Ga naar inhoud


JIM stopt ermee


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Medialaan stopt op 18 december met jongerenzender JIM. Dat werd zonet bekendgemaakt op een persconferentie. Het moederhuis van VTM, 2BE, en VTMKZOOM lanceert een dag erna al een nieuwe kinderzender, gericht op jongens tussen 8 en 12 jaar.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik me herinner was/is jim een muziekzender. Maar vtm kzoom is toch al een kinderzender?

Of kinderen daar op wachten, weet het niet, omdat kinderen die ik ken kiest tussen ketnet,cartoon network,nickelodeon of een disney channel. Zo goed of nooit, zag ik ergens de kinderzender vtmkzoom opstaan.

Zal een 2de kinderzender aanslaan? Of zal het weer iets exclusiefs zijn voor telenet net als studio100?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me wel af of ze zullen kunnen concureren tegen de voornoemde groten, die over heel europa en misschien erbuiten zit.

Of moet ik denken aan only cable, om zo te hopen nog meer gezinnen naar daar te trekken, want kinderen hebben nogal wat invloed op bepaalde ouders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...