Ga naar inhoud

Dishpointer pro

MrDish

Aanbevolen berichten

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Dat is niet zo heel moeilijk, voor en in het verlengde van je schotel gaan staan, en met de camera aan heen en weer draaien dan zie je alle satellieten aan de clarke belt die op jouw locatie te ontvangen zijn. http://www.dishpointer.com/2009/augmented-reality-satellite-finder/ Als de satelliet groen wordt heb je vrij zicht anders blijft ie rood. Ik gebruik zelf de Satellite AR app die werkt ook prima, je kan daar de satelliet(ten) selecteren die jij wil ontvangen, dat is handig anders staan er een hele rits in en dat is niet duidelijk, wel even je gps aanzetten.

ik had het niet beter kunnen vertellen haha

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd,

of ik ben Kleurenblind,en rijd ik altijd door Rood.

heb net een foto gemaakt met het mobiel,en de satellieten zijn allemaal rood.

waar zit de button om dat te plaatsen.

Ik bedoel de functies,waar dienen die allemaal voor.

en waar zit het gps van mijn mobiel.

M v g :

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Moderator

vreemd,

en waar zit het gps van mijn mobiel.

M v g :

Tja, hou zouden we dat moeten weten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Moderator

GPS kan je aan en uit zetten in het instel menu onder GPS.

Zoals Henkie aangeeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Moderator

In het donker werkt het natuurlijk niet.

Zo kan je camera geen obstakels herkennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...