Ga naar inhoud


Niet alle CD zenders terug na storing


wgm50

Aanbevolen berichten

er staat een prio op het forum.FF zoeken :)

De prio die ik onlangs heb geïnstalleerd heb ik ook via dit forum gevonden.

 

Blijft nog mijn vraag hoe ik beeld krijg met gebruik maken van oscam.

Ik wil alleen mijn family abonnementzenders kunnen bekijken en tegelijk opnemen op één ontvanger (ET 8500).

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

robbedoeske schreef op 30 Okt 2015 - 19:26:

Vooral Hustler geeft scherper beeld met oscam:)

 

in jou dromen misschien haha

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ontvanger (ET8500) 14 uur aan laten staan op NPO1, zonder te zappen. Maar geen beeld. Een paar regionalen werken wel, de meeste andere family zenders niet.

Ik begreep dat dit een 'afstraffing' kan zijn doordat ik de (legale) kaart er meerdere malen uit heb gehaald.

Maar hoe gaat dat met een nieuwe ontvanger? Je probeert wat, geen beeld, probeert iets anders, ander slot, halve slag draaien, een module, instellingen wijzigen enz.

Voor je het weet heb je de kaart er (te?) vaak uitgehaald en opnieuw geplaatst.

Dat je de kaart er maar 4 maal uit mag halen was mij onbekend.

 

Ik heb één ontvanger, heb nog nooit geshared, ben dat ook niet van plan, maar word ik nu wel gestraft door CD? Alleen omdat ik onvoldoende kennis heb om de ontvanger in één keer goed te laten werken?

 

Nu staat de ontvanger al weer 3 uur op SBS6, nog geen beeld.

 

Ik overweeg ernstig om na 20 jaar over te stappen op de kabel. Ik begon toen het nog Filmnet was.

Als er vanavond nog geen beeld is neem ik een besluit. Heb ik meteen ook behoorlijke internetsnelheid.

 

Wie kan hierover nog een lichtje laten schijnen?

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kaart zit er toevallig niet verkeerd om in??

En een ET ontvanger kan soms problemen veroorzaken met de interne reader, start anders ook je ontvanger eens helemaal opnieuw op

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een poolse site, kan je online een cccam prio voor cccam en andere zaken voor oscam laten maken en downloaden.

Als er interesse is, zou ik die eerst laten keuren door een mod, omdat ik twijfel of die regels overtreed.

Maar hier geen probleem met ontvangst via oscam.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor OSCam heb je helemaal geen .prio bestand nodig!!

 

Wat betreft kabel versus satelliet kan ik alleen maar persoonlijk reageren. Ben ook sinds 1990 sachotelaar, maar heb ook recentelijk de sprong naar kabel gemaakt. Mede door de idiote zenderdans van het laatste jaar, de introductie van nano 01 en alle beperkingen waaronder de ECM limiet.. Dan nog de amateuristische afhandeling van storingen en het belachelijk arrogante gedrag zo van "wij mogen en kunnen alles met je maken! Abonnee of niet boeit ze niet".

 

Nu maar weer bij Ziggo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu maar weer bij Ziggo...

 

Dat helemaal niet arrogant is en naar de klant luistert.

 

Reden waarom begin dit jaar alle Franse zenders van de kabel zijn verdwenen.

Nauwelijks een gemis, want veel waren het er toch al nooit.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ze arroganter zijn dan Canal Digitaal weet ik niet. In ieder geval werken de zenders gewoon... En Franse zenders... Tsja.. Dat is persoonlijk. Ik ben Nederlands dus geen boodschap aan Franse zenders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meerdere die sat en ( digitale) kabel tv. Ik ken er zelfs die analoog hebben,iptv en sat.

Maar cd is niet altijd de slechtste.

Maar om 99% beeldgarantie te hebben, heb je bijna 2 systemen nodig. Vroeger kon je nog eens een vcr band wisselen, als er een wiel afliep. Nu zijn het bijna allemaal gesloten pvr receivers.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

wgm50 schreef op 31 Okt 2015 - 10:52:

Ik heb de ontvanger (ET8500) 14 uur aan laten staan op NPO1, zonder te zappen. Maar geen beeld. Een paar regionalen werken wel, de meeste andere family zenders niet.

Ik begreep dat dit een 'afstraffing' kan zijn doordat ik de (legale) kaart er meerdere malen uit heb gehaald.

Maar hoe gaat dat met een nieuwe ontvanger? Je probeert wat, geen beeld, probeert iets anders, ander slot, halve slag draaien, een module, instellingen wijzigen enz.

Voor je het weet heb je de kaart er (te?) vaak uitgehaald en opnieuw geplaatst.

Dat je de kaart er maar 4 maal uit mag halen was mij onbekend.

 

Ik heb één ontvanger, heb nog nooit geshared, ben dat ook niet van plan, maar word ik nu wel gestraft door CD? Alleen omdat ik onvoldoende kennis heb om de ontvanger in één keer goed te laten werken?

 

Nu staat de ontvanger al weer 3 uur op SBS6, nog geen beeld.

 

Ik overweeg ernstig om na 20 jaar over te stappen op de kabel. Ik begon toen het nog Filmnet was.

Als er vanavond nog geen beeld is neem ik een besluit. Heb ik meteen ook behoorlijke internetsnelheid.

 

Wie kan hierover nog een lichtje laten schijnen?

 

Weet je heel zeker dat CCcam draait. Kijk is op http://ipadresbox:16001  daar kun je ook zien of de kaart gelezen wordt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor OSCam heb je helemaal geen .prio bestand nodig!!

 

Wat betreft kabel versus satelliet kan ik alleen maar persoonlijk reageren. Ben ook sinds 1990 sachotelaar, maar heb ook recentelijk de sprong naar kabel gemaakt. Mede door de idiote zenderdans van het laatste jaar, de introductie van nano 01 en alle beperkingen waaronder de ECM limiet.. Dan nog de amateuristische afhandeling van storingen en het belachelijk arrogante gedrag zo van "wij mogen en kunnen alles met je maken! Abonnee of niet boeit ze niet".

 

Nu maar weer bij Ziggo...

 

Klopt, maar om je kaart te laten werken heb je geen Oscam nodig.

Cccam werkt goed met een CCcam.prio

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.canaldigitaal.nl/berichten-en-meldingen/

 

Zoveel storingen, je zou beginnen denken dat ze met ondermaatse hardware werken, of dat daar flink op beknibbeld wordt om maximale winsten te pakken, de klant die word het wel gewoon op de duur, kan het zo verder ......

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze storing was niet bij Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...