Ga naar inhoud


Niet alle CD zenders terug na storing


wgm50

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

CCcam.prio

Hernoemd naar CCcam.prio.

Bij het zappen ging het vervolgens lang goed, tot ik bij Mezzo kwam. Weer alles op zwart.

Opnieuw gestart en weer beeld.

 

Toch iets met Viaccess? Of iets met zenderwijzigingen?

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik dan niet de goede versie van Mezzo?

Toch een van mijn favoriete zenders. Deed het tot de storing van vorige week ook altijd goed.

Misschien zit Mezzo ook in de zenderwijziging van vandaag?

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mezzo en een softcam?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoe ontvang je Mezzo?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, voor gebruikers van een goedgekeurde ontvanger of gebruikers met een witte Ci cam.

Het is een van de zenders met de nano 1 codering.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou er dan iets veranderd zijn? Voorheen kon ik Mezzo gewoon op mijn ET9500 ontvangen.

Nu deze ter ziele is heb ik sinds een aantal weken een E8500. Ik weet dat deze niet is goedgekeurd.

Tot vorige week ging de ontvangst van Mezzo ook met deze box probleemloos.

 

Is er wellicht een software-update geweest waardoor het nu niet meer kan?

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender Mezzo HD is sinds 1 juli alleen maar met de CanalDigitaal ontvangers te ontvangen of met een witte CanalDigitaal CI-module, zie: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/20192/
Het lijkt me onmogelijk dat jij deze zender tot voor een paar weken geleden kon ontvangen met een ET9500 of E8500.
De zender Mezzo SD kon je tot 1 juli wel ontvangen maar die bestaat sinds die tijd niet meer.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de duidelijkheid.. als je de het CCcam.prio bestand hebt geplaatst of aangepast moet je de softcam of ontvanger herstarten, anders heeft het nog geen resultaat.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender Mezzo HD is sinds 1 juli alleen maar met de CanalDigitaal ontvangers te ontvangen of met een witte CanalDigitaal CI-module, zie: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/20192/

Het lijkt me onmogelijk dat jij deze zender tot voor een paar weken geleden kon ontvangen met een ET9500 of E8500.

De zender Mezzo SD kon je tot 1 juli wel ontvangen maar die bestaat sinds die tijd niet meer.

 

Het was me wel opgevallen dat Mezzo was vervangen door Mezzo HD, maar die kon ik toch echt ontvangen. Misschien een tijdlang ongecodeerd te ontvangen? Sinds de storing van vorige week heb ik de kaart in een witte module gehad.

 

 

Even voor de duidelijkheid.. als je de het CCcam.prio bestand hebt geplaatst of aangepast moet je de softcam of ontvanger herstarten, anders heeft het nog geen resultaat.

Heb ik inderdaad gedaan.

 

Overigens iedereen die heeft meegedacht/gereageerd hartelijk dank. Morgen loop ik alle zenders nog eens door en kijk of het nu echt goed werkt met opnemen/kijken tegelijk.

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mezzo HD is wel te ontvangen wanneer je de kaart in een witte CI module stopt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...