Ga naar inhoud


Nieuw Updates beschikbaar


Noordzee
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten


Waarschijnlijk slaat de onderstaande opmerking ook als een tang op een varken..

 

Mijn inziens na ga je HW upgraden en SW updaten... maar ja, voor wat het waard is.

Je krijgt in elk geval geen strafpunten als je deze 2 begrippen omdraait...;)

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Beetje wazig,

 

Gisteravond laat Aid Air geupdate. Weet niet wan welke versie naar welke wersie.

BEN ME INLOG DUS VERGETEN  

Geen update,pech maar helaas

II moet nu bijinlog poging langer wachten voor de volge WAAR heb ik een ID /wachtwoord toegepast HOE MAAK IK M WEER WAKKERRReer  ?

 

Groet Ronald

 

 

 

aangepast door ronaldsl
foutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ronaldsl:

 

Beetje wazig,

 

Gisteravond laat Aid Air geupdate. Weet niet wan welke versie naar welke wersie.

BEN ME INLOG DUS VERGETEN  

Geen update,pech maar helaas

II moet nu bijinlog poging langer wachten voor de volge WAAR heb ik een ID /wachtwoord toegepast HOE MAAK IK M WEER WAKKERRReer  ?

 

Groet Ronald

 

 

 

Je kan ook gedronken hebben, je kan ook ladderzat geworden zijn, maar in welke toestand je gepost hebt vraagt om opheldering. 🍺

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2019 om 10:03 zei Jürgen:

Het zal wel aan mijn begrijpend leesvermogen liggen maar ik begrijp het nog steeds niet.....:huh:

 

Wat ik begrijp is dat jij vanuit je vorige versie Sierra, dus niet vanuit Mojave, naar Catalina bent ge-upgraded, correct?

Het probleem met Safari is dus de versie 13.0.2 welke standaard met Catalina wordt geïnstalleerd, correct?

 

Ik gebruik nu Mojave met Safari versie 13.0.1 en dan heb ik geen enkel probleem maar ja, ik heb de eerder geïnstalleerde update Catalina ook al heel snel weer teruggezet naar Mojave.

 

Dus waarom niet terug naar een vorige versie die wel goed werkt?

 

 

om even op je vraag te reageren, heb de MacBook dus volledig geformatteerd naar de versie die er officieel op zat bij aankoop (Sierra), dat kan je doen door de 3 knoppen op je MacBook in te drukken tijdens opstarten (maar dat zal de MacBook gebruiker wel weten veronderstel ik ;) ) in siërra had ik geen problemen, 

nadeel is dat er een update kwam en de MacBook die automatisch installeerde, veiligheid update en update in safari dat die problemen geven van lang niks kunnen doen in safari, zelf de url aanpassen duurt zolang, niet handig bij het werken met de MacBook.

vanaf die update van safari dat automatisch is gebeurd heb ik dan de Catalina geïnstalleerd via de update pagina, waar dus het safari probleem bleef geven.

 

tijdens de typen vraag ik mij nu af, zou een format van de schijf nogmaals en kiezen voor laatste versie installeren geen oplossing zijn voor mijn probleem, en zou die de update voor safari met de gekende problemen bij mij niet ook direct in die laatste versie steken (Catalina momenteel)?????

vraag is ook, kan ik nog die Mojave versie die jij hebt wat ik dan denk dat die probleemloos werkte bij mij ook installeren via die 3 knoppen of 2 naar gelang welke bewerking je wilt doen voor de format van de MacBook????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het toch wel. zolang jouw MacBook Mojave ondersteund zou het mijn inziens moeten lukken.

Hiervoor Mojave via de App Store downloaden en en dan op de bekende wijze installeren, je kunt het altijd proberen ;)

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jürgen:

Ik denk het toch wel. zolang jouw MacBook Mojave ondersteund zou het mijn inziens moeten lukken.

Hiervoor Mojave via de App Store downloaden en en dan op de bekende wijze installeren, je kunt het altijd proberen ;)

 

gisteren de MacBook nog eens geformatteerd en naar Sierra gezet en dan zonder updates voor safari en beveiligingen naar Catalina gegaan via upgrade en nog steeds die problemen dat ik al enkele weken heb, dus die zit in Catalina ook die update voor safari.

zal dus moeten kijken om Mojave te installeren en geen update's meer te doen voor safari :( 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

digitaal kijker,

ik heb drie jaar met apple iMac gewerkt

je kunt alleen een systeemherstel krijgen van die OS versie die op de Apple bij aankoop stond

je kunt alleen upgraden van die of een nieuwere naar de allernieuwste OS dus mojave welke een oudere versie tussen Sierra en Catalina is, is voor jou geen optie

hoe je het ook wilt bekijken, Apple levert alleen de allerlaatste indien je upgrade

 

p.s.

een backup via de Apple Time Machine herstellen naar een vorige versie is wel wat anders dan systeem herstel en upgraden <> dus dat is iets anders dan je wenst

 

aangepast door Tonskidutch
p.s.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...