Ga naar inhoud


Geen uitzending gemist via Kijk.nl ?


TangoBravo

Aanbevolen berichten

Even als inleiding: Ik snap echt niks van die commerciele zenders!! Zijn kijkcijfers niet iets wat heel belangrijk is voor ze? 

 

Zo is bijvoorbeeld Castle een serie waar wij graag naar kijken, en kennelijk ook een heleboel andere Nederlanders anders was hij allang van de 'buis' gehaald. Maar we zitten al bij seizoen 8, dus er is nog veel belangstelling. Dan zou je ook denken dat ze duidelijk bekend maken wanneer hij weer te zien is. Die 'duidelijkheid' heb ik blijkbaar gemist...

 

Ze zonden hem altijd op donderdagavond op SBS6 uit, en nu zijn ze blijkbaar een paar weken geleden op zaterdag op Net5 begonnen met de nieuwe afleveringen! Ik volg dat allemaal echt niet meer, maar dat zal wel aan mij liggen.... 

 

Gelukkig hebben we nog kijk.nl dan kun je de gemiste aflevering terugkijken.

 

Mooi niet!!

 

Bij diverse buitenlandse series staat nu:

 

Wij zijn constant bezig met het optimaliseren van KIJK en hiervoor wordt onder andere ons videosysteem vervangen. Als onderdeel van deze werkzaamheden is het op dit moment niet mogelijk om van buitenlandse series afleveringen te huren.

Het is helaas nog niet bekend wanneer wij deze mogelijkheid weer aanbieden. Als alternatief verwijzen we je door naar de diensten van Ziggo, KPN en andere tv-aanbieders. Excuses voor het ongemak.

 

Tja. als je canal digitaal kijkt heb je niks aan Ziggo, KPN en andere tv-aanbieders. 

 

Iemand een tip waar ik wel gemiste afleveringen kan kijken? 

 

En uiteraard vraag ik alleen om legale tips....  ik wil er best voor betalen.

 

T B

aangepast door TangoBravo
Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...