Ga naar inhoud


Occasietoestel opnieuw installeren


muesli

Aanbevolen berichten

Jij kunt de vraag hier in de rubriek 'De rokende soldeerbout' stellen, meestal is er wel iemand in de buurt die dit wil uitvoeren.

Goede tip! Bedankt! Mocht ik hier in de buurt niemand vinden dan post ik een vraagje in de "rokende soldeerbout".

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Ik heb ondertussen ook de verkoper (in Duitsland) gecontacteerd met de vraag hoe oud het toestel juist is en of er geen problemen vastgesteld werden vroeger. De verkoper antwoordde mij dat ze het toestel van een collega gekregen had bij een verhuis. Ik heb aangedrongen om dan aan die collega meer informatie te vragen en ik kreeg vandaag het bericht dat die bewuste condensatoren (elcos?) vijf maanden geleden reeds vervangen werden. Kan er dus nog meer aan de hand zijn? Kan dat gemeten worden wat er nog fout gaat? Bedankt voor alle bijkomende informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, je weet nog niks eigenlijk, want bij een verkoop(praatje) is "vijf maanden oud/geleden" in werkelijkheid vaak het gewenste antwoord op de vraag van koper. En hoezo is de ontvanger "5 maanden" later verkocht? Operatie geslaagd, patiënt overleden?

Je zult de ontvanger aan een ervaren en eerlijke reparateur moeten aanbieden om een juiste diagnose van de problemen te krijgen.

En vooraf een eerlijke prijsopgaaf van eventuele reparatie, om te voorkomen dat die achteraf niet (veel) duurder wordt dan de dagwaarde. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...