Ga naar inhoud


Nieuw Updates beschikbaar


Noordzee
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Update uitgevoerd naar 12.0,  echter het enig wat mij opvalt is dat het Bluetooth symbool, rechts boven in het scherm is verdwenen als Bluetooth is ingeschakeld.

 

Bluetooth werkt overigens wel.

 

Meerdere hier last van ?

aangepast door Checkin

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 minuten geleden zei Checkin:

Update uitgevoerd naar 12.0,  echter het enig wat mij opvalt is dat het Bluetooth symbool, rechts boven in het scherm is verdwenen als Bluetooth is ingeschakeld.

 

Bluetooth werkt overigens wel.

 

Meerdere hier last van ?

 

in de instellingen kan je het instellen of je het symbool van bluetooth wel of niet wil zien op je scherm ;) 

zit onder de instellingen van bluetooth 

hier zie ik het nog na het aan te vinken.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei digitaal kijker:

 

in de instellingen kan je het instellen of je het symbool van bluetooth wel of niet wil zien op je scherm ;) 

zit onder de instellingen van bluetooth 

Thx voor de reactie,

 

Zit onder de instelling van Bluetooth ?

 

Ik kies, instellingen, Bluetooth  .. daar zie ik geen instelling van symbool zichtbaar, ik heb een Iphone 7 

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Checkin:

Thx voor de reactie,

 

Zit onder de instelling van Bluetooth ?

 

Ik kies, instellingen, Bluetooth  .. daar zie ik geen instelling van symbool zichtbaar, ik heb een Iphone 7 

 

ah oeie dacht dat je het op de Mac had dat je dit niet zag, 

heb ook de iPhone 7 en eens getest, en zie ook het symbool niet staan op de iPhone, denk een bug, 

er is al een beta 12.01 onderweg misschien dat het met die word opgelost 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Checkin:

Update uitgevoerd naar 12.0,  echter het enig wat mij opvalt is dat het Bluetooth symbool, rechts boven in het scherm is verdwenen als Bluetooth is ingeschakeld.

 

Bluetooth werkt overigens wel.

 

Meerdere hier last van ?

Op de iPhone 8 ook niet te zien evenals op de iPad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op mijn MacBook Pro de eerste officiële update versie 10.14 MacOS Mojave uitgevoerd.

 

Dit ging zonder problemen en alle randapparatuur werkt nog na de update, zelf mijn Samsung laserprinter want die laat het soms nog wel na een update afweten.

Tot nu toe ook nog geen problemen met software kunnen ontdekken maar het is nog pril.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jürgen:

Vandaag op mijn MacBook Pro de eerste officiële update versie 10.14 MacOS Mojave uitgevoerd.

 

Dit ging zonder problemen en alle randapparatuur werkt nog na de update, zelf mijn Samsung laserprinter want die laat het soms nog wel na een update afweten.

Tot nu toe ook nog geen problemen met software kunnen ontdekken maar het is nog pril.

 

 

vind dat deze update de toestellen sneller maken ook, merk het aan mijn macbook air die sneller opstart en werkt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn Mac start nu sneller op. Dat is wel zo prettig.

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

iOS update naar 12.01

oktober 12, 2018

Apple heeft iOS 12.01 uitgebracht met probleemoplossingen en verbeteringen voor iPhone en iPad.
• Oplossing voor een probleem waarbij sommige iPhone XS-apparaten niet meteen werden opgeladen wanneer ze op een Lightning-kabel waren aangesloten.
• Oplossing voor een probleem waarbij iPhone XS-apparaten opnieuw verbinding maakten met een wifinetwerk van 2,4 GHz in plaats van 5 GHz.
• De oorspronkelijke positie van de ‘.123’-toets op het iPad-toetsenbord is hersteld.
• Oplossing voor een probleem waarbij er in sommige video-apps geen ondertiteling werd weergegeven.
• Oplossing voor een probleem waarbij Bluetooth soms niet beschikbaar was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...