Ga naar inhoud


vu duo 2 tuner instellingen


alfred de witt

Aanbevolen berichten

En dan nu de hamvraag, heeft het ooit gewerkt ?

Het wil niet zeggen omdat het manueel lukt dat het boeltje in orde staat, een schotel met rotor moet heel precies ingeregeld staan, wil het werken met usals

 

En wat gebeurt er als je tuner 1 en 2 uitschakelt, dan moet alles via tuner 3 en motor.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ben een stap verder door een nieuwe zenderlijst te downloaden. Het (b)lijkt dat er wat mis gaat met de zenderlijst en dit zorgde ervoor dat de schotel niet draaide.

Met de laatste lijst van Hans werkt mijn duo2 al een stuk beter en kan ik naar meerdere satellieten draaien met de gregorian. Er zijn echter nog steeds een aantal satellieten zoals nilesat waar de lijst zwart of donker blijft en dat heb ik nog bij een aantal satellieten. Hier draait de schotel niet naar toe en geeft de ontvanger aan dat het niet mogelijk is om de zender te selecteren. 

Conclusie, het begint deels te werken zoals het zou moeten, tuner 1 met 12 lnbs op t90,  t2 met 4 lnb's en tuner 3 met gregorian. Nu de laatste problemen uit de zenderlijst gaan halen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss eens proberen met mijn satelites.xml . Die vind alle sats zonder problemen.Bij mij staat die in etc/tuxbox .

satellites.zip

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

<sat name="23.5E Astra 3B" flags="0" position="235">
		<transponder frequency="11676000" symbol_rate="1410000" polarization="1" fec_inner="8" system="1" modulation="1"/>
		<transponder frequency="11678000" symbol_rate="1024000" polarization="1" fec_inner="2" 

die erg lage symbolrates moet je der uit knikkeren, dan scan je tien maal sneller en er staat toch niets op qua TV zenders

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...