Ga naar inhoud


Nieuw Updates beschikbaar


Noordzee
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

dat is maar goed ook

 

Citaat

iOS 13-creditcardbug

Reddit-gebruikers Thanamite en createdbyeric laten weten dat ze in iOS 13 een serieuze bug hebben ontdekt, zo schrijft Neowin. Bij het instellen van een creditcard in iTunes kwamen ze erachter dat hun Apple-apparaat niet hun eigen gegevens had opgeslagen, maar die van iemand anders. Op het scherm verscheen betalingsinformatie van een complete vreemde, met de naam, het betalingsadres en de laatste vier cijfers van het creditcardnummer.

bron https://www.iphoned.nl/nieuws/ios-13-creditcardbug/

 

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb het al eens geschreven en verteld dat ik de apple ID van een andere Tonskidutch had gekregen omdat ik een bepaald email adres had aangemaakt (dat dus vrij was)

die Apple ID's zijn gewoon geen drol waard

het aanpassen of veranderen lukt niet en dan blokkeren ze die ook nog eens automatisch

wordt wat met Apple Pay

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 13.1.1 aanwezig, zat er wel in dat die snel moest komen.

 

gegevens:

iOS 13.1.1 bevat probleemoplossingen en verbeteringen voor je iPhone. Deze update bevat:

  • Oplossing voor een probleem waarbij de iPhone niet vanaf een reservekopie kon worden hersteld
  • Oplossing voor een probleem waarbij de batterij sneller leeg raakte
  • Oplossing voor een probleem met het herkennen van Siri-verzoeken op de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max
  • Oplossing voor een probleem waarbij Safari-zoeksuggesties opnieuw werden ingeschakeld nadat deze waren uitgeschakeld
  • Oplossing voor een probleem met trage synchronisatie van Herinneringen
  • Oplossing voor een beveiligingsprobleem met toetsenbordapps van derden
  • Dus hierna weer een backup maken.
aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

iOS 13.1.2 bevat probleemoplossingen en verbeteringen voor je iPhone. Deze update bevat:

 

  • Oplossing voor een probleem waarbij de voortgangsbalk voor een iCloud-reservekopie zichtbaar bleef nadat het aanmaken van een reservekopie was voltooid
  • Oplossing voor een probleem waarbij Camera niet functioneerde
  • Oplossing voor een probleem waarbij de zaklamp niet kon worden geactiveerd
  • Oplossing voor een probleem dat kon leiden tot het verlies van schermkalibratiegegevens
  • Oplossing voor een probleem waarbij opdrachten niet via de HomePod konden worden uitgevoerd
  • Oplossing voor een probleem waarbij voor bepaalde voertuigen de Bluetooth-verbinding werd verbroken

 

Informatie over de beveiligingsaspecten van Apple software-updates vind je op deze pagina:

https://support.apple.com/nl-nl/HT201222

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft er al ervaring opgedaan met Catalina? 

 

bron : Appletips.nl

macOS Catalina nu beschikbaar

We hebben er even op moeten wachten, maar macOS Catalina is dan nu eindelijk beschikbaar voor Mac. De software-update voegt weer een flink aantal vernieuwingen toe, zo kun je gebruikmaken van de Zoek mijn-app, is iTunes vervangen door nieuwe applicaties, kun je jouw iPad gebruiken als tweede scherm en spellen spelen via Apple Arcade.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou even wachten om naar Catalina te upgraden, althans ik ben na de installatie van Catalina weer teruggegaan naar Mojave.

 

Eerstens ondersteund Catalina geen 32-bits programma en dat zijn er nog meer dan je vaak zelf in de gaten hebt, zoals b.v. Logitech Harmony software, printer drivers en ander externe apparaten.

 

Daarnaast had ik na de upgrade geen beeld op mijn externe LG 4K Monitor, moest toen via het beeldscherm van mijn Samsung TV weer teruggaan naar Mojave.

Ik zou persoonlijk toch nog even wachten met upgraden...

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien had ik het duidelijker moeten formuleren.

Met TERUGZETTEN bedoel ik niet opnieuw flashes met de vorige versie Mojave maar de meest recente backup terugzetten.

 

Ik maak dagelijks automatisch een aantal backup's d.m.v. Time Machine en eenmaal per dag een complete Image backup met Carbon Copy Cloner (CCC) welke bootable is.

Dus opstarten vanaf de externe drive met de CCC kopie, dan de interne disk van de Mac wissen en daarna de CCC kopie terugzetten.

Dan blijft alles behouden en wijzigt helemaal niets.... en daarna afwachten totdat alle bugs verholpen zijn.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een probleem met Safari sinds de laatste update van Safari,

als ik een nieuw venster wil openen in Safari duurt het zeker 20 a 30 seconden eer ik een site kan openen in Safari, mijn favoriete links die in Safari staan als je Safari opent komen ook niet direct tevoorschijn, pas na een minuut zijn ze allemaal geladen.

heb eens de MacBook volledig gewist en de macOS Sierra dat er opstond bij aankoop er op gezet en dan werkte alles perfect, en die had toen al de update van Safari er opgezet en dan de nieuwste versie van macOS er op en heb dus dit nu als resultaat, de MacBook werkt nog heel snel, enkel Safari geeft problemen,

heeft ook iemand dit probleem en kunnen oplossen met Safari ???

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

@digitaal kijker uit de bovenstaande vraag kan ik niet opmaken over elke welke versie nieuwste macOS en Safari jij het nu hebt en over welke update van Safari....

 

Deze topic gaat over nieuwe (Image) updates en in dit geval over Catalina.

 

Als je puur een probleem hebt door een update van Safari dan is het wellicht handig om een nieuwe topic aan te maken.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jürgen:

@digitaal kijker uit de bovenstaande vraag kan ik niet opmaken over elke welke versie nieuwste macOS en Safari jij het nu hebt en over welke update van Safari....

 

Deze topic gaat over nieuwe (Image) updates en in dit geval over Catalina.

 

Als je puur een probleem hebt door een update van Safari dan is het wellicht handig om een nieuwe topic aan te maken.

 

 

 

ik dacht dat Catalina de laatste versie was ;) en safari heeft door dezelfde update optie ook een update gehad net als de macOS die je kreeg enkele dagen geleden via diezelfde update knop.

nu staat er Safari 13.0.2 op die deze problemen heeft sinds de vorige macOS versie, vind het bizar dat andere dat niet hebben.

heb zelf al de MacBook volledig herinstalleert met de schijf te wissen en een nieuwe verse versie erop te zetten als nieuw toestel, en van zodra die update word gepusht voor safari heb ik die problemen van blokkeren en dan het ronde bolletje die blijft draaien voor bijna een minuut.

zit ook in de update versie dus ook deels met Macos Catalina te maken want je kan deze niet tegenhouden die update van Safari, je moet die doen want anders update die niet naar Catalina.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel aan mijn begrijpend leesvermogen liggen maar ik begrijp het nog steeds niet.....:huh:

 

Wat ik begrijp is dat jij vanuit je vorige versie Sierra, dus niet vanuit Mojave, naar Catalina bent ge-upgraded, correct?

Het probleem met Safari is dus de versie 13.0.2 welke standaard met Catalina wordt geïnstalleerd, correct?

 

Ik gebruik nu Mojave met Safari versie 13.0.1 en dan heb ik geen enkel probleem maar ja, ik heb de eerder geïnstalleerde update Catalina ook al heel snel weer teruggezet naar Mojave.

 

Dus waarom niet terug naar een vorige versie die wel goed werkt?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...