Ga naar inhoud


Hoogste korting haalbaar om klant te blijven?


lujo

Aanbevolen berichten

Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:

 

Pakket: Rijk

Klant: Sinds 2006

 

Verlengen met 1 jaar

- 2 maanden gratis

 

Verlengen met 2 jaar

- eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)

- tweede jaar geen korting 

 

 

Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat schijnt te verschillen per klant en per helpdeskmedewerker. In de afgelopen jaren hebben ze nooit 'standaard' kortingen gehad. Al naar gelang je je standpunt wist te verdedigen (en ronduit weigeren) werden de kortingen hoger..

Nu Discovery e.d. weg is heb ik er niets meer te zoeken. Al 3 mailtjes gehad van ze, korting, nieuwe ontvanger e.d. Maar keurig gemeld dat ik met de overgebleven zenders net zo goed bij Ziggo afnemen... De schotel voor TV-Vlaanderen en FTA...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze boden korting aan op het pakket, géén heractivatiekosten en 6 maanden gratis omdat ik al lang klant was. Andere keer boden ze de nieuwe ontvanger aan als ik voor 2 jaar zou bijtekenen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een abonnement sinds 2004.
Bij elke prijsverhoging heb ik geprotesteerd, (telefonisch) en dat resulteerde dan altijd in een lager maandbedrag.
Wel met de eis dat ik dan weer een jaar lid bleef.

 

Ook bij de introductie van HD (bij die aktie dat je een schotel en ontvanger kocht) kreeg ik na bellen korting op het maandbedrag.

In december 2019 heb ik opgezegd, ik betaalde toen 14,95 voor het Rijk-pakket maar de prijs ging per 1 januari omhoog

Ook toen kreeg ik weer korting aangeboden maar was ik er wel klaar mee.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Mimisiku zei:

Andere keer boden ze de nieuwe ontvanger aan

Mocht je kiezen uit een dreambox of een Vu+ultimo4K? 😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

😁 Daar heb ik zelf voor gekozen. DM800SE, DM8000 en recent de VU+Ultimo4K BTE. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh, dat brengt me terug... De Pace 500-G4 zónder B-frames... Maar wel Discovery :) 

Waren gruwelijk inferieur (feitelijk afgekeurde ontvanger voor MultiChoice Suid-Afrika). Sloeg niets op. Bij iedere inschakeling werd opnieuw gescanned..... Ik betaalde toen overigens 1599 guldens.... Wat een tijd...... Zucht.. 

Later vervangen voor de Nokia 9500s (dBox 1)...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp dient de klant dus jaarlijks met CD in de clinch te gaan teneinde een redelijk betaalbaar pakket te behouden.

Trouwe klanten die braaf de jaarlijkse prijsverhoging blijven betalen zonder ooit te klagen worden zo op een grove manier belazerd.

Wat een leuk bedrijf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar dat is geen uitzondering, dat gaat tegenwoordig bij bijna elk bedrijf zo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kán, maar dat wil ik niet! We zijn senior en willen gewoon met één box lineair kijken. Dplay moet op een smart device en dat heb ik niet en dat wil ik ook niet. We hebben geen luxe smart TV... Zie het nut er niet van in.. Ze willen je dwingen naar IPTV en dat vertik ik.... Discovery etc. weg, Canal Digitaal weg... Zo simpel is het voor mij...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, pms zei:

...

In december 2019 heb ik opgezegd, ik betaalde toen 14,95 voor het Rijk-pakket maar de prijs ging per 1 januari omhoog

Ook toen kreeg ik weer korting aangeboden maar was ik er wel klaar mee.
 

€ 14,95 voor het Rijk-pakket vind ik een nette prijs. Als ze mij dat hadden aangeboden dan was ik wel gebleven.

Ik kom niet verder dan 2 maanden gratis (24,95 per maand) als ik één jaar blijf. Dit was bij drie verschillende helpdeskmedewerkers.

Stap ik over naar Riant-pakket (19,95) dan krijg ik die twee manden gratis niet eens.

 

Vandaar dat ik mijn abonnement na 14 jaar heb opgezegd. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, lujo said:

€ 14,95 voor het Rijk-pakket vind ik een nette prijs. Als ze mij dat hadden aangeboden dan was ik wel gebleven.


Ik weet dus niet meer wat hun laatste aanbod/prijs was (per 1 januari 2020)

Ik zag dat ik in december nog 14,95 betaald heb.

Omdat ik ging verhuizen naar een woning met glas en kabelaansluiting kon ik ook tot het laatste moment volhouden dat ik wou stoppen want ik was niet meer afhankelijk van ze.

overigens: ik heb toen nog 6 maanden kunnen kijken zonder te betalen, zie dit draadje:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/30/2020 at 9:22 PM, Mimisiku said:

Ahhh, dat brengt me terug... De Pace 500-G4 zónder B-frames... Maar wel Discovery :) 

Waren gruwelijk inferieur (feitelijk afgekeurde ontvanger voor MultiChoice Suid-Afrika). Sloeg niets op. Bij iedere inschakeling werd opnieuw gescanned..... Ik betaalde toen overigens 1599 guldens.... Wat een tijd...... Zucht.. 

Later vervangen voor de Nokia 9500s (dBox 1)...

In eerste instantie fta, snel daarna de irdeto kaart nodig en de module achterin.

IMG_20200801_125131.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...