Ga naar inhoud


Fox Belgie alleen via ip bij Tv Vlaanderen


guppje29

Aanbevolen berichten

Daar sluit ik me geheel bij aan Willy, Tripleboy bluft wel meer en het komt op mij over als grootdoenerij, maar goed we gunnen hem het voordeel van de twijfel, en kan hij als nog het tegendeel bewijzen met een screenshot van FOX via IPTV. :/

Ik zie zelf in de TVV fastscanlijst geen positie 21 waar Fox zou moeten zitten., en ook 18 en 19 ontbreken hier.

 

attachicon.gifFOX TVV.jpg

9 ontbreekt ook in je lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is hier ergens een foto van fox te zien, maar dat bleek van een illegale ip server te zijn.

Maar mijn dossier betreffende CD en TVV M7, is weg naar de Europese commissie. Benieuwd, wat daar uit de bus valt.

Volgens onze juridische dienst, is deze handel in strijd, Omdat men niet kan maken, dat men voor een dienst extra moet betalen, indien men al voor deze dienst betaald.

En zoals ik al schreef, en iemand zegt, het niet laten meerekenen, kan degelijk, want zowel proximus gebruik andere ip's voor hun tv diensten, alsook telenet voor hun interactieve diensten.

Het zou dus mogelijk moeten zijn, om via een andere wan ip, deze zender aan te bieden, maar ik denk, dat alleen TVV/CD, dit verplicht kan worden. Zo kan men met een modem, een ip adres voor fox be toewijzen, maar dat er geen internet mogelijk is.

Er moet dan wel minimum adsl2+ zijn, waar dit zeker niet overal het geval is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kost wel degelijk meer.  Je moet nl. op eigen kosten een nieuwe ontvanger aanschaffen, terwijl de oude nog perfect werkt (alleen niet voor dit nieuwe kanaal)

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

TVV en Canaldigitaal hebben er nooit een geheim van gemaakt dat alleen de door hun geleverde ontvangers ondersteund worden.

Kijken met ontvangers van derden geeft geen beeldgarantie.

 

Er is alleen een maar, tot nu toe had je alleen een schotel nodig voor beeld op alle kanalen, daar is nu ook een internet aansluiting bij gekomen.

En die heeft niet iedereen, dan wel men heeft een intenet aansluiting die te langzaam is of geen flatrate heeft.

 

En hier wringt nu de schoen, je zal extra kosten moeten maken om ook de IP kanalen te kunnen zien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Goed Sjaak, voor jou zal ik het nog even een keer uitleggen.

 

Jij stelt dat Willy geen schijn van kans maakt met zijn klacht.

Ik geef aan waar de schoen wringt, in sommige gevallen zal men wel extra kosten moeten maken.

Het zal je ontgaan zijn, maar de laatste tijd hebben rechters regelmatig bedrijven veroordeeld, die niet alle te maken kosten bij aanschaf van een dienst helder weergegeven hebben.

 

Willy heeft dus wel degelijk een punt.

Alleen tussen gelijk hebben en krijgen is een diepe kloof, die men moet overbruggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even iets rechtzetten.  Het is niet ik die een klacht heeft ingediend.  Lees even terug AUB.

Ik heb enkel willen duidelijk maken dat het argument dat je geen extra kosten hebt om Fox te ontvangen niet klopt.  Je hebt wel degelijk extra kosten.

 

Je schrijft: 
 

''TVV en Canaldigitaal hebben er nooit een geheim van gemaakt dat alleen de door hun geleverde ontvangers ondersteund worden. Kijken met ontvangers van derden geeft geen beeldgarantie''.

 

 

 

Wel er is geen beeldgarantie want hun eigen ontvangers, die ze vorig jaar verkochten, kunnen Fox Belgie ook niet weergeven.

 

En wat Cees zegt: 

Alleen tussen gelijk hebben en krijgen is een diepe kloof, die men moet overbruggen.

 

Dit besef ik volkomen. 

 

Klachten ga ik hierover niet indienen.

Lawaai maken op forums daarentegen hoort er wel bij.

Aankaarten bij Test-aankoop ook.

Ik ben nog naief in die dingen dat misschien TVV gevoelig is voor slechte reclame en publiciteit.

 

Willy

 

PS:  Telenet heeft ook zijn staart ingetrokken toen ze de eerste generatie Digiboxen op zwart zetten.  Ze hebben toen beloofd om deze nog x jaren (ben het juiste aantal kwijt) verder te blijven ondersteunen.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is/was wel beeldgarantie gegeven met module's. dus module's, die ci (en voor de nieuwe ci+) gecertificeerd zijn.

Maar beeldgarantie en fox be, is blijkbaar iets heel anders.Die beeldgarantie, die kennen we :(. Tot het pakket bij je thuiskomt, of totdat je de winkeldeur van de dealer bent gepasseerd????

Misschien komt er een vervolg verhaal van mucltichoice en irdeto, ze zijn dus wel al eens veroordeeld geweest, om bestaande ontvangers te blijven ondersteunen.

Ze kunnen het wel juridisch goed maken en zeggen, dat ze fox gratis als extra aanbieden bij alle bestaande abonnementen, en als extra service. Alhoewel?  :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht het al zo zijn dat TVVlaanderen zich per publieke kennisgevingen en reclame vergist heeft, betreffende een conditional access van FOX.BE dan zijn de rapen gaar.

Maar ik heb dat nergens gelezen.

 

maar U maakt zelf een denkfout betreffende welke apparatuur geschikt zijn voor FOX.BE

1 we spreken over on-demand per internet

2 we spreken over DVB-S(2)

en enkel per enkel gecertificeerde Canaldigitaal receiver voor FOX on-demand kunt u de eerste zien

 

er is enkel sprake van CanalDIGITAAL en FOX sport2 HD met toegang per gecertificeerde CI+ toestellen via satelliet

 

u verward een TVV en CDS gecertificeerd receiver met een receiver die gecertificeerd is voor de CI+

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik U was toch eens kijken naar het zenderaanbod:  https://www.tv-vlaanderen.be/digitale-televisie/zenderaanbod/

 

Hierin staat FOX gewoon vermeld voor alle paketten.  En nergens een opmerking dat je daar speciale apparatuur voor nodig hebt.

En bovenaan de pagina staat: 

Digitale televisie via satelliet geeft je meer

Hiermee geven ze dus aan dat het signaal via de satelliet komt.  Nergens is er sprake dat er ook iets via het internet komt.

Er is dus minstens misleiding van de consument aan de hand.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zeg ik...

een vergissing

Fox maakt toch niet voor haar zenders met TVV een andere afspraak dan met CDS

 

allemaal nu een aangetekende brief of email aan het care-center

 

uhm jouw link geeft geen overzicht maar enkel en button ja dat wil ik

daar ga ik natuurlijk niet op klikken hebben ze straks mijn cookies te grazen :grin:

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV-VL zenderlijst onder nr. 21 vermeldt géén sat-info doch wel "IP" ....

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

OP de interactieve ontvanger is plaats 21 wel bezet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...