Ga naar inhoud


Fox Belgie alleen via ip bij Tv Vlaanderen


guppje29

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Die officiële ontvanger is met dubbele hangsloten en extra kettingen vergrendeld tegen ongewenste inkijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OP de interactieve ontvanger is plaats 21 wel bezet.

 

Hier onlangs een M7 MP-201 geregistreerd en pas dan was in de zenderlijst nr 21 actief/werkend - Daarnet een M7 MZ-101 gechecked waarmee nr 21 NIET in de lijst voorkomt, de pré-enabled periode (van één maand) is al een poos verstreken - IP verbinding wordt blijkbaar pas actief na het afsluiten van een abonnement, tijdens die eerste maand pré-enabled kijken werkte toen ook de IP NIET. 

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zeg ik...

een vergissing

Fox maakt toch niet voor haar zenders met TVV een andere afspraak dan met CDS

 

allemaal nu een aangetekende brief of email aan het care-center

 

uhm jouw link geeft geen overzicht maar enkel en button ja dat wil ik

daar ga ik natuurlijk niet op klikken hebben ze straks mijn cookies te grazen :grin:

 

Scroll eens naar beneden AUB

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

@johan45:

 

Dat weten we. 

Maar waarover het gaat is dat TVV mensen misleid op hun webpagina's.  Je moet al heel diep graven om dit te vernemen van TVV.

Bestaande klanten kunnen deze zender niet ontvangen zonder een investering te doen.  (m,n. een nieuwe ontvanger aanschaffen)

Het kost dus extra geld voor een zender waarvoor je al abbo betaald.

En heb je geen internet, of slecht internet dan kun je ook fluiten naar die zender.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben toch eens benieuwd wat ze er bij Fox Belgie van vinden dat TVV hun zender voor het grootste deel van hun klanten afschermt ?

 

Bedoeling van een commerciële zender is toch zoveel mogelijk kijkers te bereiken, maar dat lukt dus duidelijk niet bij deze satprovider ;)

Nochtans lopen er flink wat uitstekende series, kan ik van meespreken, helaas moet ik ze (voorlopig) altijd maar weer programmeren op mijn Telenet-digicorder, wanneer ik in mijn vakantiehuisje aan de kust ben. Heb daar een ruim 4G-internet abonnement, maar zelfs als ik die verfoeide TVV-box zou hebben, zou ik er sowieso geen data aan opofferen.

 

Dat ik niet de enige ben, blijkt toch wel uit de reacties die ik ook daar opvang. Een gemiste kans voor Fox Belgie.

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik niet de enige ben, blijkt toch wel uit de reacties die ik ook daar opvang. Een gemiste kans voor Fox Belgie.

 

Stuur een e-mail met Uw argumenten naar TVV.  En plaats FOX Belgie in CC.

 

Ik heb reeds ook mijn grieven overgemaakt aan TVV, met kopie aan Test-Aankoop

 

Willy

 

.
aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

En in Nederland zijn ze ook vertrokken om meer content via het internet aan te leveren.  RTL Crime en RTL Telekids worden door CanaalDigitaal aangeleverd via OTT, de nieuwste hybride ontvangers kunnen deze enkel ontvangen.

Een vraagje: de ci+ module die TVV verkoopt kan die ook die Fox weergeven? Momenteel heb ik ook enkele gewone kanalen (zoals Motorsport, Mezzo) die ik niet kan ontvangen (ik heb een vu+2).

Ik denk dat het hier ook een downgrade van abonnement wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit had ik gevraagd op de facebook pagina van FOX.

 

"Tv Vlaanderen bied sinds april dit jaar Fox Belgie aan, heel tof, ware het niet dat het gros van de klanten de zender niet eens kunnen kijken. Fox.be is alleen te zien via hun eigen rommel decoder en dan nog via Iptv.
Niet bepaald een goede ontwikkeling, wij kozen er voor om tv te kijken via satelliet, nu gaat men fox.be enkel via iptv aanbieden.
Ik wou wel eens weten of fox.be achter deze beslissing staat, aangezien de Nederlandse versie wel via satelliet verspreid wordt."

 

Antwoord

...Bedankt voor je reactie. Dit is een beslissing van TV Vlaanderen. Ik zal even polsen of dit al dan niet een tijdelijk gegevens is

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

En in Nederland zijn ze ook vertrokken om meer content via het internet aan te leveren.  RTL Crime en RTL Telekids worden door CanaalDigitaal aangeleverd via OTT, de nieuwste hybride ontvangers kunnen deze enkel ontvangen.

Een vraagje: de ci+ module die TVV verkoopt kan die ook die Fox weergeven? Momenteel heb ik ook enkele gewone kanalen (zoals Motorsport, Mezzo) die ik niet kan ontvangen (ik heb een vu+2).

Ik denk dat het hier ook een downgrade van abonnement wordt.

Even mijn bericht aangepast, deze zenders zullen vanaf 2 augustus aangeboden worden vanaf Familie pakket, net gezien op hun website.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Een vraagje: de ci+ module die TVV verkoopt kan die ook die Fox weergeven? Momenteel heb ik ook enkele gewone kanalen (zoals Motorsport, Mezzo) die ik niet kan ontvangen

Normaal zou dat moeten kunnen, maar als je veel kijkt naar fox dan krijg je wel problemen als je met een data beperking zit bij je provider.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je antwoord.  Databeperking heb ik niet.

Heb wel enkele dagen geleden via hun 'contact' een vraag gestuurd.  Ze zijn blijkbaar niet thuis daar want nog steeds geen antwoord.  En op hun facebook kan ik niks plaatsen, was ne keer te mondig geweest op hun facebook en zodus kan ik enkel maar lezen, zoals waarover anderen klagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...