Ga naar inhoud


geen webif met windows 10


prefabman
Ga naar oplossing Opgelost door wiz,

Aanbevolen berichten


Ik kan dit wel, staat vlc geinstalleerd? Of is de vu duo2 toch anders dan de vu, maar je zou eerder verwactmen dat een ouder toestel problemen geet.

Ik heb vlc player geinstalleerd alsook google chrome.

Open google chrome en open web if.

Ga dan naar de betreffende zender, en kies de optie om beeld te zien, en zorg er ook voor dat als ik Geklikt heb,dat dit stukje die gewonload is, dan ook wordt geopend door vlc, en het kijken kan beginnen. Net als windows 7

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

neen, je hoeft geen flash te hebben. Als je in de webinterface op een stream klikt wordt er een m3u bestandje gedownload wat normaal gesproken gelinkt is aan een video player als vlc, media center classic of zoiets. Standaard in windows 10 zal daar niets aan gekoppeld zijn.

 

In controlpanel kan je dat wijzigen:

2015-08-09 09_54_07-Control Panel_All Control Panel Items_Default Programs_Set Associations.png

 

M3u associatie aanpassen door op de change program button te klikken en de player van je keuze aan te geven. Daarna zou die player moeten worden geopend zodra je een m3u file download met je browser.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, je hoeft geen flash te hebben. Als je in de webinterface op een stream klikt wordt er een m3u bestandje gedownload wat normaal gesproken gelinkt is aan een video player als vlc, media center classic of zoiets. Standaard in windows 10 zal daar niets aan gekoppeld zijn.

 

In controlpanel kan je dat wijzigen:

attachicon.gif2015-08-09 09_54_07-Control Panel_All Control Panel Items_Default Programs_Set Associations.png

 

M3u associatie aanpassen door op de change program button te klikken en de player van je keuze aan te geven. Daarna zou die player moeten worden geopend zodra je een m3u file download met je browser.

dit was het probleem ook ,bedankt voor het  meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hallo, heb ook een probleem met mijn VUDUO2 na installeren Windows 10:

kan in de verkenner geen netwerkverbinding meer maken. Verbinding maken met andere netwerktoestellen (NAS, printer, enz.) is geen probleem.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? (test met uitschakelen firewall en antivirus was negatief).

MiBie

Link naar reactie
Delen op andere sites

de originele vraag was al geen echt VUPLUS issue deze #11 nieuwe vraag dus ook niet.

dus leert eerst uw windows en netwerk onder de knie te brengen...

 

status

de VUPLUS DUO2 is een open deur naar je netwerk

qua smb / samba

Qua telnet

Qua FTP

Qua root paswoord

 

- mits de netwerk pC's dezelfde workgroup hebben (dat moet jij zelf inrichten)

- mits de firewall het IP adres van je VU kent (dat moet jij zelf inrichten)

- mits je authentificatie van en naar een intern IP adres voor de VU+DUO2 ingeschakeld hebt in w10

 

en windows

en een extra security suite

zul je aktief moeten vertellen dat je VUPLUS bereikt mag worden

 

als je met die gegevens even opnieuw de zoekfunctie gebruit kom je oplossingen tegen

 

welke van bovenstaande kwesties zijn al onderzocht?

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Opgelost,

Reeds bestaande verbindingen bleven werken doch ik kon geen nieuwe verbindingen meer maken.

Onder "wifi" stond apparaten en inhoud zoeken "uit". Ik dacht dat dit enkel van toepassing was als er een andere pc mijn pc wou vinden doch omgekeerd geldt dit blijkbaar ook.

Sat4all verslaafd, je had gelijk dat dit geen VUPLUS-issue was.

MiBie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...