónder B-frames... Maar wel Discovery :) 

Waren gruwelijk inferieur (feitelijk afgekeurde ontvanger voor MultiChoice Suid-Afrika). Sloeg niets op. Bij iedere inschakeling werd opnieuw gescanned..... Ik betaalde toen overigens 1599 guldens.... Wat een tijd...... Zucht.. 

Later vervangen voor de Nokia 9500s (dBox 1)...

In eerste instantie fta, snel daarna de irdeto kaart nodig en de module achterin.

IMG_20200801_125131.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen
  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door paardengek
      Te koop, oranje Canal Digitaal smartcard.  20 euro per stuk. Ik heb er 3 stuks liggen.
       
      Met vriendelijke groet, paardengek
    • Door greydutch
      Hallo,
      Ik ben er niet helemaal zeker van of mijn probleem hier eigenlijk wel thuishoort, maar ik heb geen betere mogelijkheid gevonden. Mag natuurlijk verschoven worden, als dat nodig is.
       
      Sinds jaar en dag heb ik aan mijn PC een Technotrend TT connect S2-3650 CI met daarin een AlfaCrypt Cam en een originele Canal Digitaal card (oranje/wit). Als software gebruik ik DVBViewer, een erg goed programma. Deze constellatie liep jaren lang zonder problemen, tot enkele dagen geleden. Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met het forum van DVBViewer en naar het schijnt ligt het probleem bij Windows! Sinds de update naar versie 2004 hebben namelijk meer mensen problemen en de enige oplossing is blijkbaar naar Windows versie 1909 te downgraden (wat bij mij niet meer lukt, aangezien de update al enkele weken geleden werd geinstalleerd). Het is bovendien ook geen echte oplossing.
       
      Mijn vraag is: kent iemand een vergelijkbare receiver zoals de Technotrend, waarmee de Canal Digitaal kaart goed communiceert en die geen problemen met deze nieuwe Windows versie heeft? De firma Technotrend bestaat volgens mij niet meer en ik heb tot nu toe eigenlijk niets vergelijkbaars gevonden. Aan de andere kant: ik ben vermoedelijk niet de enige die de mogelijkheid wil hebben programma's direct op mijn PC te bekijken en, vooral ook, te kunnen opnemen. Dat functioneerde eigenlijk altijd perfect.
       
      Mijn dank!
    • Door Jürgen
      De titel is denk ik niet helemaal correct maar kon even geen betere vinden.
       
      Ik heb een CD abonnement voor 6 maanden welke ik per maand apart op een door mij aangegeven datum kan laten ingaan.
      De eerste 2 maanden had ik tot eind juni verbruikt.
      Omdat je nooit op dezelfde dag het abo voor de volgende maand, in dit geval de 3e maand, heb ik het abo voor de 3e maand op dinsdag 4 augustus geactiveerd om de dag daarop, woensdag 5 augustus,  naar CD te kunnen kijken.
      Dit ging uitstekend tot vanavond, geen beeld.
      Na even gezocht te hebben, overal behalve de abonnementsperiode want die liep immers tot 5 september kwam ik achter dat maande 3 helemaal niet geactiveerd was, dit terwijl ik al anderhalve week naar CD heb gekeken.
      Nu maar weer de 3e maand vanaf morgen opnieuw geactiveerd.
      Het enige positieve is dat ik nu anderhalve week gratis heb gekeken.
       
      Het blijft natuurlijk wonderbaarlijk dat een geactiveerde maand simpelweg weer wordt gedeactiveerd.
       
       
    • Door formulerfs
      diverse nederlandse zenders liggen er uit nu om 16.55 uur.
       
      ---johan---
    • Door Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 
       
      Alvast bedankt Rob 
    • Door schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
    • Door Miauw
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.