Ga naar inhoud


Nieuw Updates beschikbaar


Noordzee
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten


19 uur geleden zei digitaal kijker:

en dan zonder updates voor safari en beveiligingen naar Catalina gegaan via upgrade en nog steeds die problemen dat ik al enkele weken heb, dus die zit in Catalina ook die update voor safari.

 

je kunt natuurlijk ook een andere browser installeren onder Catalina en wachten met safari tot die problemen gefixed zijn

bijvoorbeeld Firefox, die werkt prima op het Apple OS

 

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2019 om 10:20 zei Tonskidutch:

 

je kunt natuurlijk ook een andere browser installeren onder Catalina en wachten met safari tot die problemen gefixed zijn

bijvoorbeeld Firefox, die werkt prima op het Apple OS

 

 

maar daarin staan dan de website's niet die gedeeld worden onder de iCloud met alle apple toestellen die ik gebruik ;) 

zal zoeken worden en afwachten voor een oplossing, het word er niet leuker op met die blokkeringen van safari.

vind zelf raar dat andere dit niet hebben.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

even melden dat het probleem is opgelost, 

heb de macbook terug geformatteerd omdat er toch niks belangrijks op stond van programma's en deze dus leeg gemaakt mocht worden.

Sierra opgezet door de gekende knoppen Install en dan daarna Mojave 10.14.6 via app store geïnstalleerd en geen update's gedaan daarna wat wel word aangegeven om te doen maar uitgeschakeld, en nu kan ik weer direct safari openen en direct site's in m'n favorieten aanklikken.

dus dit behouden zolang mogelijk.

 

ps: ondertussen is er voor de iPhone ook weer een update geweest naar 13.1.3 om weer naar dit topic te gaan ;) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Tonskidutch:

ah fijn

mooi dat je de terugkoppeling / feedback geeft over de kwestie

zo zijn andere leden misschien ook geholpen als ze een probleem ontdekken zoals dit.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, dat alles weer functioneert.

Nu zit je op dezelfde versie dan die ik gebruik en daar werkt alles prima op.

Ik had Catalina ook geïnstalleerd maar wist niet hoe snel ik die weer van mijn Mac Mini 2018 eraf moest halen.

Voorlopig wacht ik dus ook voordat ik een nieuwe poging onderneem.

 

Op onze 2 iPhones XR staat nu sinds vanmorgen versie 13.1.3 en daar zijn geen klachten over, althans geen welke mij bereikt hebben.

Vanavond is de iPad 4 Mini aan de beurt.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

IOS update (18-10-2019) 13.1.3

 

Apple heeft zojuist iOS 13.1.3 uitgebracht voor de iPhone en iPod touch. Voor de iPad is tegelijkertijd iPadOS 13.1.3 verschenen. Beide updates zijn vooral bedoeld om bugs te verhelpen. En daar zijn er nogal wat van.

 

Oplossing voor een probleem waarbij een inkomend gesprek niet werd aangekondigd met een beltoon of trilling.

Oplossing voor een probleem waarbij een uitnodiging voor een vergadering in Mail niet werd geopend.

Oplossing voor een probleem waarbij gegevens in de app Gezondheid niet correct werden weergegeven nadat de tijd was aangepast voor wintertijd.

Oplossing voor een probleem waarbij opnamen in Dictafoon niet werden gedownload na het terugzetten van een iCloud-reservekopie.

Oplossing voor een probleem waarbij apps niet werden gedownload na het terugzetten van een iCloud-reservekopie.

Oplossing voor een probleem waarbij de Apple Watch niet kon worden gekoppeld.

Oplossing voor een probleem waarbij er op een Apple Watch geen meldingen werden ontvangen.

Oplossing voor een probleem waarbij de Bluetooth-verbinding in bepaalde voertuigen werd verbroken.

Verbeterde betrouwbaarheid van de verbinding met Bluetooth gehoorapparaten en -koptelefoons.

Verbeterde prestaties bij het starten van apps die Game Center gebruiken.

Daarnaast zijn er ook nog enkele verbeteringen op het gebied van beveiliging. Of Apple hiermee alle problemen op heeft gelost? We vrezen van niet. Wordt dus ongetwijfeld nog vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 13.2 update heeft dit nieuw en/of bijgewerkt;

 

Oplossing voor een probleem waarbij wachtwoorden soms niet automatisch konden worden ingevuld in apps van derden.

Oplossing voor een probleem waarbij het toetsenbord soms niet werd weergegeven bij het gebruik van de zoekfunctie.

Oplossing voor een probleem waarbij vegen om naar het beginscherm te gaan soms niet werkte op de iPhone X en hoger.

Oplossing voor een probleem waarbij er door Berichten slechts één melding werd verstuurd, terwijl de optie om meldingen te herhalen was ingeschakeld.

Oplossing voor een probleem waarbij er in Berichten soms een telefoonnummer werd weergegeven in plaats van een contactnaam.

Oplossing voor een probleem dat ervoor zorgde dat Contacten werd gestart met het eerder geopende contact in plaats van de lijst met contactpersonen.

Oplossing voor een probleem waarbij markering annotaties soms niet werden bewaard.

Oplossing voor een probleem waarbij bewaarde notities soms tijdelijk verdwenen.

Oplossing voor een probleem waarbij de iCloud-reservekopie soms niet werd voltooid nadat er op “Maak nu reservekopie’ was getikt in Instellingen.

Verbeterde prestaties wanneer Assistive Touch wordt gebruikt om Appkiezer te activeren.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Safari heeft nu versie 13.0.3 voor jullie klaarstaan. 

 

En niet onbelangrijk: Catalina 10.15.1 is uit. 

Wie heeft deze versie al draaien. Wat zijn de bevindingen?

 

Citaat: 

The macOS Catalina 10.15.1 update includes updated and additional emoji, support for AirPods Pro, HomeKit Secure Video, HomeKit-enabled routers and new Siri privacy settings, as well as bug fixes and improvements. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik me afvraag, zou die safari update mijn probleem met Catalina nu oplossen????

denk dat ik nog eventjes wat update's afwacht voor ik over ga naar Catalina, nu werkt alles weer snel in safari en dat is het belangrijkste.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Noordzee:

Safari heeft nu versie 13.0.3 voor jullie klaarstaan. 

 

En niet onbelangrijk: Catalina 10.15.1 is uit. 

Wie heeft deze versie al draaien. Wat zijn de bevindingen?

 


Ik heb gisteren Catalina op mijn Mac Mini 2018 probleemloos geïnstalleerd.

Eigenlijk zie ik geen echte wijzigingen.

Zoals verwacht kun je de 32-bits programma’s niet meer gebruiken en in mijn geval is dit alleen maar Logitech Harmony en een Canon Scanner programma maar beiden zullen binnenkort voor gebruik met Catalina opgeleverd worden en anders gebruik ik die wel met Windows 10 via Bootcamp.

 

Ik was puur nieuwsgierig maar feitelijk merk je er in eerste instantie niets van, het meeste zal wel onderwater gewijzigd zijn of dingen die ik (nog) niet gebruik.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...