Jump to content


Recommended Posts

Posted

Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:

 

Pakket: Rijk

Klant: Sinds 2006

 

Verlengen met 1 jaar

- 2 maanden gratis

 

Verlengen met 2 jaar

- eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)

- tweede jaar geen korting 

 

 

Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?


Posted

Dat schijnt te verschillen per klant en per helpdeskmedewerker. In de afgelopen jaren hebben ze nooit 'standaard' kortingen gehad. Al naar gelang je je standpunt wist te verdedigen (en ronduit weigeren) werden de kortingen hoger..

Nu Discovery e.d. weg is heb ik er niets meer te zoeken. Al 3 mailtjes gehad van ze, korting, nieuwe ontvanger e.d. Maar keurig gemeld dat ik met de overgebleven zenders net zo goed bij Ziggo afnemen... De schotel voor TV-Vlaanderen en FTA...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Posted

Ik begrijp dat het per klant en per helpdeskmedewerker verschilt. Vandaar dat ik benieuwd naar aanbiedingen die andere klanten hebben ontvangen.

Wat voor kortingen heb je zelf aangeboden gekregen?

Posted

Ze boden korting aan op het pakket, géén heractivatiekosten en 6 maanden gratis omdat ik al lang klant was. Andere keer boden ze de nieuwe ontvanger aan als ik voor 2 jaar zou bijtekenen...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Posted

Ik had een abonnement sinds 2004.
Bij elke prijsverhoging heb ik geprotesteerd, (telefonisch) en dat resulteerde dan altijd in een lager maandbedrag.
Wel met de eis dat ik dan weer een jaar lid bleef.

 

Ook bij de introductie van HD (bij die aktie dat je een schotel en ontvanger kocht) kreeg ik na bellen korting op het maandbedrag.

In december 2019 heb ik opgezegd, ik betaalde toen 14,95 voor het Rijk-pakket maar de prijs ging per 1 januari omhoog

Ook toen kreeg ik weer korting aangeboden maar was ik er wel klaar mee.
 

Posted
18 uren geleden, Mimisiku zei:

Andere keer boden ze de nieuwe ontvanger aan

Mocht je kiezen uit een dreambox of een Vu+ultimo4K? 😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Posted

Was voorheen al klant sinds multichoice en de 1e digitale ontvanger van Pace die toen 1200 gulden kostte

 

Zit nu bij Ziggo en vind t wel best met alleen de npo in HD
 

commerciele meuk vind ik in sd wel prima

kijk toch t meeste via prime of netflix

D350833D-8030-40A9-997D-CE324A183762.jpeg


 

Posted

Ahhh, dat brengt me terug... De Pace 500-G4 zónder B-frames... Maar wel Discovery :) 

Waren gruwelijk inferieur (feitelijk afgekeurde ontvanger voor MultiChoice Suid-Afrika). Sloeg niets op. Bij iedere inschakeling werd opnieuw gescanned..... Ik betaalde toen overigens 1599 guldens.... Wat een tijd...... Zucht.. 

Later vervangen voor de Nokia 9500s (dBox 1)...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Posted

Als ik het goed begrijp dient de klant dus jaarlijks met CD in de clinch te gaan teneinde een redelijk betaalbaar pakket te behouden.

Trouwe klanten die braaf de jaarlijkse prijsverhoging blijven betalen zonder ooit te klagen worden zo op een grove manier belazerd.

Wat een leuk bedrijf!

  • Moderator
Posted

Maar dat is geen uitzondering, dat gaat tegenwoordig bij bijna elk bedrijf zo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Posted

Dat kán, maar dat wil ik niet! We zijn senior en willen gewoon met één box lineair kijken. Dplay moet op een smart device en dat heb ik niet en dat wil ik ook niet. We hebben geen luxe smart TV... Zie het nut er niet van in.. Ze willen je dwingen naar IPTV en dat vertik ik.... Discovery etc. weg, Canal Digitaal weg... Zo simpel is het voor mij...

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Posted
20 uren geleden, pms zei:

...

In december 2019 heb ik opgezegd, ik betaalde toen 14,95 voor het Rijk-pakket maar de prijs ging per 1 januari omhoog

Ook toen kreeg ik weer korting aangeboden maar was ik er wel klaar mee.
 

€ 14,95 voor het Rijk-pakket vind ik een nette prijs. Als ze mij dat hadden aangeboden dan was ik wel gebleven.

Ik kom niet verder dan 2 maanden gratis (24,95 per maand) als ik één jaar blijf. Dit was bij drie verschillende helpdeskmedewerkers.

Stap ik over naar Riant-pakket (19,95) dan krijg ik die twee manden gratis niet eens.

 

Vandaar dat ik mijn abonnement na 14 jaar heb opgezegd. 

 

 

Posted
2 hours ago, lujo said:

€ 14,95 voor het Rijk-pakket vind ik een nette prijs. Als ze mij dat hadden aangeboden dan was ik wel gebleven.


Ik weet dus niet meer wat hun laatste aanbod/prijs was (per 1 januari 2020)

Ik zag dat ik in december nog 14,95 betaald heb.

Omdat ik ging verhuizen naar een woning met glas en kabelaansluiting kon ik ook tot het laatste moment volhouden dat ik wou stoppen want ik was niet meer afhankelijk van ze.

overigens: ik heb toen nog 6 maanden kunnen kijken zonder te betalen, zie dit draadje:

 

Posted
On 7/30/2020 at 9:22 PM, Mimisiku said:

Ahhh, dat brengt me terug... De Pace 500-G4 zónder B-frames... Maar wel Discovery :) 

Waren gruwelijk inferieur (feitelijk afgekeurde ontvanger voor MultiChoice Suid-Afrika). Sloeg niets op. Bij iedere inschakeling werd opnieuw gescanned..... Ik betaalde toen overigens 1599 guldens.... Wat een tijd...... Zucht.. 

Later vervangen voor de Nokia 9500s (dBox 1)...

In eerste instantie fta, snel daarna de irdeto kaart nodig en de module achterin.

IMG_20200801_125131.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...