Ga naar inhoud


Advies DVB-S in Frankrijk


PeterA65

Aanbevolen berichten

Ik woon in Frankrijk en kan geen Astra 23 ontvangen. Men raad mij aan een andere decoder te kopen. Ik heb uiteraard DVB-S nodig, wil twin tuner, opnemen op usb-stick en nu komt het: ik gebruik een zendertje om mijn 2e tv in de keuken te bedien. Doordat mijn huidige Philips DSR 7121 de scart uitgangen op een rotplek heeft zitten, heb ik prblemen met een kndoorvoer van het signaal. Ik denk dus iets te hebben aan eeeeen decoder met 2 hdmi aansluitingen, 1 naar de tv, de ander naar het zenderkastje. Iemand een advies wat aan te schaffen, geschikt voor zowel Astra 19 als 23. Voor de Astra 28 gebruik ik een Engelse Humax (helaas dedicated tot 28) ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp je vraag niet echt. Zelf woon ik ook in Frankrijk (Auvergne) en kan ik probleemloos  4 satellieten ontvangen (Hotbird, Astra 19, 23 en 28). Simpel op een Triax 88 met multirail. Sprietje heeft de opstelling van de LNB´s  op de multirail voor me uitgerekend.

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, Rivellino,ik heb nu een Philips DSR 7121, die de 23 blokkeert. (vlgs. Darty) Oplossing is een nieuwe decoder, in NL aan te schaffen uiteraard. Ik wil een dubbele hdmi (1  voor iedere tv, verbonden middels zendertje), externe usb voor een hard disk, 1080I geschikt en twintuner.

Ik hoopte iemand te vinden die e.d. masjien heeft, het vergemakkelijkt het speuren naar de juiste.
 
groeten, 
 
PeterA65
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan wel HDMI "verdelers/splitters" met meerdere uitgangen.....

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...