Ga naar inhoud


De leugens van Canal Digitaal


pel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vreemd, ik heb net een zaak aangekaart bij het kantongerecht te Amsterdam, en betaalde 45 euro aan griffierechten, die ik nog nog terug krijg als ik de zaak win.

 Ik denk dat het toch geen kantonzaak is dan, zie onderaan deze pagina:

 

https://www.rechtspraak.nl/Procedures/Tarieven-griffierecht/Pages/Griffierecht-bij-de-rechtbank.aspx

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine vorderingen op (en van) Canal Digitaal zijn zaken voor de Kantonrechter.

Je betaalt dan het bijbehorende griffierecht uit deze lijst: https://www.rechtspraak.nl/Procedures/Tarieven-griffierecht/Pages/Griffierecht-sector-Kanton.aspx

 

Hoe moeilijk kan het zijn?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nu  staat er  onderaan de e-mail van CD waarin ze de actie doen van STBP omruilen voor Basis.

 

"* Aanbieding is geldig i.c.m. een 1-jarig abonnement. Het Basis-pakket blijft ook na

 

de contractperiode van 12 maanden € 10 per maand"

 

Hoe moet ik dat lezen "dat het voor altijd 10 € blijft".

Dit vind ik wel interessant alleen ik weet niet of ik goed begrijp en als CD toch gaat verhogen

kun je je hierdan op beroepen met deze tekst.?

 

 

Andere vraag is:

 

Ik had 2 STBP kaarten  en deze omgeruild voor 2 Basis kaarten tijdens de actie.

Nu wil CD mijn de tweede kaart steeds als bijkaart laten gelden, terwijl ik 2 hoofdkaarten wil.

Ik kan nu wel een tweede hoofdkaart krijgen voor 17,50 € (ineens geen actie)

Mij gedachte  is dat bij verhoging van 2e als bijkaart dit maar moet accepteren

maar bij de hoofdkaart blijft het een tientje.

Wat is beter  om te hebben een 2e kaart als hoofdkaart of als bijkaart hebt?

Prijs verschil is 50 cent.

 

Ik ben al even met hun bezig sinds ik 17,50  en 15,00 € gestorneerd heb.(ivm met gratis actie.)

Nu heb ik weer SD signaal op de tweede kaart ipv. HD,   de 1e kaart heeft nog wel HD.

Leuke actie gratis is toch incasseren bij CD.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is mij per email medegedeeld en op basis hiervan heb ik het laten omzetten.

Wel de eerste afboeking in de gaten houden, want er werd (natuurlijk) €17,95 afgeboekt.

Maar na 1 mailtje was dit binnen 15 minuten verholpen (op een zaterdag, wat mij enigszins verbaasde).

 

Er is een aanbieding om het Settopbox pakket om te zetten naar een Basis pakket a € 10,00 per maand. Deze korting zal blijven doorlopen ook na de periode van 12 maanden.

Echter blijven reguliere prijswijzigingen altijd onder voorbehoud (artikel 6.2 van de algemene voorwaarden), maar hier is verder tot op heden nog niets over bekend. Hiermee gaat u opnieuw een jaarcontract (12 maanden) aan.

 

Dreambox 7020HD [ 2x DVB-S2 (BCM4505) - SAMSUNG HD204UI - Enigma Version : Release 4.0.0 - OE2.0 - Image: Image - Experimental 2013-09-03 - Enigma2 : 2013-10-01-tarball ]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De regering heeft officieel het standpunt, dat voor TV kijken, Canaldigitaal geen monopoliepositie heeft.

Je kan immers ook via iptv DVB-T en kabel naar die zenders kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de NPO in HD heeft CD wel degelijk een monopoliepositie (tot 2017).

Rekening houdend met het feit dat de NPO wettelijk verplicht is haar programma's FTA ter beschikking te stellen.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoe kijken dan al die kabelkijkers naar de NPO? in SD?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij CD moet je voor je 2e en 3e ontvanger ook extra betalen voor NPO 1,2,3 in HD.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De regering heeft officieel het standpunt, dat voor TV kijken, Canaldigitaal geen monopoliepositie heeft.

Je kan immers ook via iptv DVB-T en kabel naar die zenders kijken.

 

Rekening houdend met het feit dat de NPO wettelijk verplicht is haar programma's FTA ter beschikking te stellen.

 

Hoe kijken dan al die kabelkijkers naar de NPO? in SD?

 

Formeel is kun je het dan geen monopolie noemen.

Behalve uiteraard in onbekabelde gebieden.

 

Waar wel kabel is kunt die niet nemen met alleen NPO.

Wat wel kan voor de NPO frequentie bij Digitenne.

 

Maar volgens mij zijn daar al een of twee topics over.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het niet zelf bedacht. ;)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klagen heeft weinig zin.

In 2017 zal het probleem (voor hen die dit een probleem vinden, waaronder ik) met de invoering van DVB-T2 uit de wereld zijn.

Dat overleef ik wel.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat is dan het verschil tussen Basis en BasisHD behalve de twee Euro?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...