Ga naar inhoud


Niet alle CD zenders terug na storing


wgm50

Aanbevolen berichten

Vanochtend alle CD zenders op zwart, zoals bij iedereen. Maar nadat de storing voorbij is, blijven de meeste zenders op zwart staan (waaronder alle NPO zenders en de commerciëlen). Een paar regionale zenders doen het wel. Eurosport doet het zo nu en dan.

Omdat sommige zenders in het pakket het wel doen, doet de kaart dus wel iets. De (update?)-datums staan op eind december, dus dat klopt volgens mij ook.

 

Ik heb een family abonnement en een oranje CD-kaart in een interne lezer van een ET 8500. Tot vanochtend werkte alles prima.

Kan het zijn dat de CD-kaart stuk is en daardoor niet alle zenders decodeert?

En hoe kom ik daar dan achter?

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee, de kaart gaat niet stuk als bij de KPN Broadcasting de stroom uitvalt. Wat wel kan is dat de softcam over zijn trui is gegaan tijdens de uitval (en het weer opkomen). Gewoon de softcam even herstarten.. Of als je op heel zeker wil gaan zet je de ontvanger even netjes uit en na een paar seconden weer aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

update de kaart eens, het zou theoretisch kunnen dat er nu andere operational keys in gebruik zijn omdat alle apparatuur herstart moest worden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de kaart gaat niet stuk als bij de KPN Broadcasting de stroom uitvalt. Wat wel kan is dat de softcam over zijn trui is gegaan tijdens de uitval (en het weer opkomen). Gewoon de softcam even herstarten.. Of als je op heel zeker wil gaan zet je de ontvanger even netjes uit en na een paar seconden weer aan..

Ik heb via het menu de ontvanger helemaal uitgezet. Stroomstekkertje eruit en een paar minuten gewacht. Opgestart en de softcam herstart.

 

Maar alles blijft hetzelfde.

 

Wel TV Gelderland, Oost, Noord

Geen NPO, Commerciëlen, Omroep Brabant, en anderen

Met de fta zenders zijn geen problemen, die doen het allemaal.

 

Ze gecodeerde zenders deels wel, deels op zwart.

 

Nog ideeën?

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer die kaart eens bij iemand met een CD-ontvanger of bij iemand die een CanalDigitaal CI-module gebruikt, die met wereldbol of witte module.

 

Heb ik bij mezelf zojuist geprobeerd. Ik heb zo'n witte module, en daarin werkt de kaart wel. Weer een stapje verder.

 

Ik wil wel de interne lezer blijven gebruiken om ook tegelijk te kunnen opnemen en kijken.

 

Ik heb onlangs een Cccam.prio bestand in de etc-map gezet. Daardoor werkte alles goed (tot vanochtend). Kan daar iets mee zijn gebeurd?

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is de ramp compleet voor sommigen , juist melding gekregen van CD dat er een storing is op Hustler tv , dat wordt effe moeilijk

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh, een aantal posts later... Als je de CCcam.prio alleen de Viaccess laat blokkeren met I:0500? En even de softcam daarna herstarten?

 

Draai hier met OScam en alle kanalen waar ik voor betaal werken prima...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh, een aantal posts later... Als je de CCcam.prio alleen de Viaccess laat blokkeren met I:0500? En even de softcam daarna herstarten?

 

Draai hier met OScam en alle kanalen waar ik voor betaal werken prima...

 

Ik weet inmiddels wel dat je een prio bestand kunt bewerken, maar geen idee hoe. Daar kan ik nog verder naar zoeken.

 

 

Ik zou wel over willen naar oscam, maar hoe krijg ik die aan de praat?

 

Oscam heb ik al wel geïnstalleerd, maar het lukte nog niet er beeld mee te krijgen.

Vu+ Ultimo 4K, DVB-S2 dual, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

CI+ module, Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel, Horizon.

Astra 1-2-3 FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo luitjes,

Ik had vanmorgen ook het probleem, maar om 9.30 uur was het over, gebruik oscam dus nu de vraag zijn er ook scam 3.60 gebruikers.

Wat is hun ervaringen zoals vanmorgen.

Ik vraag dit omdat cccam mij een scherper beeld geeft dan scam, maar scam weer scherper dan oscam.

Graag reacties

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat een prio op het forum.FF zoeken :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...