Ga naar inhoud


Forumtip vraag stickie?Land plaatsen bij specifieke problemen in dit land.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Beste leden, en moderators.

Hier zijn leden, van elke uithoek van de wereld, en dat is fijn, om je kennis e.d. bij te schaven.

Maar daardoor, is het soms moeilijk.

Bvb deze vraag op dit subforum: https://www.sat4all.com/forums/topic/347304-mogen-buren-deze-schutting-plaatsen/?do=findComment&comment=2314126Is het moeilijk om uit te maken, over welk land ze spreken.

In het verleden, kom ik diverse vragen tegen, over problemen in een bepaald land.

Maar als lid/gebruiker, is het soms moeilijk om raad te geven, omdat ieder land zijn eigen regels, wetgeving e.d. heeft, en kan de t.s., soms ongewild verkeerd geïnformeerd zijn.

Daarom durf ik vragen, als een lid, een vraag/probleem stelt, die eigenlijk te maken heeft, over een land, deze ook vermeld.

Want als Belg, is het compleet zinloos, op bepaalde vragen te beantwoorden, als het probleem zich specifiek bevind in een ander land, bvb Spanje, Frankrijk, Turkije etc.

Wat vinden leden/moderators van mijn vraag?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Leuk, maar dat gaat slechts een enkeling doen. WIj hebben al genoeg problemen dat vrijwel geen enkel nieuw lid een fatsoenlijke titel voor zijn bericht gebruikt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...