Jump to content
lujo

Hoogste korting haalbaar om klant te blijven?

Recommended Posts

Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:

 

Pakket: Rijk

Klant: Sinds 2006

 

Verlengen met 1 jaar

- 2 maanden gratis

 

Verlengen met 2 jaar

- eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)

- tweede jaar geen korting 

 

 

Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat schijnt te verschillen per klant en per helpdeskmedewerker. In de afgelopen jaren hebben ze nooit 'standaard' kortingen gehad. Al naar gelang je je standpunt wist te verdedigen (en ronduit weigeren) werden de kortingen hoger..

Nu Discovery e.d. weg is heb ik er niets meer te zoeken. Al 3 mailtjes gehad van ze, korting, nieuwe ontvanger e.d. Maar keurig gemeld dat ik met de overgebleven zenders net zo goed bij Ziggo afnemen... De schotel voor TV-Vlaanderen en FTA...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp dat het per klant en per helpdeskmedewerker verschilt. Vandaar dat ik benieuwd naar aanbiedingen die andere klanten hebben ontvangen.

Wat voor kortingen heb je zelf aangeboden gekregen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze boden korting aan op het pakket, géén heractivatiekosten en 6 maanden gratis omdat ik al lang klant was. Andere keer boden ze de nieuwe ontvanger aan als ik voor 2 jaar zou bijtekenen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had een abonnement sinds 2004.
Bij elke prijsverhoging heb ik geprotesteerd, (telefonisch) en dat resulteerde dan altijd in een lager maandbedrag.
Wel met de eis dat ik dan weer een jaar lid bleef.

 

Ook bij de introductie van HD (bij die aktie dat je een schotel en ontvanger kocht) kreeg ik na bellen korting op het maandbedrag.

In december 2019 heb ik opgezegd, ik betaalde toen 14,95 voor het Rijk-pakket maar de prijs ging per 1 januari omhoog

Ook toen kreeg ik weer korting aangeboden maar was ik er wel klaar mee.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 uren geleden, Mimisiku zei:

Andere keer boden ze de nieuwe ontvanger aan

Mocht je kiezen uit een dreambox of een Vu+ultimo4K? 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

😁 Daar heb ik zelf voor gekozen. DM800SE, DM8000 en recent de VU+Ultimo4K BTE. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was voorheen al klant sinds multichoice en de 1e digitale ontvanger van Pace die toen 1200 gulden kostte

 

Zit nu bij Ziggo en vind t wel best met alleen de npo in HD
 

commerciele meuk vind ik in sd wel prima

kijk toch t meeste via prime of netflix

D350833D-8030-40A9-997D-CE324A183762.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhh, dat brengt me terug... De Pace 500-G4 zónder B-frames... Maar wel Discovery :) 

Waren gruwelijk inferieur (feitelijk afgekeurde ontvanger voor MultiChoice Suid-Afrika). Sloeg niets op. Bij iedere inschakeling werd opnieuw gescanned..... Ik betaalde toen overigens 1599 guldens.... Wat een tijd...... Zucht.. 

Later vervangen voor de Nokia 9500s (dBox 1)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed begrijp dient de klant dus jaarlijks met CD in de clinch te gaan teneinde een redelijk betaalbaar pakket te behouden.

Trouwe klanten die braaf de jaarlijkse prijsverhoging blijven betalen zonder ooit te klagen worden zo op een grove manier belazerd.

Wat een leuk bedrijf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dat is geen uitzondering, dat gaat tegenwoordig bij bijna elk bedrijf zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 29-7-2020 om 14:51, Mimisiku zei:

Dat schijnt te verschillen per klant en per helpdeskmedewerker. In de afgelopen jaren hebben ze nooit 'standaard' kortingen gehad. Al naar gelang je je standpunt wist te verdedigen (en ronduit weigeren) werden de kortingen hoger..

Nu Discovery e.d. weg is heb ik er niets meer te zoeken. Al 3 mailtjes gehad van ze, korting, nieuwe ontvanger e.d. Maar keurig gemeld dat ik met de overgebleven zenders net zo goed bij Ziggo afnemen... De schotel voor TV-Vlaanderen en FTA...

Je betaald bij Ziggo toch meer om een tv pakket te nemen Mimisiku? Voor Discovery e.d. kun je ook Dplay nemen voor 3,99 per maand lijkt mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kán, maar dat wil ik niet! We zijn senior en willen gewoon met één box lineair kijken. Dplay moet op een smart device en dat heb ik niet en dat wil ik ook niet. We hebben geen luxe smart TV... Zie het nut er niet van in.. Ze willen je dwingen naar IPTV en dat vertik ik.... Discovery etc. weg, Canal Digitaal weg... Zo simpel is het voor mij...

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 uren geleden, pms zei:

...

In december 2019 heb ik opgezegd, ik betaalde toen 14,95 voor het Rijk-pakket maar de prijs ging per 1 januari omhoog

Ook toen kreeg ik weer korting aangeboden maar was ik er wel klaar mee.
 

€ 14,95 voor het Rijk-pakket vind ik een nette prijs. Als ze mij dat hadden aangeboden dan was ik wel gebleven.

Ik kom niet verder dan 2 maanden gratis (24,95 per maand) als ik één jaar blijf. Dit was bij drie verschillende helpdeskmedewerkers.

Stap ik over naar Riant-pakket (19,95) dan krijg ik die twee manden gratis niet eens.

 

Vandaar dat ik mijn abonnement na 14 jaar heb opgezegd. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, lujo said:

€ 14,95 voor het Rijk-pakket vind ik een nette prijs. Als ze mij dat hadden aangeboden dan was ik wel gebleven.


Ik weet dus niet meer wat hun laatste aanbod/prijs was (per 1 januari 2020)

Ik zag dat ik in december nog 14,95 betaald heb.

Omdat ik ging verhuizen naar een woning met glas en kabelaansluiting kon ik ook tot het laatste moment volhouden dat ik wou stoppen want ik was niet meer afhankelijk van ze.

overigens: ik heb toen nog 6 maanden kunnen kijken zonder te betalen, zie dit draadje:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 
       
      Alvast bedankt Rob 
    • By schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
    • By Kabeltje87
      Ligt Love Nature eruit.
      Krijg Afstemmen mislukt
    • By dunhans
      Op nummer 100 zit het belgische MENT tv, een muziek zender met Belgische en Nederlandse artiesten, leuk voor de liefhebbers.
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy